Anleggsgartner, Arkitekt, Betong, Elektriker, Entreprenør, Maskinentreprenør, Stålarbeider, Trefelling i Nordland
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Nordland
Avsluttet
E6 Kvænangsfjellet
E6 gjennom Troms og Finnmark fylke er en viktig transportåre både nasjonalt og regionalt. på strekningen mellom Tromsø og Alta går E6 over Kvænangsfjellet. Dette er en værutsatt høyfjellsovergang. Spesielt på vinteren med rasfare og vind som skaper fokksnø. Problemene blir forsterket ved at veien har sterk stigning og dårlig kurvatur som medfører at større kjøretøyer noen ganger ikke kommer fram og hindrer ferdsel.
Kontraktsomfang er så langt blitt delt opp i 3 delstrekninger:
• Delstrekning 1: Oksfjordhamn – Tverrelva
• Delstrekning 2: Tverrelva – Sandneselva
• Delstrekning 3: Sandneselva – Karvik
Delstrekning 2 er detaljregulert og delstrekning 1 og 3 er områderegulert. En må regne med hele prosjektomfanget må omreguleres som følge av optimalisering. Prosjektets fysiske start- og sluttpunkt skal tilpasses eksisterende E6.
Kontraktsomfanget er til sammen 13 km. Dette som resultat av at deler av dagens E6 skal beholdes som den er.
Totalt består prosjektet av:
• To tunneler, på til sammen ca. 5600 m (inkl. Portalene)
o Mettevolltunnelen, ca 2100 m (vurdere mulig innkorting av tunnel evt. Andre tiltak for rassikring i området).
o Kvænangsfjelltunnelen, ca. 3500
• Vei i dagen på til sammen ca. 7600 m
• Konstruksjon over Suselva
• Utbedring av 2 krappe kurver mellom Rakkeneslia og sørstrømmen.
Konkurransen gjennomføres som totalentreprise med prosjektoptimalisering og målprisbasert vederlag.
Byggherrens budsjettpris (bbp) for prosjektet er 1 070 mnok.
Se konkurransegrunnlaget for nærmere beskrivelser.
Kontraktsomfang er så langt blitt delt opp i 3 delstrekninger:
• Delstrekning 1: Oksfjordhamn – Tverrelva
• Delstrekning 2: Tverrelva – Sandneselva
• Delstrekning 3: Sandneselva – Karvik
Delstrekning 2 er detaljregulert og delstrekning 1 og 3 er områderegulert. En må regne med hele prosjektomfanget må omreguleres som følge av optimalisering. Prosjektets fysiske start- og sluttpunkt skal tilpasses eksisterende E6.
Kontraktsomfanget er til sammen 13 km. Dette som resultat av at deler av dagens E6 skal beholdes som den er.
Totalt består prosjektet av:
• To tunneler, på til sammen ca. 5600 m (inkl. Portalene)
o Mettevolltunnelen, ca 2100 m (vurdere mulig innkorting av tunnel evt. Andre tiltak for rassikring i området).
o Kvænangsfjelltunnelen, ca. 3500
• Vei i dagen på til sammen ca. 7600 m
• Konstruksjon over Suselva
• Utbedring av 2 krappe kurver mellom Rakkeneslia og sørstrømmen.
Konkurransen gjennomføres som totalentreprise med prosjektoptimalisering og målprisbasert vederlag.
Byggherrens budsjettpris (bbp) for prosjektet er 1 070 mnok.
Se konkurransegrunnlaget for nærmere beskrivelser.
Anbud id:
643197
-
Registrert:Mandag 11. Mai 2020
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Nordland
6 anbud
-
Montere elbillader garasjeLegg inn en en elbillader i garasje. Det er en 20 amp. Kurs i skap i garasje (naborom). Kontakt monteres ca. 5-6 meter fra skapet. Det er montert overbelastingsvern (63 Amp) og jordfeilvarsler i hoved...
-
Fauske
-
Fredag 17. Januar 2025
-
-
Skifte utv kledning2 røstvegger på ca 75m2 hvor det skal fores på 5 cm og etterisoleres. Opsjon på følgende: Oppussing bad, se mål på bilde. Bad panel på vegg og flis på gulv med varmekabler. Samhandling med rørlegger...
-
Sørreisa
-
Onsdag 15. Januar 2025
-
-
Bytte 4 ujordet stikkontakter ut med jordet kontakter.Etter el kontroll har jeg pålegg om å bytte ut 4 stikk kontakter som er ujordet med jordet kontakt. Disse er alle på samme kurs, jord er med fram til den plutselig ikke er det lengre.
-
Balsfjord
-
Tirsdag 14. Januar 2025
-
-
Diverse avvik på tilsynsrapportØnsker å få utbedret noen avvik på tilsynsrapport. Legger ved dokumentasjon av hva som må utbedres
-
Tromsø
-
Lørdag 11. Januar 2025
-