EØS 045-2018 Drikkeautomater kaffe/varmdrikk/vann (Ny kunngjøring)
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
EØS 045-2018 Drikkeautomater kaffe/varmdrikk/vann (Ny kunngjøring)
Leverandøren skal kunne tilby ulike typer maskiner/automater, både gulv -og bordmodeller inklusive service og vedlikehold. De helautomatiske maskinene skal ha ulike produktvalg og skal også ha mulighet til å lage melkebaserte drikker (basert på tørrmelk), kakao og tevann. i tillegg skal anskaffelsen inneholde leveranser av vannkjølere og forbruksvarer som kaffe, sjokoladedrikk og melketopping. Det etterspørres ikke etter løsninger med engangskapsler eller instante suppeprodukter.
Oppdragsgiverne representerer en rekke ulike virksomheter. Bergen kommune har ikke hatt tidligere rammeavtale på dette området, men noen av de ulike virksomhetene og samarbeidspartnerne har egne avtaler med ulikt utløpstidspunkt. De vil avrope på avtalen når disse utgår. Det er vanskelig å anslå omsetningen i avtaleperioden, men den forventes å ligge i intervallet 10 - 20 mnok i avtaleperioden (4 år). Det oppgitte volum medfører ingen kjøpsplikt for oppdragsgiver. Endringer i organisering, budsjett og rutiner kan påvirke totalvolumet. Per i dag har mange virksomheter i kommunen inngått serviceavtaler med dagens leverandører med en varighet på 3-5 år, hvilket vil si at mange av de nåværende serviceavtalene vil overlappe med ny leverandørs rammeavtale. på grunn av dette forventes økende omsetning ut over i avtaleperioden.
Oppdragsgiverne representerer en rekke ulike virksomheter. Bergen kommune har ikke hatt tidligere rammeavtale på dette området, men noen av de ulike virksomhetene og samarbeidspartnerne har egne avtaler med ulikt utløpstidspunkt. De vil avrope på avtalen når disse utgår. Det er vanskelig å anslå omsetningen i avtaleperioden, men den forventes å ligge i intervallet 10 - 20 mnok i avtaleperioden (4 år). Det oppgitte volum medfører ingen kjøpsplikt for oppdragsgiver. Endringer i organisering, budsjett og rutiner kan påvirke totalvolumet. Per i dag har mange virksomheter i kommunen inngått serviceavtaler med dagens leverandører med en varighet på 3-5 år, hvilket vil si at mange av de nåværende serviceavtalene vil overlappe med ny leverandørs rammeavtale. på grunn av dette forventes økende omsetning ut over i avtaleperioden.
Anbud id:
558244
-
Sted:
-
Registrert:Mandag 26. November 2018
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Bytte ytterdørHar kjøpt ny ytterdør: (info fjernet) Ønsker å få satt den inn. Se bilder av døren som skal byttes ut.
-
Eidsvoll
-
Mandag 6. Januar 2025
-
-
Prisforespørsel for brøyting av boligsameiet MykjetunetPris for brøyting av Boligsameiet Mykjetunet.
-
Karmøy
-
Mandag 6. Januar 2025
-
-
Støttemur 15m lang, 1m høyVi kjøpte en del av helt ny tomansbolig og vil gjerne bygge opp støttemur mot gata, så kunne vi ordne markterrasse og plenn. Ca 15m lang og 1 m høy.
-
Indre Østfold
-
Mandag 6. Januar 2025
-
-
BiltransportHva koster det å transportere en Mercedes gle fra Bodø til Oslo?
-
Oslo
-
Mandag 6. Januar 2025
-
-
Montering av ikea-vitrineskapSette sammen et vitrineskap fra ikea. Skapet er ca 90 x 210 (Kun Norsktalende).
-
Oslo
-
Mandag 6. Januar 2025
-
-
Frakte tre vinduer fra Stavanger-FredrikstadVi trenger hjelp til å frakte 3 vinduer, som er 2, 30 meter høye. 2 av vinduene er ca 1 meter brede, mens det tredje er 44 cm bredt.
-
Fredrikstad
-
Mandag 6. Januar 2025
-