EØS 053-2018 Rammeavtale verktøy - konkurranse i Vestland
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Vestland
Avsluttet
EØS 053-2018 Rammeavtale verktøy - konkurranse
)Bergen kommune med samarbeidsparter, heretter kalt oppdragsgiver, skal inngå rammeavtale med én totalleverandør.
Kort om oppdragsgiver:
Bergen kommune har pr. i dag ca. 277 400 innbyggere og kommunen er organisert med ca. 840 enheter, herunder bla. Skoler, barnehager, sykehjem, kulturinstitusjoner og administrasjon. i tillegg omfattes også kommunale og interkommunale foretak som er deleide eller heleide virksomheter og anses inkludert i konsernet Bergen kommune. Tilsvarende informasjon om tilsluttede kommuner er tilgjengelig på deres respektive nettsider. Det samme gjelder Stiftelsen Betanien i Bergen ((info fjernet)).
Kort beskrivelse av anskaffelsen:
Oppdragsgiver har et løpende behov for å kjøpe inn diverse typer verktøy som benyttes av blant annet tømrere, mekanikere, rørleggere, sveisere, anleggsarbeidere, elektrikere, mm. Alle produkter skal være i samsvar med standarder og kvalitetskrav som stilles til verktøy for profesjonelt bruk av overnevnte yrkesgrupper.
følgende produkttyper skal tilbys:
- håndverktøy
- Elektroverktøy
- Batteriverktøy
- Trykkluftsverktøy
- Skjærende verktøy
- Forbruksmateriell
- Kapp- og slipemateriell
- løfte- og sikkerhetsutstyr
- Stiger
- Verkstedsinnredning
- Lastsikringsutstyr
- Oppbevaring for verktøy
- Lim, fugemasse, tape
- Brannslukkingsapparater
- Kjetting, wire, låser
Oppdragsgiver vil ha behov for alle typer verktøy. i vedlegg 4 fremkommer det et estimat på forventet forbruk av verktøy. Det presiseres at dette kun er et estimat og at prisskjemaet ikke er uttømmende.
Oppdragsgiver har inngått egne rammeavtaler for byggematerialer inkludert tilhørende festemateriell, maling og malingsprodukter, arbeids- og vernebekledning, kontormateriell inkludert sanitærprodukter og medisinsk forbruksmateriell inkludert førstehjelpsutstyr. Det må påregnes at produkt innenfor disse kategoriene vil bli kjøpt på andre avtaler enn den som skal inngås her.
Oppdragsgiver har som formål gjennom denne konkurransen å inngå avtale om levering av verktøy gjennom rammeavtale. Avtaleperioden vil være 2 år fra avtaledato med ensidig opsjon for ytterligere 1 + 1 år. Forventet oppstart er mai 2019.
Bestillinger/avrop på avtalen skal kun mottas gjennom e-handelsløsningen. Bergen kommunes avtaleforvalter (Innkjøp konsern) kan i enkelte tilfeller gi dispensasjon fra e-handelsplikten.
Kort om oppdragsgiver:
Bergen kommune har pr. i dag ca. 277 400 innbyggere og kommunen er organisert med ca. 840 enheter, herunder bla. Skoler, barnehager, sykehjem, kulturinstitusjoner og administrasjon. i tillegg omfattes også kommunale og interkommunale foretak som er deleide eller heleide virksomheter og anses inkludert i konsernet Bergen kommune. Tilsvarende informasjon om tilsluttede kommuner er tilgjengelig på deres respektive nettsider. Det samme gjelder Stiftelsen Betanien i Bergen ((info fjernet)).
Kort beskrivelse av anskaffelsen:
Oppdragsgiver har et løpende behov for å kjøpe inn diverse typer verktøy som benyttes av blant annet tømrere, mekanikere, rørleggere, sveisere, anleggsarbeidere, elektrikere, mm. Alle produkter skal være i samsvar med standarder og kvalitetskrav som stilles til verktøy for profesjonelt bruk av overnevnte yrkesgrupper.
følgende produkttyper skal tilbys:
- håndverktøy
- Elektroverktøy
- Batteriverktøy
- Trykkluftsverktøy
- Skjærende verktøy
- Forbruksmateriell
- Kapp- og slipemateriell
- løfte- og sikkerhetsutstyr
- Stiger
- Verkstedsinnredning
- Lastsikringsutstyr
- Oppbevaring for verktøy
- Lim, fugemasse, tape
- Brannslukkingsapparater
- Kjetting, wire, låser
Oppdragsgiver vil ha behov for alle typer verktøy. i vedlegg 4 fremkommer det et estimat på forventet forbruk av verktøy. Det presiseres at dette kun er et estimat og at prisskjemaet ikke er uttømmende.
Oppdragsgiver har inngått egne rammeavtaler for byggematerialer inkludert tilhørende festemateriell, maling og malingsprodukter, arbeids- og vernebekledning, kontormateriell inkludert sanitærprodukter og medisinsk forbruksmateriell inkludert førstehjelpsutstyr. Det må påregnes at produkt innenfor disse kategoriene vil bli kjøpt på andre avtaler enn den som skal inngås her.
Oppdragsgiver har som formål gjennom denne konkurransen å inngå avtale om levering av verktøy gjennom rammeavtale. Avtaleperioden vil være 2 år fra avtaledato med ensidig opsjon for ytterligere 1 + 1 år. Forventet oppstart er mai 2019.
Bestillinger/avrop på avtalen skal kun mottas gjennom e-handelsløsningen. Bergen kommunes avtaleforvalter (Innkjøp konsern) kan i enkelte tilfeller gi dispensasjon fra e-handelsplikten.
Anbud id:
557233
-
Sted:Bergen
-
Registrert:Mandag 19. November 2018
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Vestland
6 anbud
-
Frakt av hjørneskapHei, Ønsker hjelp til å få fraktet hjørneskap i eik fra førde til Bergen. mål: høyde 133 bredde 63 dybde 52.
-
Bergen
-
Lørdag 21. Desember 2024
-
-
Julevask rekkehus 110kvmStøvsuge, vask og støvtørking av overflate. Stue, lekerom, 2 soverom, bad/vaskerom, trapp o. l.
-
Bergen
-
Lørdag 21. Desember 2024
-
-
Hente avfall / knust taksteinVi har noe knust takstein som ønskes hentet og kjørt på bir/avfall. Ca 1 kubikk, fleste delene er ca 40x20 cm store, ingen større deler enn Max 60-70 cm. Det er mest sannsynlig asbest i steinen, pg...
-
Bergen
-
Mandag 16. Desember 2024
-
-
Motorsykkel transport fra Trondheim til BergenMotorsykkel transport fra Trondheim til Bergen. Mc på 162kg og en eske med utstyr.
-
Bergen
-
Fredag 20. Desember 2024
-
-
Motor bergen-østfoldSkulle ha fått fraktet en motor fra bergen til østfold før 3 januar, helst så fort som mulig. Motor er plukket ut. Og de kan være behjelpelig med og få den på henger eller bil.
-
Bergen
-
Fredag 20. Desember 2024
-
-
Kjøre vekk gammel salong, samt hente ny på butikk og kjøre den hjem til samme adresseHente salong og kjøre den på bir i Salhusvegen, og hente ny salong på Bohus i Åsane og kjøre den hjem til samme adresse.
-
Bergen
-
Fredag 20. Desember 2024
-