Combined Shape Group 13 Combined Shape anbudstorget_logo Group 2 Group 6 Path 2 shutterstock_584449174 Shape

EØS 26-2018 - Rammeavtale papir og plastprodukter tilknyttet hygiene og renhold - Med delkontrakter

Formidlede anbud
  • 0
    Siste år
  • 0
    Siste 3 mnd
  • 0
    Aktive nå
Avsluttet

EØS 26-2018 - Rammeavtale papir og plastprodukter tilknyttet hygiene og renhold - Med delkontrakter

Bergen kommune gjennomfører anskaffelsen på vegne av følgende samarbeidparter:
Radøy kommune
Askøy kommune
Kvam Herad kommune
Masfjorden kommune
Fjell kommune
Osterøy kommune
Øygarden kommune
Austevoll kommune
Vaksdal kommune
Modalen kommune
Lindås kommune
Fusa kommune
Samnanger kommune
Sund kommune
Meland kommune
Solhaug Sjukeheim
Signo Konows senter
Rehabilitering og sykehjem Betanien
Bergen Kirkelige Fellesråd
Stiftelsen St. Johanneshjemmet
Solsletten Sykehjem
Stiftelsen Slettebakken Menighets Eldresenter
Landås Menighets Eldresenter
Stiftelsen Nykirkehjemmet
Bergens Indremisjons Aldershjem
Adventkirkens sykehjem
Det kan skje enkelte endringer i løpet av kontraktsperioden på deltagende samarbeidsparter. Enkelte nye sykehjem og institusjoner er under bygging og vil bli gitt muligheten til å delta, mens andre vil bli avviklet. i sum vil ikke dette medføre endringer i volum eller leveringsforpliktelser av betydning.
Kommuner kan også endres som følge av sammenslåing eller andre politiske vedtak.
Totalt estimert volum for denne anskaffelsen er ca 14 millioner kroner pr år. Totalt inklusiv opsjoner tilsvarer dette ca 56 millioner over 4 år. Volumet er basert på tidligere års statistikker og avvik kan oppstå som følge av endrede priser, endrede produkter eller endringer i forbruksmønster over tid.
Priser skal inkludere levering. Konkurransen inneholder en liste over alle leveringssteder for Bergen kommune, samt oversikt over antall ordrer som ble plassert i 2017.
Det er ønskelig med en enhetlig portefølje når det kommer til papir og dispensere. Det kan derfor være behov for å bytte ut enkelte gamle dispensere for å få samtlige aktører over på forespurte produkter. Det er i konkurransen vedlagt en oversikt over enheter som vi kjenner til der dette er nødvendig, men andre kan også tenkes. Det kan ikke faktureres for dispensere, med mindre utskiftingen skyldes hærverk, ødeleggelse eller andre forhold som Oppdragsgiver svare for.
Legg merke til at kriteriene som avgjør konkurransen også legger vekt på forhold som inkluderende arbeidsliv og miljøaspekter.
Vi oppfordrer interessenter til tidlig å ta kontakt med oppdragsgiver for å stille spørsmål og få avklart uklarheter i konkurransen. Vi anbefaler også på det sterkeste å være ute i god tid med tilbudsinnlevering, da tekniske utfordringer erfaringsmessig kan oppstå.
Anbud id:
520562
  • Sted:
  • Registrert:
    Tirsdag 1. Mai 2018

Lignende oppdrag i

6 anbud