Flytransport ved organdonasjon til Oslo universitetssykehus HF
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Flytransport ved organdonasjon til Oslo universitetssykehus HF
Formål og omfang
Det beregnes 75-100 turer (tur/retur) per år.
Et donoruttak med fly varer ca. 9 timer hvorav gjennomsnittlig flytid er 45 min hver vei. Det beregnes ca. 75 til 100 donoruttak med fly per år.
Flyvningene vil foregå innen Europa, til alle døgnets tider, ofte kveld og natt.
Jet fly kan per i dag ikke lande på enkelte innenriksflyplasser, så som førde og Namsos. Vi ber om forslag til alternative løsninger for de gangene dette er aktuelt. (ca. 1-3 ganger per år)
i enkelte tilfeller er det behov for 2 fly samtidig (1-5 ganger i året). Det stilles samme krav til kvalitet, komfort og sikkerhet til fly nr. 2 som til fly nr. 1 (se nedenfor), men det behøver ikke være samme jetfly type og behøver heller ikke være eiet av selskapet. Pilotene på fly nr. 2 behøver ikke være fast ansatte hos tilbyder.
Responstiden på fly nr. 2 er 4 timer. Som oftest vil selskapet bli varslet i god tid før bruk av fly nr. 2.
Det er ikke minstekrav til co2 utslippet på fly nr. 2.
Vi ber om forslag til hvordan behovet for 2 fly løses.
Antall turer/flytimer er et anslag. Skulle det flys mer eller mindre vil dette være innenfor avtalen.
Det beregnes 75-100 turer (tur/retur) per år.
Et donoruttak med fly varer ca. 9 timer hvorav gjennomsnittlig flytid er 45 min hver vei. Det beregnes ca. 75 til 100 donoruttak med fly per år.
Flyvningene vil foregå innen Europa, til alle døgnets tider, ofte kveld og natt.
Jet fly kan per i dag ikke lande på enkelte innenriksflyplasser, så som førde og Namsos. Vi ber om forslag til alternative løsninger for de gangene dette er aktuelt. (ca. 1-3 ganger per år)
i enkelte tilfeller er det behov for 2 fly samtidig (1-5 ganger i året). Det stilles samme krav til kvalitet, komfort og sikkerhet til fly nr. 2 som til fly nr. 1 (se nedenfor), men det behøver ikke være samme jetfly type og behøver heller ikke være eiet av selskapet. Pilotene på fly nr. 2 behøver ikke være fast ansatte hos tilbyder.
Responstiden på fly nr. 2 er 4 timer. Som oftest vil selskapet bli varslet i god tid før bruk av fly nr. 2.
Det er ikke minstekrav til co2 utslippet på fly nr. 2.
Vi ber om forslag til hvordan behovet for 2 fly løses.
Antall turer/flytimer er et anslag. Skulle det flys mer eller mindre vil dette være innenfor avtalen.
Anbud id:
507250
-
Sted:
-
Registrert:Mandag 5. Februar 2018
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Bytte fra 10a til 16a sikringer i 2 leiligheter i samme blokkLeilighet 91: Trenger å bytte 2 sikringer fra 10a til 16a (begge går til kjøkkenet). Leilighet 75: Trenger å bytte 2 sikringer fra 10a til 16a (begge går til kjøkkenet). Her trengs det også å få lagt...
-
Drammen
-
Tirsdag 31. Desember 2024
-
-
Ikke godkjent EU-kontroll - trenger å få fikset feil og ny kontrollKontrollseddel er vedlagt. Manglene fremkommer av bildet. Trenger å få utbedret nevnte feil, og ny kontroll.
-
Oslo
-
Onsdag 29. Januar 2025
-
-
-
Ønsker tilbud på resepsjonHei! Vi ønsker oss en respesjon i lokalene våre, og i den anledning er dette noe jeg lurer på om dere kan bistå med? En nokså enkel respesjon, men med nordisk design i eik farge. Typ lignende denne...
-
Drammen
-
Onsdag 29. Januar 2025
-
-
Flyttevask 79m2Flyttevask - 79m2 - på 28. 02. 2025 Beskrivelse • Boligtype: Leilighet • Antall etasjer: 1 • Skal hele boligen vaskes? Ja • Areal: 79 m² • Antall rom: • Soverom: 3 • Bad: 1 • Kjøkken: 1 • Stue: 1 Adre...
-
Trondheim
-
Onsdag 29. Januar 2025
-
-
Bytte svinghjul dsg vw Passat Alltrack 2016Pristilbud på å bytte svinghjul på bilen. ZT50712
-
Tromsø
-
Onsdag 29. Januar 2025
-