Anleggsgartner, Betong, Entreprenør, Maskinentreprenør, Murer, Snekker, Stålarbeider, Transport i Innlandet
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Innlandet
Avsluttet
Fellesprosjektet E6-Dovrebanen - FP3 Strandlykkja - Kleverud/Labbdalen
Oppdraget gjelder utførelse av arbeider forbundet med Fellesprosjektet E6 - Dovrebanen, delparsell Strandlykkja - Kleverud/Labbdalen. følgende hovedarbeider inngår:
Ca 9, 6 km 4-felts E6 inkludert Espatunnelen med to løp á 650 meter. Av dette er hhv 560 og 510 meter fjelltunneler, resterende er betongkonstruksjoner. For E6 er alle arbeider inkludert unntatt sro/elektroarbeider som planlegges utført i egen entreprise. Hovedandelen av sprengningsarbeidene skal utføres i nærheten av eksisterende trafikk. Det skal dessuten bygges to stk toplanskryss med ramper, akselerasjons- og retardasjonsfelt, hhv Strandlykkjakrysset og Hestneskrysset.
Ca 4, 75 km dobbeltsporet jernbane. For jernbanen inkluderer dette alle underbygningsarbeider med underballast, føringsveier, kummer, rør, mastefundamenter, konstruksjoner etc. Unntatt jernbanetekniske fag. Det er betydelige fyllinger i Mjøsa med behov for fjerning av løsmasser under etterfølgende fylling og en del geotekniske tiltak.
For E6 og sideveger inngår det 12 konstruksjoner, samt ca. 9000m2 støttemurer. For Dovrebanen inngår det 5 konstruksjoner, samt ca. 400m2 støttemurer.
i tillegg til hovedarbidene inngår også lokalveger og g/s- veger: Ca 11, 4 km. Mjøstråkk: Ca 4, 4 km. To stk rasteplasser. En stk automatisk bomstasjon. Molo på Strandlykkja. Diverse avbøtende tiltak inkludert tilbakeføring av terreng etter at dagens E6 ved Espa er lagt i ny vegtunnel.
Hovedmenger:
- Sprengning i skjæring i dagen 1 930 000 m3
- Sprengning i tunnel 112 000 m3
- Rensk/ sikring av fjellskjæringer i dagen 116 000 m2
- løsmasser i skjæring over vann 418 000 m3
- løsmasser under fylling i Mjøsa 278 000 m3
- Sprengt stein til fyllinger for veg 544 000 m3
- Sprengt stein til fyllinger for jernbane 515 000 m3
- Sprengt stein til depot 560 000 m3
- Grøfter for overvann og drenering 125 000 m3
- Drensledninger 25 000 m
- Overvannsledninger 13 000 m
- Stikkrenner under E6, rørdim. ø800 - 1600 30 stk
- Sandfang og overvannskummer 900 stk
- Kabelgrøfter 43 000 m
- Kabeltrekkerør 200 000 m
- Trekkekummer 500 stk
- Forsterkningslag veg 221 500 m3
- Forsterkningslag jernbane 48 500 m3
- Nedre ballastlag jernbane 13 000 m3
- bærelag av Ag 65 000 tonn
- bærelag av gjenbruksasfalt 38 500 tonn
- Bindlag 222 000 m2
- Slitelag 300 000 m2
- tørrmurer 1 550 m2
- Støyskjermer 1 300 m
- Rekkverk 32 000 m
- Viltgjerder 10 750 m
- Plasstøpt betong 27 200 m3
- Forskaling 61 400 m2
- Slakkarmering 5 100 tonn
- Konstruktivt rusttregt stål 182 tonn
Konkurransegrunnlaget inkludert vedlegg vil bli utlevert via webhotell. Brukernavn og passord fås ved hendvendelse på e-post til: (info fjernet) eller [email protected]
Tilbudsdokumentene vil bli tilgjengelige fredag 16. Desember 2011 kl 08: 00. Dog vil enkelte typetegninger bli tilgjengelige senere.
Viktige hovedmengder:
- Sprengning i skjæring i dagen 1 930 000 m3
- Sprengning i tunnel 112 000 m3
- Sprengt stein til fyllinger for veg 544 000 m3
- Sprengt stein til fyllinger for jernbane 515 000 m3
- Sprengt stein til depot 560 000 m3
- Plasstøpt betong 27 200 m3
Se også punkt ii. 1. 5
Ca 9, 6 km 4-felts E6 inkludert Espatunnelen med to løp á 650 meter. Av dette er hhv 560 og 510 meter fjelltunneler, resterende er betongkonstruksjoner. For E6 er alle arbeider inkludert unntatt sro/elektroarbeider som planlegges utført i egen entreprise. Hovedandelen av sprengningsarbeidene skal utføres i nærheten av eksisterende trafikk. Det skal dessuten bygges to stk toplanskryss med ramper, akselerasjons- og retardasjonsfelt, hhv Strandlykkjakrysset og Hestneskrysset.
