Combined Shape Group 13 Combined Shape anbudstorget_logo Group 2 Group 6 Path 2 shutterstock_584449174 Shape

Elektroniske multidosedispenser til brukere uten spesielle behov - Med delkontrakter i Innlandet

Formidlede anbud
  • 0
    Siste år
  • 0
    Siste 3 mnd
  • 0
    Aktive nå
Innlandet
Avsluttet

Elektroniske multidosedispenser til brukere uten spesielle behov - Med delkontrakter

Lillehammer kommune har til hensikt å inngå en rammeavtale for 2 år, med oppdragsgiverstyrt opsjon på forlengelse i 1 +1 år, for 30 elektroniske medisindispensere. Etter 2 årsperioden vil kommunene foreta en ny vurdering av markedet før eventuell utløsning av opsjon på forlengelse av rammeavtalen. Dette med hensyn til mulig konkurranseutsetting.
Dispenseren må inneha nødvendige funksjonaliteter for at ønsket gevinst skal oppnås.
Dispenserne skal være liten og anonym. Dette er spesielt viktig for yngre brukergrupper som kan oppleve dispensere som stigmatiserende. En viktig stigmatiserende faktor som da beskrives, er størrelsen på dispenseren. Det er også aktuelt for noen brukere å ta med seg dispenseren, dette vil da være enkelreer ved en liten dispenser.
Alarmvarsling til telefoner etter definerte kjeder.
Dispenseren må kunne gi mulighet for å ta med multidoseposer ved fravær.
Dispenseren må kunne varsle tjenestemottaker med lyd og lys.
Dispenseren må ha batteri-backup ved strømbrudd.
Dispenseren må kunne lese direkte av multidoseposene tidspunkt for medisinering.
Dispenseren må kunne kontrollere at det er riktig multidoserull i maskinen.
Det er ikke ønskelig med en løsbar beholder for de medisinene som ikke blir tatt.
løsningen skal ha teknisk overvåkning og support med mulighet for fjernhåndtering av leverandøren ved feil.
løsningen skal ha personlig innlogging så man så det loggføres hvem som har gjort endringer.
løsningen skal ha loggfunksjon.
En plattform for administrering av multidosedispenseren og som genererer rapporter om. Etterlevelse. Plattformen skal ha en sikker pålogging.
Kommunene ønsker med dette å informere markedet og det gis herved en 10 dagers klagefrist på ovennevnte. Fristen løper fra og med kunngjøringsdato i Doffin.
Kommunene ber leverandører som mener at det ikke er grunnlag for å gjennomføre anskaffelsen uten å følge de ordinære kunngjøringsreglene i anskaffelsesforskriften, om å ta kontakt innen angitt frist
Anbud id:
505467
  • Sted:
    Lillehammer, Nord-Fron Sør-Fron, Ringebu, Øyer, Gausdal  Vis alle
  • Registrert:
    Onsdag 24. Januar 2018
Er du interessert i dette oppdraget?

Lignende oppdrag i Innlandet

6 anbud