EØS 045-2018 Drikkeautomater kaffe/varmdrikk/vann (Ny kunngjøring)
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
EØS 045-2018 Drikkeautomater kaffe/varmdrikk/vann (Ny kunngjøring)
Leverandøren skal kunne tilby ulike typer maskiner/automater, både gulv -og bordmodeller inklusive service og vedlikehold. De helautomatiske maskinene skal ha ulike produktvalg og skal også ha mulighet til å lage melkebaserte drikker (basert på tørrmelk), kakao og tevann. i tillegg skal anskaffelsen inneholde leveranser av vannkjølere og forbruksvarer som kaffe, sjokoladedrikk og melketopping. Det etterspørres ikke etter løsninger med engangskapsler eller instante suppeprodukter.
Oppdragsgiverne representerer en rekke ulike virksomheter. Bergen kommune har ikke hatt tidligere rammeavtale på dette området, men noen av de ulike virksomhetene og samarbeidspartnerne har egne avtaler med ulikt utløpstidspunkt. De vil avrope på avtalen når disse utgår. Det er vanskelig å anslå omsetningen i avtaleperioden, men den forventes å ligge i intervallet 10 - 20 mnok i avtaleperioden (4 år). Det oppgitte volum medfører ingen kjøpsplikt for oppdragsgiver. Endringer i organisering, budsjett og rutiner kan påvirke totalvolumet. Per i dag har mange virksomheter i kommunen inngått serviceavtaler med dagens leverandører med en varighet på 3-5 år, hvilket vil si at mange av de nåværende serviceavtalene vil overlappe med ny leverandørs rammeavtale. på grunn av dette forventes økende omsetning ut over i avtaleperioden.
Oppdragsgiverne representerer en rekke ulike virksomheter. Bergen kommune har ikke hatt tidligere rammeavtale på dette området, men noen av de ulike virksomhetene og samarbeidspartnerne har egne avtaler med ulikt utløpstidspunkt. De vil avrope på avtalen når disse utgår. Det er vanskelig å anslå omsetningen i avtaleperioden, men den forventes å ligge i intervallet 10 - 20 mnok i avtaleperioden (4 år). Det oppgitte volum medfører ingen kjøpsplikt for oppdragsgiver. Endringer i organisering, budsjett og rutiner kan påvirke totalvolumet. Per i dag har mange virksomheter i kommunen inngått serviceavtaler med dagens leverandører med en varighet på 3-5 år, hvilket vil si at mange av de nåværende serviceavtalene vil overlappe med ny leverandørs rammeavtale. på grunn av dette forventes økende omsetning ut over i avtaleperioden.
Anbud id:
558244
-
Sted:
-
Registrert:Mandag 26. November 2018
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Fikser brann skadet på kjøkkenDet var brann på komfyr, og det skader komfyr, ventilator og skap på kjøkken. Trenger noen å fikse alt.
-
Drammen
-
Søndag 5. Januar 2025
-
-
Transport av møblerJeg har kjøpt ei sofa og ei dobbelseng på Finn og ønsker pris på å få disse hentet og levert hos meg. Dobbeltsengen med fabel (150 seng) er på poststed 1604 og sofaen i Spinneriveien. Begge skal lever...
-
Fredrikstad
-
Søndag 5. Januar 2025
-
-
Vaske hus og garasjeHusvask før maling. Huset er 1, 5etg på ca 75kvm grunnflate. Garasjen er enkelgarasje på 1etg.
-
Moss
-
Søndag 5. Januar 2025
-
-
Plassbygging av garderobeskap på soveromØnsker befaring og pristilbud/forslag til løsning på plass bygget garderobeskap/skyvedør på soverom i Moss. Se vedlegg
-
Moss
-
Søndag 5. Januar 2025
-
-
Service på v90 som har gått 118440Service på volvo v90 som har gått 118440
-
Trondheim
-
Søndag 5. Januar 2025
-
-
Kald trekk fra dørenBåde veranda døren og inngangs døren trekker kald luft.
-
Nannestad
-
Søndag 5. Januar 2025
-