Anleggsgartner, Betong, Entreprenør, Maskinentreprenør, Murer, Snekker, Stålarbeider i Innlandet
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Innlandet
Avsluttet
E6 Biri-Otta - delstrekning Frya-Vinstra
Veiledende kunngjøring:
Det skal bygges ny E6 fra Ringebu til Otta. Konkurransegrunnlaget til den første parsellen Frya? Vinstra er ventet å bli sendt ut i begynnelsen av desember (Avh. Av vedtak i Stortinget.)
Forhåndskonferanse og befaring vil bli avholdt onsdag den
7. November 2012. Oppmøtested er sødorp Gjestgivergård på Vinstra. Kl. 10: 00.
Arbeidet med parsell Frya? Vinstra består i å bygge 18 km ny tofeltsveg med midtdeler og forbikjøringsfelt. Herunder Hundorptunnelen (T10, 5) på ca 4, 3 km. 21 konstruksjoner (bruer i linja, tunnelportaler, kulverter, jernbanebru) hvor ny bru over lågen ved Harpefoss er den lengste (330 meter). Videre skal det bygges ca. 10 km med lokalveger og ca 3 km gang og sykkelveg.
Hovedmengder :
Masseforflytting jord: ca. 1. 100. 000 pfm3
Masseforflytting fjell i dagen: ca. 750. 000 pfm3
Masseforflytting fjell fra tunnel: ca. 400. 000 pfm3
9 stk betongbruer ca. 14. 200 m2
2 stk. Trebruer ca. 440 m2
4 stk betongkulverter ca. 130 m
1 stk faunapassasje ca. 2. 300 m2
Asfaltmengde ca. 130. 000 tonn
Drens og overvannsledninger ca. 170. 000 meter
Entrepriseform er utførelsesentreprise.
Kontraktstype er enhetspriskontrakt.
Det skal bygges ny E6 fra Ringebu til Otta. Konkurransegrunnlaget til den første parsellen Frya? Vinstra er ventet å bli sendt ut i begynnelsen av desember (Avh. Av vedtak i Stortinget.)
Forhåndskonferanse og befaring vil bli avholdt onsdag den
7. November 2012. Oppmøtested er sødorp Gjestgivergård på Vinstra. Kl. 10: 00.
Arbeidet med parsell Frya? Vinstra består i å bygge 18 km ny tofeltsveg med midtdeler og forbikjøringsfelt. Herunder Hundorptunnelen (T10, 5) på ca 4, 3 km. 21 konstruksjoner (bruer i linja, tunnelportaler, kulverter, jernbanebru) hvor ny bru over lågen ved Harpefoss er den lengste (330 meter). Videre skal det bygges ca. 10 km med lokalveger og ca 3 km gang og sykkelveg.
Hovedmengder :
Masseforflytting jord: ca. 1. 100. 000 pfm3
Masseforflytting fjell i dagen: ca. 750. 000 pfm3
Masseforflytting fjell fra tunnel: ca. 400. 000 pfm3
9 stk betongbruer ca. 14. 200 m2
2 stk. Trebruer ca. 440 m2
4 stk betongkulverter ca. 130 m
1 stk faunapassasje ca. 2. 300 m2
Asfaltmengde ca. 130. 000 tonn
Drens og overvannsledninger ca. 170. 000 meter
Entrepriseform er utførelsesentreprise.
Kontraktstype er enhetspriskontrakt.
Anbud id:
219427
-
Sted:Nord-Fron, Sør-Fron
-
Registrert:Torsdag 4. Oktober 2012
Er du interessert i dette oppdraget?