Combined Shape Group 13 Combined Shape anbudstorget_logo Group 2 Group 6 Path 2 shutterstock_584449174 Shape

EEG-utstyr til langtidsmonitorering, polysomnografiutstyr og forbruksmateriell

Formidlede anbud
  • 0
    Siste år
  • 0
    Siste 3 mnd
  • 0
    Aktive nå
Avsluttet

EEG-utstyr til langtidsmonitorering, polysomnografiutstyr og forbruksmateriell

Det er mulig å inngi tilbud på følgende delkontrakter:
Delkontrakt 1: 1 stk. Digitalt eeg-opptakssystem til langtidsmonitorering (eeg-telemetri) og med mulighet for opptak av polysomnografi (psg). Utstyret skal leveres med flikkerlampe, tralle og videokamera. Forbruksmateriell i form av elektrodehetter er en del av denne delkontrakt.
Delkontrakt 2: 2 stk. Polysomnografi-opptaksenheter, 1 stk. Videokamera samt forbruksmateriell til polysomnografi.
Delkontrakt 3: Forbruksmateriell til eeg i form av flergangs cup-elektroder samt klebende pasta og preparasjonsgel til elektroder.
Det digitale eeg-opptakssystemet (delkontrakt 1) skal benyttes til langtidsmonitorering av electroencephalography med samtidig videoovervåkning og til synkron polysomnografiregistrering. Det er tiltenkt bruk på inneliggende pasienter, dels på barneavdelingen og dels på voksne pasienter ved nevrologisk sengepost. Utstyret skal derfor være enkelt å flytte mellom avdelinger.
Polysomnografi-opptaksenhetene og tilhørende forbruksmateriell (delkontrakt 2) skal brukes til ambulante søvnundersøkelser og til mslt-undersøkelser (multippel sleep latensy test) på sykehuset. Se bilag 1. 2 Prisskjema delkontrakt 1 for mer info om hvilket forbruksmateriell som er omfattet av avtalen og estimert årsvolum. Dersom det gis tilbud på forbruksmateriell som ikke er kompatibelt med utstyret til vinneren av delkontrakt 1, forbeholder Oppdragsgiver seg retten til å gå ut på egen konkurranse for denne del av forbruksmateriellet.
Forbruksmateriell til eeg (delkontrakt 3) omfatter flergangs cup-elektroder og klebende pasta og preparasjons-gel til elektroder. Se Bilag 1. 3 Prisskjema delkontrakt 3 for estimert årsvolum.
Alt utstyret er tiltenkt bruk for alle aldersgrupper, både barn og voksne.
Vi viser for øvrig til Bilag 2 - Kravspesifikasjon for mer detaljert informasjon. Kravspesifikasjonen inneholder både krav som er felles for alle delkontrakter, krav som kun gjelder for delkontrakt 1 og 2 samt spesifikke krav knyttet til den enkelte delkontrakt. Tilbyder skal sørge for å besvare alle kravene som omfatter den/de delkontrakt(er) det gis tilbud på. Hvis det gis tilbud på alle delkontrakter, skal hele kravspesifikasjonen besvares.
Dersom det gis tilbud på flere delkontrakter, skal det fylles ut Prisskjema for hver delkontrakt.
Anbud id:
552533
  • Sted:
  • Registrert:
    Lørdag 20. Oktober 2018
Er du interessert i dette oppdraget?

Lignende oppdrag i

6 anbud