EØS 051-2014 Sykkelby Bergen - profilering og markedsføring
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
EØS 051-2014 Sykkelby Bergen - profilering og markedsføring
Høsten 2013 ble ´Sykkelbyavtalen for Bergen´ undertegnet av Bergen kommune, Hordaland fylkeskommune og Statens vegvesen. Avtalen innebærer at det skal utarbeides en tiltaksplan for ikke-fysiske tiltak som bl. a. Initierer holdningsskapende tiltak og kampanjer. Prosjektgruppen består av en deltaker fra hver av partene, og avtaleperioden går ut 2017. i løpet av denne perioden skal sykkelandelen i Bergen dobles fra dagens 3% til 6%. Dette er en målsetting som krever markedsføring av sykkel som en attraktiv reisemåte. Vi inviterer derfor til en åpen anbudskonkurranse for å utvikle merkevaren ´Sykkelby Bergen´. Bergensine ambisjoner som sykkelby står i sykkelstrategi for Bergen ((info fjernet)) Overordnet beskrivelse av leveranse: Det er et klart uttalt målå øke sykkelandelen betydelig i Bergen i årene fremover, det skal bygges enklar identitet rundt begrepet «Sykkelby Bergen». Leverandøren må ha erfaring innen markedsføring ogkommunikasjon og kunne gi råd om virkemidler og utforming av et budskap somfremstiller sykling på en positiv og hverdagslig måte å reise på. målgruppen for «Sykkelby Bergen» erpotensielle syklister, samt å øke sykkelbruken blant eksisterende syklister. Denne gruppen kan spesifiseres nærmere, som for eksempel skoleelever og ungdom, arbeidstakere og andre. Videre ser vi for oss at budskapet kan variere i takt medårstidene, og markedsføres gjennom avisannonser, plakater og sosiale medier. Detvil og være aktuelt å utarbeide en eller flere kortfilm(er) som kan vises påulike sykkel-arrangementer, kino, sosiale medier og lignende. Utgifter til annonsering (avis ogkino) skal ikke inngå i tilbudet. Visuell identitet vil ta utgangspunkt i eksisterendesykkelby Bergen logo. Avtalen omfatter ikke sykkelinfrastruktur. Aktører som arbeiderdesignmetodisk med designdrevet innovasjon oppfordrestil å søke. Designdrevet innovasjon er en prosess som setter brukeren i sentrumnår nye produkter eller tjenester skal utvikles. For å etablere brukerfokusetbenyttes designkompetanse helt fra prosjektstart. Økonomisk ramme: Fra kontraktsinngåelse til 31. 12. 2015 - 2, 5 mill. nok. 2016: 1, 2 mill. nok 2017: 1, 2 mill. nok Det vil ikke bli besvart spørsmål før 4. August pga ferieavvikling. Oppdragsgiver benytter Mercell Sourcing Service. For å melde din interesse, samt få tilgang til eventuelle dokumenter, skal du klikke på lenken nedenfor eller kopiere og lime inn lenken i din nettleser. [[(info fjernet)]]. følg deretter instruksjoner på nettsiden.
Anbud id:
312884
-
Sted:
-
Registrert:Lørdag 5. Juli 2014
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Utvide og renovere inngangsparti bla. fjerne bad ogØnsker å renovere inngangsparti sirka 8 kvm. Her står det blant annet et litet bad (toalett og vask med skyvedør) som vi ønsker å fjerne for å få utvidet gangen. Vi ønsker også å rive nåværende skap (...
-
Stavanger
-
Mandag 23. Desember 2024
-
-
Transportere el tavle fra Tjørevåg (Gurskøy) til BergenTransportere el tavle fra Tjørevåg (Gurskøy) til Bergen. Vekt 300 til 500 kg. høyde 1, 6 meter, bredde 1, 5 meter, dybde 60 cm.
-
Herøy (Møre Og Romsdal)
-
Mandag 23. Desember 2024
-
-
Frakte sneskuter fra Alta til KirkenesFrakt av sneskuter fra Alta til Kirkenes
-
Sør-Varanger
-
Mandag 23. Desember 2024
-
-
Bytte bremseskiver og klosserBytte bremsskiver og klosser foran og bak. Nissan leaf 2018 mod.
-
Oslo
-
Mandag 23. Desember 2024
-
-
Transport av garnhaler fra Lakselv til EgersundTransport av en palle på ca 80 kg fra Lakselv til 4370 Egersund
-
Porsanger Porsángu Porsanki
-
Mandag 23. Desember 2024
-