Combined Shape Group 13 Combined Shape anbudstorget_logo Group 2 Group 6 Path 2 shutterstock_584449174 Shape

EØS 051-2014 Sykkelby Bergen - profilering og markedsføring

Formidlede anbud
  • 0
    Siste år
  • 0
    Siste 3 mnd
  • 0
    Aktive nå
Avsluttet

EØS 051-2014 Sykkelby Bergen - profilering og markedsføring

Høsten 2013 ble ´Sykkelbyavtalen for Bergen´ undertegnet av Bergen kommune, Hordaland fylkeskommune og Statens vegvesen. Avtalen innebærer at det skal utarbeides en tiltaksplan for ikke-fysiske tiltak som bl. a. Initierer holdningsskapende tiltak og kampanjer. Prosjektgruppen består av en deltaker fra hver av partene, og avtaleperioden går ut 2017. i løpet av denne perioden skal sykkelandelen i Bergen dobles fra dagens 3% til 6%. Dette er en målsetting som krever markedsføring av sykkel som en attraktiv reisemåte. Vi inviterer derfor til en åpen anbudskonkurranse for å utvikle merkevaren ´Sykkelby Bergen´. Bergensine ambisjoner som sykkelby står i sykkelstrategi for Bergen ((info fjernet)) Overordnet beskrivelse av leveranse: Det er et klart uttalt målå øke sykkelandelen betydelig i Bergen i årene fremover, det skal bygges enklar identitet rundt begrepet «Sykkelby Bergen». Leverandøren må ha erfaring innen markedsføring ogkommunikasjon og kunne gi råd om virkemidler og utforming av et budskap somfremstiller sykling på en positiv og hverdagslig måte å reise på. målgruppen for «Sykkelby Bergen» erpotensielle syklister, samt å øke sykkelbruken blant eksisterende syklister. Denne gruppen kan spesifiseres nærmere, som for eksempel skoleelever og ungdom, arbeidstakere og andre. Videre ser vi for oss at budskapet kan variere i takt medårstidene, og markedsføres gjennom avisannonser, plakater og sosiale medier. Detvil og være aktuelt å utarbeide en eller flere kortfilm(er) som kan vises påulike sykkel-arrangementer, kino, sosiale medier og lignende. Utgifter til annonsering (avis ogkino) skal ikke inngå i tilbudet. Visuell identitet vil ta utgangspunkt i eksisterendesykkelby Bergen logo. Avtalen omfatter ikke sykkelinfrastruktur. Aktører som arbeiderdesignmetodisk med designdrevet innovasjon oppfordrestil å søke. Designdrevet innovasjon er en prosess som setter brukeren i sentrumnår nye produkter eller tjenester skal utvikles. For å etablere brukerfokusetbenyttes designkompetanse helt fra prosjektstart. Økonomisk ramme: Fra kontraktsinngåelse til 31. 12. 2015 - 2, 5 mill. nok. 2016: 1, 2 mill. nok 2017: 1, 2 mill. nok Det vil ikke bli besvart spørsmål før 4. August pga ferieavvikling. Oppdragsgiver benytter Mercell Sourcing Service. For å melde din interesse, samt få tilgang til eventuelle dokumenter, skal du klikke på lenken nedenfor eller kopiere og lime inn lenken i din nettleser. [[(info fjernet)]]. følg deretter instruksjoner på nettsiden.
Anbud id:
312884
  • Sted:
  • Registrert:
    Lørdag 5. Juli 2014

Lignende oppdrag i

6 anbud