EØS 053-2018 Rammeavtale verktøy - konkurranse i Vestland
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Vestland
Avsluttet
EØS 053-2018 Rammeavtale verktøy - konkurranse
)Bergen kommune med samarbeidsparter, heretter kalt oppdragsgiver, skal inngå rammeavtale med én totalleverandør.
Kort om oppdragsgiver:
Bergen kommune har pr. i dag ca. 277 400 innbyggere og kommunen er organisert med ca. 840 enheter, herunder bla. Skoler, barnehager, sykehjem, kulturinstitusjoner og administrasjon. i tillegg omfattes også kommunale og interkommunale foretak som er deleide eller heleide virksomheter og anses inkludert i konsernet Bergen kommune. Tilsvarende informasjon om tilsluttede kommuner er tilgjengelig på deres respektive nettsider. Det samme gjelder Stiftelsen Betanien i Bergen ((info fjernet)).
Kort beskrivelse av anskaffelsen:
Oppdragsgiver har et løpende behov for å kjøpe inn diverse typer verktøy som benyttes av blant annet tømrere, mekanikere, rørleggere, sveisere, anleggsarbeidere, elektrikere, mm. Alle produkter skal være i samsvar med standarder og kvalitetskrav som stilles til verktøy for profesjonelt bruk av overnevnte yrkesgrupper.
følgende produkttyper skal tilbys:
- håndverktøy
- Elektroverktøy
- Batteriverktøy
- Trykkluftsverktøy
- Skjærende verktøy
- Forbruksmateriell
- Kapp- og slipemateriell
- løfte- og sikkerhetsutstyr
- Stiger
- Verkstedsinnredning
- Lastsikringsutstyr
- Oppbevaring for verktøy
- Lim, fugemasse, tape
- Brannslukkingsapparater
- Kjetting, wire, låser
Oppdragsgiver vil ha behov for alle typer verktøy. i vedlegg 4 fremkommer det et estimat på forventet forbruk av verktøy. Det presiseres at dette kun er et estimat og at prisskjemaet ikke er uttømmende.
Oppdragsgiver har inngått egne rammeavtaler for byggematerialer inkludert tilhørende festemateriell, maling og malingsprodukter, arbeids- og vernebekledning, kontormateriell inkludert sanitærprodukter og medisinsk forbruksmateriell inkludert førstehjelpsutstyr. Det må påregnes at produkt innenfor disse kategoriene vil bli kjøpt på andre avtaler enn den som skal inngås her.
Oppdragsgiver har som formål gjennom denne konkurransen å inngå avtale om levering av verktøy gjennom rammeavtale. Avtaleperioden vil være 2 år fra avtaledato med ensidig opsjon for ytterligere 1 + 1 år. Forventet oppstart er mai 2019.
Bestillinger/avrop på avtalen skal kun mottas gjennom e-handelsløsningen. Bergen kommunes avtaleforvalter (Innkjøp konsern) kan i enkelte tilfeller gi dispensasjon fra e-handelsplikten.
Kort om oppdragsgiver:
Bergen kommune har pr. i dag ca. 277 400 innbyggere og kommunen er organisert med ca. 840 enheter, herunder bla. Skoler, barnehager, sykehjem, kulturinstitusjoner og administrasjon. i tillegg omfattes også kommunale og interkommunale foretak som er deleide eller heleide virksomheter og anses inkludert i konsernet Bergen kommune. Tilsvarende informasjon om tilsluttede kommuner er tilgjengelig på deres respektive nettsider. Det samme gjelder Stiftelsen Betanien i Bergen ((info fjernet)).
Kort beskrivelse av anskaffelsen:
Oppdragsgiver har et løpende behov for å kjøpe inn diverse typer verktøy som benyttes av blant annet tømrere, mekanikere, rørleggere, sveisere, anleggsarbeidere, elektrikere, mm. Alle produkter skal være i samsvar med standarder og kvalitetskrav som stilles til verktøy for profesjonelt bruk av overnevnte yrkesgrupper.
følgende produkttyper skal tilbys:
- håndverktøy
- Elektroverktøy
- Batteriverktøy
- Trykkluftsverktøy
- Skjærende verktøy
- Forbruksmateriell
- Kapp- og slipemateriell
- løfte- og sikkerhetsutstyr
- Stiger
- Verkstedsinnredning
- Lastsikringsutstyr
- Oppbevaring for verktøy
- Lim, fugemasse, tape
- Brannslukkingsapparater
- Kjetting, wire, låser
Oppdragsgiver vil ha behov for alle typer verktøy. i vedlegg 4 fremkommer det et estimat på forventet forbruk av verktøy. Det presiseres at dette kun er et estimat og at prisskjemaet ikke er uttømmende.
Oppdragsgiver har inngått egne rammeavtaler for byggematerialer inkludert tilhørende festemateriell, maling og malingsprodukter, arbeids- og vernebekledning, kontormateriell inkludert sanitærprodukter og medisinsk forbruksmateriell inkludert førstehjelpsutstyr. Det må påregnes at produkt innenfor disse kategoriene vil bli kjøpt på andre avtaler enn den som skal inngås her.
Oppdragsgiver har som formål gjennom denne konkurransen å inngå avtale om levering av verktøy gjennom rammeavtale. Avtaleperioden vil være 2 år fra avtaledato med ensidig opsjon for ytterligere 1 + 1 år. Forventet oppstart er mai 2019.
Bestillinger/avrop på avtalen skal kun mottas gjennom e-handelsløsningen. Bergen kommunes avtaleforvalter (Innkjøp konsern) kan i enkelte tilfeller gi dispensasjon fra e-handelsplikten.
Anbud id:
557233
-
Sted:Bergen
-
Registrert:Mandag 19. November 2018
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Vestland
6 anbud
-
GlødepluggerBytte glødeplugger på en Ford focus stasjonsvogn. Har gløde pluggene. BS77626
-
Bergen
-
Onsdag 22. Januar 2025
-
-
Levere, sette opp og ta ned/hente stillasStillas på langside av hytte, ca 12 m, på kårbøneset, kårbø 86. Enetasjes hytte ca 250 m fra p-plass. Fremkommelig til p-plass med liten lastebil på privat veg. Fra p--plassen må alt bæres. Stillas...
-
Bergen
-
Onsdag 22. Januar 2025
-
-
Oljeskift for DR54748Hei, ønsker å skifte motorolje for DR54748 denne uke. Ønsker pris og snarest ledig time
-
Bergen
-
Onsdag 22. Januar 2025
-
-
Tre (seng og skap) avfall transport til gjenvinningsstasjon bergenHei Vi har noen tre avfall (skap og seng ) inne på garasje som skal leveres ( transport ) til gjenvinningsstasjon bergen. Vi bor i Kristianborg (Minde ) og det er 5 km avstand til møllendalsveien 31,...
-
Bergen
-
Onsdag 22. Januar 2025
-
-
Service på bilTrenger service på bil, en Mini Countryman, 2019-modell.
-
Bergen
-
Onsdag 22. Januar 2025
-
-
Installere elbillader på utsiden av garasjenTrenger å installere elbillader til vw Up.
-
Bergen
-
Onsdag 22. Januar 2025
-