EØS 053-2018 Rammeavtale verktøy - konkurranse i Vestland
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Vestland
Avsluttet
EØS 053-2018 Rammeavtale verktøy - konkurranse
)Bergen kommune med samarbeidsparter, heretter kalt oppdragsgiver, skal inngå rammeavtale med én totalleverandør.
Kort om oppdragsgiver:
Bergen kommune har pr. i dag ca. 277 400 innbyggere og kommunen er organisert med ca. 840 enheter, herunder bla. Skoler, barnehager, sykehjem, kulturinstitusjoner og administrasjon. i tillegg omfattes også kommunale og interkommunale foretak som er deleide eller heleide virksomheter og anses inkludert i konsernet Bergen kommune. Tilsvarende informasjon om tilsluttede kommuner er tilgjengelig på deres respektive nettsider. Det samme gjelder Stiftelsen Betanien i Bergen (#URL0#).
Kort beskrivelse av anskaffelsen:
Oppdragsgiver har et løpende behov for å kjøpe inn diverse typer verktøy som benyttes av blant annet tømrere, mekanikere, rørleggere, sveisere, anleggsarbeidere, elektrikere, mm. Alle produkter skal være i samsvar med standarder og kvalitetskrav som stilles til verktøy for profesjonelt bruk av overnevnte yrkesgrupper.
følgende produkttyper skal tilbys:
- håndverktøy
- Elektroverktøy
- Batteriverktøy
- Trykkluftsverktøy
- Skjærende verktøy
- Forbruksmateriell
- Kapp- og slipemateriell
- løfte- og sikkerhetsutstyr
- Stiger
- Verkstedsinnredning
- Lastsikringsutstyr
- Oppbevaring for verktøy
- Lim, fugemasse, tape
- Brannslukkingsapparater
- Kjetting, wire, låser
Oppdragsgiver vil ha behov for alle typer verktøy. i vedlegg 4 fremkommer det et estimat på forventet forbruk av verktøy. Det presiseres at dette kun er et estimat og at prisskjemaet ikke er uttømmende.
Oppdragsgiver har inngått egne rammeavtaler for byggematerialer inkludert tilhørende festemateriell, maling og malingsprodukter, arbeids- og vernebekledning, kontormateriell inkludert sanitærprodukter og medisinsk forbruksmateriell inkludert førstehjelpsutstyr. Det må påregnes at produkt innenfor disse kategoriene vil bli kjøpt på andre avtaler enn den som skal inngås her.
Oppdragsgiver har som formål gjennom denne konkurransen å inngå avtale om levering av verktøy gjennom rammeavtale. Avtaleperioden vil være 2 år fra avtaledato med ensidig opsjon for ytterligere 1 + 1 år. Forventet oppstart er mai 2019.
Bestillinger/avrop på avtalen skal kun mottas gjennom e-handelsløsningen. Bergen kommunes avtaleforvalter (Innkjøp konsern) kan i enkelte tilfeller gi dispensasjon fra e-handelsplikten.
Kort om oppdragsgiver:
Bergen kommune har pr. i dag ca. 277 400 innbyggere og kommunen er organisert med ca. 840 enheter, herunder bla. Skoler, barnehager, sykehjem, kulturinstitusjoner og administrasjon. i tillegg omfattes også kommunale og interkommunale foretak som er deleide eller heleide virksomheter og anses inkludert i konsernet Bergen kommune. Tilsvarende informasjon om tilsluttede kommuner er tilgjengelig på deres respektive nettsider. Det samme gjelder Stiftelsen Betanien i Bergen (#URL0#).
Kort beskrivelse av anskaffelsen:
Oppdragsgiver har et løpende behov for å kjøpe inn diverse typer verktøy som benyttes av blant annet tømrere, mekanikere, rørleggere, sveisere, anleggsarbeidere, elektrikere, mm. Alle produkter skal være i samsvar med standarder og kvalitetskrav som stilles til verktøy for profesjonelt bruk av overnevnte yrkesgrupper.
følgende produkttyper skal tilbys:
- håndverktøy
- Elektroverktøy
- Batteriverktøy
- Trykkluftsverktøy
- Skjærende verktøy
- Forbruksmateriell
- Kapp- og slipemateriell
- løfte- og sikkerhetsutstyr
- Stiger
- Verkstedsinnredning
- Lastsikringsutstyr
- Oppbevaring for verktøy
- Lim, fugemasse, tape
- Brannslukkingsapparater
- Kjetting, wire, låser
Oppdragsgiver vil ha behov for alle typer verktøy. i vedlegg 4 fremkommer det et estimat på forventet forbruk av verktøy. Det presiseres at dette kun er et estimat og at prisskjemaet ikke er uttømmende.
Oppdragsgiver har inngått egne rammeavtaler for byggematerialer inkludert tilhørende festemateriell, maling og malingsprodukter, arbeids- og vernebekledning, kontormateriell inkludert sanitærprodukter og medisinsk forbruksmateriell inkludert førstehjelpsutstyr. Det må påregnes at produkt innenfor disse kategoriene vil bli kjøpt på andre avtaler enn den som skal inngås her.
Oppdragsgiver har som formål gjennom denne konkurransen å inngå avtale om levering av verktøy gjennom rammeavtale. Avtaleperioden vil være 2 år fra avtaledato med ensidig opsjon for ytterligere 1 + 1 år. Forventet oppstart er mai 2019.
Bestillinger/avrop på avtalen skal kun mottas gjennom e-handelsløsningen. Bergen kommunes avtaleforvalter (Innkjøp konsern) kan i enkelte tilfeller gi dispensasjon fra e-handelsplikten.
Anbud id:
557233
-
Sted:Bergen
-
Registrert:Mandag 19. November 2018
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Vestland
6 anbud
-
Legge heller i hageØnsker tilbud på å legge heller på to områder i en hage: Ett område: ca 4 x 3 m Ett område ca 3 x 7 m Ønsker tilbud på dette.
-
Bergen
-
Søndag 28. April 2024
-
-
Transport av spisebord fra Bergen til OsloHei! Jeg trenger hjelp med å frakte et spisebord fra Bergen (bønes) til Oslo sentrum (Alexander Kiellands Plass). Bordet er 190 cm langt, 110 cm bredt og ca. 75/80cm høyt. Ukjent vekt, men det veier...
-
Oslo
-
Søndag 28. April 2024
-
-
Lite transportbandØnsker fraktet fra Gjesåsen til Bergen eit lite transportband 2, 4 m langt og 150 kg. Kan bringes til nærmeste avtalt sted.
-
Austevoll
-
Søndag 28. April 2024
-
-
1 palle med lange stengerFrakt fra jæren til Bergen. 1 palle med 2 bommer og 2 lange stenger 3, 5 meter.
-
Hå
-
Søndag 28. April 2024
-
-
Skifte av dimmere for LED spot inne og opplegg utebelysningog1) Vi trenger skifte av dimmere for 6 kurser for tak spot inne, hver kurs med 6-8 spot lamper. Vi skal erstatte gamle spot lamper med nye led spot. 2) Vi ønsker trekking og tilkobling av utendørs kur...
-
Bergen
-
Søndag 28. April 2024
-
-
Klippe plen hver 14. dag for område på 300-400 kvmKlippe plen hver 14. Dag ca 300(info fjernet)400 kvm.
-
Bergen
-
Søndag 28. April 2024
-