EØS 045-2018 Drikkeautomater kaffe/varmdrikk/vann (Ny kunngjøring) - Med delkontrakter
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
EØS 045-2018 Drikkeautomater kaffe/varmdrikk/vann (Ny kunngjøring) - Med delkontrakter
Leverandøren skal kunne tilby ulike typer maskiner/automater, både gulv -og bordmodeller inklusive service og vedlikehold. De helautomatiske maskinene skal ha ulike produktvalg og skal også ha mulighet til å lage melkebaserte drikker (basert på tørrmelk), kakao og tevann. i tillegg skal anskaffelsen inneholde leveranser av vannkjølere og forbruksvarer som kaffe, sjokoladedrikk og melketopping. Det etterspørres ikke etter løsninger med engangskapsler eller instante suppeprodukter.
Oppdragsgiverne representerer en rekke ulike virksomheter. Bergen kommune har ikke hatt tidligere rammeavtale på dette området, men noen av de ulike virksomhetene og samarbeidspartnerne har egne avtaler med ulikt utløpstidspunkt. De vil avrope på avtalen når disse utgår. Det er vanskelig å anslå omsetningen i avtaleperioden, men den forventes å ligge i intervallet 10 - 20 mnok i avtaleperioden (4 år). Det oppgitte volum medfører ingen kjøpsplikt for oppdragsgiver. Endringer i organisering, budsjett og rutiner kan påvirke totalvolumet. Per i dag har mange virksomheter i kommunen inngått serviceavtaler med dagens leverandører med en varighet på 3-5 år, hvilket vil si at mange av de nåværende serviceavtalene vil overlappe med ny leverandørs rammeavtale. på grunn av dette forventes økende omsetning ut over i avtaleperioden.
Oppdragsgiverne representerer en rekke ulike virksomheter. Bergen kommune har ikke hatt tidligere rammeavtale på dette området, men noen av de ulike virksomhetene og samarbeidspartnerne har egne avtaler med ulikt utløpstidspunkt. De vil avrope på avtalen når disse utgår. Det er vanskelig å anslå omsetningen i avtaleperioden, men den forventes å ligge i intervallet 10 - 20 mnok i avtaleperioden (4 år). Det oppgitte volum medfører ingen kjøpsplikt for oppdragsgiver. Endringer i organisering, budsjett og rutiner kan påvirke totalvolumet. Per i dag har mange virksomheter i kommunen inngått serviceavtaler med dagens leverandører med en varighet på 3-5 år, hvilket vil si at mange av de nåværende serviceavtalene vil overlappe med ny leverandørs rammeavtale. på grunn av dette forventes økende omsetning ut over i avtaleperioden.
Anbud id:
612855
-
Sted:
-
Registrert:Fredag 11. Oktober 2019
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Frakt traktor fra Namsos til koppangØnsker frakt av traktor fra Namsos til koppang.
-
Rendalen
-
Fredag 22. November 2024
-
-
Flytte- bære og transportere møbler og eskerVi ønsker flyttehjelp den 12. Desember. Vi flytter fra en leilighet på 65 kvm. Trenger mee mee bæring og transport av møbler og esker
-
Lørenskog
-
Fredag 22. November 2024
-
-
Flyttevask Maura, 200-240 kvmØnsker flyttevask av hus i Maura. Det er 3 etasjer hvor nedre etasje er utleiedel. Det er 3 bad totalt, og 2 kjøkken. Ønskes første uken i januar, gjerne 2 eller 3 januar.
-
Nannestad
-
Fredag 22. November 2024
-
-
Varmepumpe montørerHei hei, Vi er håndverker firma, og søker samarbeid partnere innen varmepumpe montering bransje. i prosessen av vært arbeid, vi får mange kunder hvem ønsker oss å hjelpe med montering eller tilkob...
-
Oslo
-
Fredag 22. November 2024
-
-
Frakt 11 stoler 1 bord fra Hamar til BergenVi skal frakte 11 eams spisestuestoler og et eikebord. To stoler med armlene (nærmest i bildet) og 9 av den andre typen. Det er dette eikebordet som skal fraktes. Jobben må gjøres seinest første uka i...
-
Bergen
-
Fredag 22. November 2024
-