Bedriftsrådgivning, IT/Web og Support i Østfold
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Østfold
Avsluttet
Enkel rammeavtale for bistand til kommunikasjonstiltak
Medietilsynet har det siste året gjennomført et strategi- og organisasjonsutviklings-arbeid. Arbeidet har blant annet omfattet fornying av virksomhetsstrategi, endret organisering, effektiviserings- og digitaliseringstiltak.
Det er implementert ny organisasjonsmodell. Den nye organisasjonsmodellen innebærer at virksomheten er organisert i tre avdelinger; avdeling for administrative fellestjenester, avdeling for kommunikasjon, rådgivning og analyse og juridisk og regulatorisk avdeling.
i forbindelse med dette arbeidet er det definert et mål om å fremme Medietilsynet og nå bedre ut til våre målgrupper med råd, tiltak og kampanjer. Kommunikasjonstiltakene vil omfatte utarbeidelse av profilfilm for Medietilsynet, kampanjer til sosiale medier innen tematikk som barn og medier, dataspill, «visste du at»-veiledningsfilmer om aldersgrenser, produktplassering, kritisk medieforståelse og personvern for å nevne noen eksempler.
Leveransene vil i hovedsak dreie seg om å realisere og gjennomføre mål og tiltak som er beskrevet i Medietilsynets kommunikasjonsplan. Vi vil i større grad jobbe for å nå målgruppene våre gjennom digitale kanaler og ønsker en leverandør som er kreativ, har stor målgruppekompetanse, er lettbeinte og raske, samt kan produsere materiell med effekt på en kostnadseffektiv måte
Det er implementert ny organisasjonsmodell. Den nye organisasjonsmodellen innebærer at virksomheten er organisert i tre avdelinger; avdeling for administrative fellestjenester, avdeling for kommunikasjon, rådgivning og analyse og juridisk og regulatorisk avdeling.
i forbindelse med dette arbeidet er det definert et mål om å fremme Medietilsynet og nå bedre ut til våre målgrupper med råd, tiltak og kampanjer. Kommunikasjonstiltakene vil omfatte utarbeidelse av profilfilm for Medietilsynet, kampanjer til sosiale medier innen tematikk som barn og medier, dataspill, «visste du at»-veiledningsfilmer om aldersgrenser, produktplassering, kritisk medieforståelse og personvern for å nevne noen eksempler.
Leveransene vil i hovedsak dreie seg om å realisere og gjennomføre mål og tiltak som er beskrevet i Medietilsynets kommunikasjonsplan. Vi vil i større grad jobbe for å nå målgruppene våre gjennom digitale kanaler og ønsker en leverandør som er kreativ, har stor målgruppekompetanse, er lettbeinte og raske, samt kan produsere materiell med effekt på en kostnadseffektiv måte
Anbud id:
552214
-
Sted:Fredrikstad
-
Registrert:Torsdag 18. Oktober 2018
Er du interessert i dette oppdraget?