EØS 045-2018 Drikkeautomater kaffe/varmdrikk/vann (Ny kunngjøring) - Med delkontrakter
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
EØS 045-2018 Drikkeautomater kaffe/varmdrikk/vann (Ny kunngjøring) - Med delkontrakter
Leverandøren skal kunne tilby ulike typer maskiner/automater, både gulv -og bordmodeller inklusive service og vedlikehold. De helautomatiske maskinene skal ha ulike produktvalg og skal også ha mulighet til å lage melkebaserte drikker (basert på tørrmelk), kakao og tevann. i tillegg skal anskaffelsen inneholde leveranser av vannkjølere og forbruksvarer som kaffe, sjokoladedrikk og melketopping. Det etterspørres ikke etter løsninger med engangskapsler eller instante suppeprodukter.
Oppdragsgiverne representerer en rekke ulike virksomheter. Bergen kommune har ikke hatt tidligere rammeavtale på dette området, men noen av de ulike virksomhetene og samarbeidspartnerne har egne avtaler med ulikt utløpstidspunkt. De vil avrope på avtalen når disse utgår. Det er vanskelig å anslå omsetningen i avtaleperioden, men den forventes å ligge i intervallet 10 - 20 mnok i avtaleperioden (4 år). Det oppgitte volum medfører ingen kjøpsplikt for oppdragsgiver. Endringer i organisering, budsjett og rutiner kan påvirke totalvolumet. Per i dag har mange virksomheter i kommunen inngått serviceavtaler med dagens leverandører med en varighet på 3-5 år, hvilket vil si at mange av de nåværende serviceavtalene vil overlappe med ny leverandørs rammeavtale. på grunn av dette forventes økende omsetning ut over i avtaleperioden.
Oppdragsgiverne representerer en rekke ulike virksomheter. Bergen kommune har ikke hatt tidligere rammeavtale på dette området, men noen av de ulike virksomhetene og samarbeidspartnerne har egne avtaler med ulikt utløpstidspunkt. De vil avrope på avtalen når disse utgår. Det er vanskelig å anslå omsetningen i avtaleperioden, men den forventes å ligge i intervallet 10 - 20 mnok i avtaleperioden (4 år). Det oppgitte volum medfører ingen kjøpsplikt for oppdragsgiver. Endringer i organisering, budsjett og rutiner kan påvirke totalvolumet. Per i dag har mange virksomheter i kommunen inngått serviceavtaler med dagens leverandører med en varighet på 3-5 år, hvilket vil si at mange av de nåværende serviceavtalene vil overlappe med ny leverandørs rammeavtale. på grunn av dette forventes økende omsetning ut over i avtaleperioden.
Anbud id:
612855
-
Sted:
-
Registrert:Fredag 11. Oktober 2019
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Oppdage hvor det er jordfeil, og ordne detteDet har blitt funnet jordfeil på tre kontakter på kjøkkenet. Mulig feil et sted, rart det skal være i orden ellers.
-
Oslo
-
Søndag 5. Januar 2025
-
-
Skift til automatsikringerØnsker pris på å skifte 5 stk skru sikringer til automatsikringer
-
Etne
-
Søndag 5. Januar 2025
-
-
Montere innebygd ventilator til platetoppJeg trenger hjelp til å montere ventilasjonsrør til en platetopp.
-
Oslo
-
Søndag 5. Januar 2025
-
-
Brøyting av vei Lyngstad i Hustadvika kommune.Brøyting av veien opp til Storvasshågen - 6493 Lyngstad. Gjelder veien fra krysset ved gådalsvatnet. Det er tilstrekkelig at veien blir kjørbar med bil med kjetting. Se kart: (info fjernet)
-
Hustadvika
-
Lørdag 4. Januar 2025
-
-
Legge golv på høge lofteLegge golv som vi ikke har skikkelige golv på koffert loftet. Ønsker å høre hva pris det blir.
-
Sandnes
-
Søndag 5. Januar 2025
-