EØS 26-2018 - Rammeavtale papir og plastprodukter tilknyttet hygiene og renhold
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
EØS 26-2018 - Rammeavtale papir og plastprodukter tilknyttet hygiene og renhold
Bergen kommune gjennomfører anskaffelsen på vegne av følgende samarbeidparter:
Radøy kommune
Askøy kommune
Kvam Herad kommune
Masfjorden kommune
Fjell kommune
Osterøy kommune
Øygarden kommune
Austevoll kommune
Vaksdal kommune
Modalen kommune
Lindås kommune
Fusa kommune
Samnanger kommune
Sund kommune
Meland kommune
Solhaug Sjukeheim
Signo Konows senter
Rehabilitering og sykehjem Betanien
Bergen Kirkelige Fellesråd
Stiftelsen St. Johanneshjemmet
Solsletten Sykehjem
Stiftelsen Slettebakken Menighets Eldresenter
Landås Menighets Eldresenter
Stiftelsen Nykirkehjemmet
Bergens Indremisjons Aldershjem
Adventkirkens sykehjem
Det kan skje enkelte endringer i løpet av kontraktsperioden på deltagende samarbeidsparter. Enkelte nye sykehjem og institusjoner er under bygging og vil bli gitt muligheten til å delta, mens andre vil bli avviklet. i sum vil ikke dette medføre endringer i volum eller leveringsforpliktelser av betydning.
Kommuner kan også endres som følge av sammenslåing eller andre politiske vedtak.
Totalt estimert volum for denne anskaffelsen er ca 14 millioner kroner pr år. Totalt inklusiv opsjoner tilsvarer dette ca 56 millioner over 4 år. Volumet er basert på tidligere års statistikker og avvik kan oppstå som følge av endrede priser, endrede produkter eller endringer i forbruksmønster over tid.
Priser skal inkludere levering. Konkurransen inneholder en liste over alle leveringssteder for Bergen kommune, samt oversikt over antall ordrer som ble plassert i 2017.
Det er ønskelig med en enhetlig portefølje når det kommer til papir og dispensere. Det kan derfor være behov for å bytte ut enkelte gamle dispensere for å få samtlige aktører over på forespurte produkter. Det er i konkurransen vedlagt en oversikt over enheter som vi kjenner til der dette er nødvendig, men andre kan også tenkes. Det kan ikke faktureres for dispensere, med mindre utskiftingen skyldes hærverk, ødeleggelse eller andre forhold som Oppdragsgiver svare for.
Legg merke til at kriteriene som avgjør konkurransen også legger vekt på forhold som inkluderende arbeidsliv og miljøaspekter.
Vi oppfordrer interessenter til tidlig å ta kontakt med oppdragsgiver for å stille spørsmål og få avklart uklarheter i konkurransen. Vi anbefaler også på det sterkeste å være ute i god tid med tilbudsinnlevering, da tekniske utfordringer erfaringsmessig kan oppstå.
Radøy kommune
Askøy kommune
Kvam Herad kommune
Masfjorden kommune
Fjell kommune
Osterøy kommune
Øygarden kommune
Austevoll kommune
Vaksdal kommune
Modalen kommune
Lindås kommune
Fusa kommune
Samnanger kommune
Sund kommune
Meland kommune
Solhaug Sjukeheim
Signo Konows senter
Rehabilitering og sykehjem Betanien
Bergen Kirkelige Fellesråd
Stiftelsen St. Johanneshjemmet
Solsletten Sykehjem
Stiftelsen Slettebakken Menighets Eldresenter
Landås Menighets Eldresenter
Stiftelsen Nykirkehjemmet
Bergens Indremisjons Aldershjem
Adventkirkens sykehjem
Det kan skje enkelte endringer i løpet av kontraktsperioden på deltagende samarbeidsparter. Enkelte nye sykehjem og institusjoner er under bygging og vil bli gitt muligheten til å delta, mens andre vil bli avviklet. i sum vil ikke dette medføre endringer i volum eller leveringsforpliktelser av betydning.
Kommuner kan også endres som følge av sammenslåing eller andre politiske vedtak.
Totalt estimert volum for denne anskaffelsen er ca 14 millioner kroner pr år. Totalt inklusiv opsjoner tilsvarer dette ca 56 millioner over 4 år. Volumet er basert på tidligere års statistikker og avvik kan oppstå som følge av endrede priser, endrede produkter eller endringer i forbruksmønster over tid.
Priser skal inkludere levering. Konkurransen inneholder en liste over alle leveringssteder for Bergen kommune, samt oversikt over antall ordrer som ble plassert i 2017.
Det er ønskelig med en enhetlig portefølje når det kommer til papir og dispensere. Det kan derfor være behov for å bytte ut enkelte gamle dispensere for å få samtlige aktører over på forespurte produkter. Det er i konkurransen vedlagt en oversikt over enheter som vi kjenner til der dette er nødvendig, men andre kan også tenkes. Det kan ikke faktureres for dispensere, med mindre utskiftingen skyldes hærverk, ødeleggelse eller andre forhold som Oppdragsgiver svare for.
Legg merke til at kriteriene som avgjør konkurransen også legger vekt på forhold som inkluderende arbeidsliv og miljøaspekter.
Vi oppfordrer interessenter til tidlig å ta kontakt med oppdragsgiver for å stille spørsmål og få avklart uklarheter i konkurransen. Vi anbefaler også på det sterkeste å være ute i god tid med tilbudsinnlevering, da tekniske utfordringer erfaringsmessig kan oppstå.
Anbud id:
515438
-
Sted:
-
Registrert:Onsdag 4. April 2018
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Utarbeidelse av kontrollseddel.Skiltnr: SU90657 Kort oppsummering: - Polere Hovedlykter, samt rette opp innstilling - Bytte reflektor tåkelys høyre foran - Bytte skiltlys bak venstre - Bytte hjullager begge forran - mest sannsynli...
-
Bærum
-
Torsdag 9. Januar 2025
-
-
Hente biljardbordHente et biljardbord i 5363 Ågotnes og frakte til Skien
-
Skien
-
Torsdag 9. Januar 2025
-
-
Salg av leilighetSkal selge leiligheten vår på Tregde Feriesenter i løpet av våren.
-
Lindesnes
-
Torsdag 9. Januar 2025
-
-
Snørydding hytttakNødvendig rydding. Ikke full snørensking. Hytta er bygd for å tåle fjellforhold. Hytta ligger i nederste del av Hornlia Oppdal. Tilkomst med bil. Hytta er på 117 kvadratmeter. Timeforbruk med timepris...
-
Trondheim
-
Torsdag 9. Januar 2025
-
-
Nytt inngangsparti med vindfang. Ønsker å få tegnet dette for godkjenning av kommunen.Tenker å få vindfang der trappesatsen nå er. Vil gjerne utvide arealet litt utenfor muren og få vindu på en av veggene. Jeg ønsker befaring for å diskutere hvordan dette kan tegnes.
-
Bodø
-
Torsdag 9. Januar 2025
-