EØS 045-2018 Drikkeautomater kaffe/varmdrikk/vann (Ny kunngjøring)
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
EØS 045-2018 Drikkeautomater kaffe/varmdrikk/vann (Ny kunngjøring)
Leverandøren skal kunne tilby ulike typer maskiner/automater, både gulv -og bordmodeller inklusive service og vedlikehold. De helautomatiske maskinene skal ha ulike produktvalg og skal også ha mulighet til å lage melkebaserte drikker (basert på tørrmelk), kakao og tevann. i tillegg skal anskaffelsen inneholde leveranser av vannkjølere og forbruksvarer som kaffe, sjokoladedrikk og melketopping. Det etterspørres ikke etter løsninger med engangskapsler eller instante suppeprodukter.
Oppdragsgiverne representerer en rekke ulike virksomheter. Bergen kommune har ikke hatt tidligere rammeavtale på dette området, men noen av de ulike virksomhetene og samarbeidspartnerne har egne avtaler med ulikt utløpstidspunkt. De vil avrope på avtalen når disse utgår. Det er vanskelig å anslå omsetningen i avtaleperioden, men den forventes å ligge i intervallet 10 - 20 mnok i avtaleperioden (4 år). Det oppgitte volum medfører ingen kjøpsplikt for oppdragsgiver. Endringer i organisering, budsjett og rutiner kan påvirke totalvolumet. Per i dag har mange virksomheter i kommunen inngått serviceavtaler med dagens leverandører med en varighet på 3-5 år, hvilket vil si at mange av de nåværende serviceavtalene vil overlappe med ny leverandørs rammeavtale. på grunn av dette forventes økende omsetning ut over i avtaleperioden.
Oppdragsgiverne representerer en rekke ulike virksomheter. Bergen kommune har ikke hatt tidligere rammeavtale på dette området, men noen av de ulike virksomhetene og samarbeidspartnerne har egne avtaler med ulikt utløpstidspunkt. De vil avrope på avtalen når disse utgår. Det er vanskelig å anslå omsetningen i avtaleperioden, men den forventes å ligge i intervallet 10 - 20 mnok i avtaleperioden (4 år). Det oppgitte volum medfører ingen kjøpsplikt for oppdragsgiver. Endringer i organisering, budsjett og rutiner kan påvirke totalvolumet. Per i dag har mange virksomheter i kommunen inngått serviceavtaler med dagens leverandører med en varighet på 3-5 år, hvilket vil si at mange av de nåværende serviceavtalene vil overlappe med ny leverandørs rammeavtale. på grunn av dette forventes økende omsetning ut over i avtaleperioden.
Anbud id:
558244
-
Sted:
-
Registrert:Mandag 26. November 2018
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Frakt av tre små bilder Oslo-PorsgrunnJeg skal frakte tre innrammede bilder, de er godt emballert og får plass i liten bil.
-
Oslo
-
Søndag 16. Februar 2025
-
-
Frakte 55 kvadrat parkettFrakte 55 kvadrat parkett fra Volda til Asker
-
Asker
-
Lørdag 15. Februar 2025
-
-
Installasjon av Flexit Roomie DualVi ønsker å erstatte en friskluftsventil i vår utebod med en Flexit Roomie Dual (valgt i henhold til anbefaling fra Flexit). Bilder av boden og eksisterende friskluftsventil er vedlagt. Vi ønsker å mo...
-
Drammen
-
Lørdag 15. Februar 2025
-
-
Ønsker pris på understellsbehandling for mercedes e220 w212 2014 stasjonsvognHei. Ønsker pris på understellsbehandling/antirust behandling på en mercedes e220 w212 2014 modell. Stasjonsvogn.
-
Alta
-
Lørdag 15. Februar 2025
-
-
Seng fra Oslo til TrondheimKjører du Oslo-Trondheim og kan ta med En Dobbeltseng i furu med madrasser, 2 nattbord og en regulerbar sengebunn med motor vil jeg gjerne få en rimelig pris fra deg.
-
Oslo
-
Lørdag 15. Februar 2025
-