Flytransport ved organdonasjon til Oslo universitetssykehus HF - Med delkontrakter
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Flytransport ved organdonasjon til Oslo universitetssykehus HF - Med delkontrakter
Formål og omfang
Det beregnes 75-100 turer (tur/retur) per år.
Et donoruttak med fly varer ca. 9 timer hvorav gjennomsnittlig flytid er 45 min hver vei. Det beregnes ca. 75 til 100 donoruttak med fly per år.
Flyvningene vil foregå innen Europa, til alle døgnets tider, ofte kveld og natt.
Jet fly kan per i dag ikke lande på enkelte innenriksflyplasser, så som førde og Namsos. Vi ber om forslag til alternative løsninger for de gangene dette er aktuelt. (ca. 1-3 ganger per år)
i enkelte tilfeller er det behov for 2 fly samtidig (1-5 ganger i året). Det stilles samme krav til kvalitet, komfort og sikkerhet til fly nr. 2 som til fly nr. 1 (se nedenfor), men det behøver ikke være samme jetfly type og behøver heller ikke være eiet av selskapet. Pilotene på fly nr. 2 behøver ikke være fast ansatte hos tilbyder.
Responstiden på fly nr. 2 er 4 timer. Som oftest vil selskapet bli varslet i god tid før bruk av fly nr. 2.
Det er ikke minstekrav til co2 utslippet på fly nr. 2.
Vi ber om forslag til hvordan behovet for 2 fly løses.
Antall turer/flytimer er et anslag. Skulle det flys mer eller mindre vil dette være innenfor avtalen.
Det beregnes 75-100 turer (tur/retur) per år.
Et donoruttak med fly varer ca. 9 timer hvorav gjennomsnittlig flytid er 45 min hver vei. Det beregnes ca. 75 til 100 donoruttak med fly per år.
Flyvningene vil foregå innen Europa, til alle døgnets tider, ofte kveld og natt.
Jet fly kan per i dag ikke lande på enkelte innenriksflyplasser, så som førde og Namsos. Vi ber om forslag til alternative løsninger for de gangene dette er aktuelt. (ca. 1-3 ganger per år)
i enkelte tilfeller er det behov for 2 fly samtidig (1-5 ganger i året). Det stilles samme krav til kvalitet, komfort og sikkerhet til fly nr. 2 som til fly nr. 1 (se nedenfor), men det behøver ikke være samme jetfly type og behøver heller ikke være eiet av selskapet. Pilotene på fly nr. 2 behøver ikke være fast ansatte hos tilbyder.
Responstiden på fly nr. 2 er 4 timer. Som oftest vil selskapet bli varslet i god tid før bruk av fly nr. 2.
Det er ikke minstekrav til co2 utslippet på fly nr. 2.
Vi ber om forslag til hvordan behovet for 2 fly løses.
Antall turer/flytimer er et anslag. Skulle det flys mer eller mindre vil dette være innenfor avtalen.
Anbud id:
510900
-
Sted:
-
Registrert:Torsdag 1. Mars 2018
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Frakt av tre små bilder Oslo-PorsgrunnJeg skal frakte tre innrammede bilder, de er godt emballert og får plass i liten bil.
-
Oslo
-
Søndag 16. Februar 2025
-
-
Frakte 55 kvadrat parkettFrakte 55 kvadrat parkett fra Volda til Asker
-
Asker
-
Lørdag 15. Februar 2025
-
-
Installasjon av Flexit Roomie DualVi ønsker å erstatte en friskluftsventil i vår utebod med en Flexit Roomie Dual (valgt i henhold til anbefaling fra Flexit). Bilder av boden og eksisterende friskluftsventil er vedlagt. Vi ønsker å mo...
-
Drammen
-
Lørdag 15. Februar 2025
-
-
Ønsker pris på understellsbehandling for mercedes e220 w212 2014 stasjonsvognHei. Ønsker pris på understellsbehandling/antirust behandling på en mercedes e220 w212 2014 modell. Stasjonsvogn.
-
Alta
-
Lørdag 15. Februar 2025
-
-
Seng fra Oslo til TrondheimKjører du Oslo-Trondheim og kan ta med En Dobbeltseng i furu med madrasser, 2 nattbord og en regulerbar sengebunn med motor vil jeg gjerne få en rimelig pris fra deg.
-
Oslo
-
Lørdag 15. Februar 2025
-