Ca 4, 75 km dobbeltsporet jernbane. For jernbanen inkluderer dette alle underbygningsarbeider med underballast, føringsveier, kummer, rør, mastefundamenter, konstruksjoner etc. Unntatt jernbanetekniske fag. Det er betydelige fyllinger i Mjøsa med behov for fjerning av løsmasser under etterfølgende fylling og en del geotekniske tiltak.
For E6 og sideveger inngår det 12 konstruksjoner, samt ca. 9000m2 støttemurer. For Dovrebanen inngår det 5 konstruksjoner, samt ca. 400m2 støttemurer.
i tillegg til hovedarbidene inngår også lokalveger og g/s- veger: Ca 11, 4 km. Mjøstråkk: Ca 4, 4 km. To stk rasteplasser. En stk automatisk bomstasjon. Molo på Strandlykkja. Diverse avbøtende tiltak inkludert tilbakeføring av terreng etter at dagens E6 ved Espa er lagt i ny vegtunnel.
Hovedmenger:
- Sprengning i skjæring i dagen 1 930 000 m3
- Sprengning i tunnel 112 000 m3
- Rensk/ sikring av fjellskjæringer i dagen 116 000 m2
- løsmasser i skjæring over vann 418 000 m3
- løsmasser under fylling i Mjøsa 278 000 m3
- Sprengt stein til fyllinger for veg 544 000 m3
- Sprengt stein til fyllinger for jernbane 515 000 m3
- Sprengt stein til depot 560 000 m3
- Grøfter for overvann og drenering 125 000 m3
- Drensledninger 25 000 m
- Overvannsledninger 13 000 m
- Stikkrenner under E6, rørdim. ø800 - 1600 30 stk
- Sandfang og overvannskummer 900 stk
- Kabelgrøfter 43 000 m
- Kabeltrekkerør 200 000 m
- Trekkekummer 500 stk
- Forsterkningslag veg 221 500 m3
- Forsterkningslag jernbane 48 500 m3
- Nedre ballastlag jernbane 13 000 m3
- bærelag av Ag 65 000 tonn
- bærelag av gjenbruksasfalt 38 500 tonn
- Bindlag 222 000 m2
- Slitelag 300 000 m2
- tørrmurer 1 550 m2
- Støyskjermer 1 300 m
- Rekkverk 32 000 m
- Viltgjerder 10 750 m
- Plasstøpt betong 27 200 m3
- Forskaling 61 400 m2
- Slakkarmering 5 100 tonn
- Konstruktivt rusttregt stål 182 tonn
Konkurransegrunnlaget inkludert vedlegg vil bli utlevert via webhotell. Brukernavn og passord fås ved hendvendelse på e-post til: (info fjernet) eller [email protected]
Tilbudsdokumentene vil bli tilgjengelige fredag 16. Desember 2011 kl 08: 00. Dog vil enkelte typetegninger bli tilgjengelige senere.
Viktige hovedmengder:
- Sprengning i skjæring i dagen 1 930 000 m3
- Sprengning i tunnel 112 000 m3
- Sprengt stein til fyllinger for veg 544 000 m3
- Sprengt stein til fyllinger for jernbane 515 000 m3
- Sprengt stein til depot 560 000 m3
- Plasstøpt betong 27 200 m3
Se også punkt ii. 1. 5
Anbud id:
176684
-
Sted:Stange
-
Registrert:Mandag 12. Desember 2011
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Innlandet
4 anbud
-
Piperehab( installere stålrør i teglpipe)Piperehab.- ca 8meter. Tilkobling av 2 ovner og ny feieluke. Har ovner, feieluke og røykrør. -trenger utførelse av dette omgående.
-
Stange
-
Søndag 17. November 2024
-
-
Transport av rundballer fra Tiller til StangeTransport av vogntog lass med rundballer fra 7092 Tiller til 2335 Stange. Fordel med en høy bil for å få levert på riktig sted. Kun Norske transportselskap.
-
Trondheim
-
Tirsdag 5. November 2024
-
-
Brøyteskjær står på pallStår på pall så bare få det å stroppa på bil 200 bredde 150 dybbde 100 høyde
-
Stange
-
Fredag 1. November 2024
-
-
Kjøre bort treverkHar en haug med trevirke som må Kjøres bort. Litt stor henger så får du med alt i en vending
-
Stange
-
Fredag 1. November 2024
-