EØS 051-2014 Sykkelby Bergen - profilering og markedsføring
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
EØS 051-2014 Sykkelby Bergen - profilering og markedsføring
Høsten 2013 ble ´Sykkelbyavtalen for Bergen´ undertegnet av Bergen kommune, Hordaland fylkeskommune og Statens vegvesen. Avtalen innebærer at det skal utarbeides en tiltaksplan for ikke-fysiske tiltak som bl. a. Initierer holdningsskapende tiltak og kampanjer. Prosjektgruppen består av en deltaker fra hver av partene, og avtaleperioden går ut 2017. i løpet av denne perioden skal sykkelandelen i Bergen dobles fra dagens 3% til 6%. Dette er en målsetting som krever markedsføring av sykkel som en attraktiv reisemåte. Vi inviterer derfor til en åpen anbudskonkurranse for å utvikle merkevaren ´Sykkelby Bergen´. Bergensine ambisjoner som sykkelby står i sykkelstrategi for Bergen ((info fjernet)) Overordnet beskrivelse av leveranse: Det er et klart uttalt målå øke sykkelandelen betydelig i Bergen i årene fremover, det skal bygges enklar identitet rundt begrepet «Sykkelby Bergen». Leverandøren må ha erfaring innen markedsføring ogkommunikasjon og kunne gi råd om virkemidler og utforming av et budskap somfremstiller sykling på en positiv og hverdagslig måte å reise på. målgruppen for «Sykkelby Bergen» erpotensielle syklister, samt å øke sykkelbruken blant eksisterende syklister. Denne gruppen kan spesifiseres nærmere, som for eksempel skoleelever og ungdom, arbeidstakere og andre. Videre ser vi for oss at budskapet kan variere i takt medårstidene, og markedsføres gjennom avisannonser, plakater og sosiale medier. Detvil og være aktuelt å utarbeide en eller flere kortfilm(er) som kan vises påulike sykkel-arrangementer, kino, sosiale medier og lignende. Utgifter til annonsering (avis ogkino) skal ikke inngå i tilbudet. Visuell identitet vil ta utgangspunkt i eksisterendesykkelby Bergen logo. Avtalen omfatter ikke sykkelinfrastruktur. Aktører som arbeiderdesignmetodisk med designdrevet innovasjon oppfordrestil å søke. Designdrevet innovasjon er en prosess som setter brukeren i sentrumnår nye produkter eller tjenester skal utvikles. For å etablere brukerfokusetbenyttes designkompetanse helt fra prosjektstart. Økonomisk ramme: Fra kontraktsinngåelse til 31. 12. 2015 - 2, 5 mill. nok. 2016: 1, 2 mill. nok 2017: 1, 2 mill. nok Det vil ikke bli besvart spørsmål før 4. August pga ferieavvikling. Oppdragsgiver benytter Mercell Sourcing Service. For å melde din interesse, samt få tilgang til eventuelle dokumenter, skal du klikke på lenken nedenfor eller kopiere og lime inn lenken i din nettleser. [[(info fjernet)]]. følg deretter instruksjoner på nettsiden.
Anbud id:
312884
-
Sted:
-
Registrert:Lørdag 5. Juli 2014
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Transport av kasse fra Reims i Frankrike til OsloTransport av kasse, 270 x 100 x 30 cm, 50 kg, innhold er isopor figurer
-
Asker
-
Tirsdag 19. November 2024
-
-
-
Rust reparasjon og utskifting av bremserørerHar vært på eu-kontroll og det fremkom 2 avvik/feil som må fikses. Har en korrosjon i bærende element, høyre, bak - Innfestning bærearm framkant, som må repareres. i tillegg trenger å skifte 2 brem...
-
Oslo
-
Onsdag 20. November 2024
-
-
Legge til 2 doble stikk i ny leilighetJeg har overtatt en ny leilighet, men ikke flyttet inn ennå. Jeg ønsker å få montert 2 stikk som hver har 4 uttak på et rom som skal brukes som kontor. Ingen møbler i dette rommet. Det er elektriske...
-
Bærum
-
Onsdag 20. November 2024
-
-
Flytte et lite flygelFlytte et lite flygel fra bolig a til bolig b. få meter fra dør. Ca 165x145 cm og 180-220kg må ta av bein tror jeg. Fra Sarpsborg til Halden.
-
Sarpsborg
-
Tirsdag 19. November 2024
-