Arkitekt i Vestland
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Vestland
Avsluttet
FOR 032-2017 Arbeidsplasskonsulent til Hagerupsgården, Bergen kommune
Oppdraget vil være inndelt i tre faser med følgende underliggende aktiviteter:
Fase 1: 08. 11. 17-31. 12. 17
- Utarbeide rom- og funksjonsprogram for bygget
- Utarbeide møblerings- og fargeplan
- Utarbeide plan for belysning
- Utarbeide plan for skilting
- Utarbeide plan for tilrettelegging ikt
- Utarbeide forslag til kjøkken/te-kjøkken løsninger, inkludert kaffe-/vannløsninger
- Utarbeide løsningsforslag til toalett/dusj
- Innkjøpskonkurranser basert på overnevnte planer skal lyses ut før jul. (nb! Anskaffelser i regi av prosjektet handler kun om inventar og ikt-utstyr mv, ikke om bygg-arbeider.)
Da bygget er vernet må leverandør/konsulent i denne fasen har god dialog med Byantikvaren i Bergen kommune.
Vedrørende utlysning av konkurranser må dialog med Innkjøp konsern i Bergen kommune påberegnes.
Fase 2: 01. 01. 18-28. 02. 18
- Gjennomføre innkjøpsprosess(er) basert på overnevnte planer
Dialog med Innkjøp konsern i Bergen kommune må påberegnes.
Fase 3: 01. 03. 18-31. 03. 18
- Innflytting/ferdigstilling
Leverandør/konsulent skal overvære vareleveranser og ha ansvar for at ferdigstillelse blir i henhold til plan, både hva gjelder utforming og tidspunkt.
Fase 1: 08. 11. 17-31. 12. 17
- Utarbeide rom- og funksjonsprogram for bygget
- Utarbeide møblerings- og fargeplan
- Utarbeide plan for belysning
- Utarbeide plan for skilting
- Utarbeide plan for tilrettelegging ikt
- Utarbeide forslag til kjøkken/te-kjøkken løsninger, inkludert kaffe-/vannløsninger
- Utarbeide løsningsforslag til toalett/dusj
- Innkjøpskonkurranser basert på overnevnte planer skal lyses ut før jul. (nb! Anskaffelser i regi av prosjektet handler kun om inventar og ikt-utstyr mv, ikke om bygg-arbeider.)
Da bygget er vernet må leverandør/konsulent i denne fasen har god dialog med Byantikvaren i Bergen kommune.
Vedrørende utlysning av konkurranser må dialog med Innkjøp konsern i Bergen kommune påberegnes.
Fase 2: 01. 01. 18-28. 02. 18
- Gjennomføre innkjøpsprosess(er) basert på overnevnte planer
Dialog med Innkjøp konsern i Bergen kommune må påberegnes.
Fase 3: 01. 03. 18-31. 03. 18
- Innflytting/ferdigstilling
Leverandør/konsulent skal overvære vareleveranser og ha ansvar for at ferdigstillelse blir i henhold til plan, både hva gjelder utforming og tidspunkt.
Anbud id:
489183
-
Sted:Bergen
-
Registrert:Fredag 29. September 2017
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Vestland
1 anbud
-
Befaring på stort renoveringsobjektØnsker prisanslag på totalrenovering av en stk 90 m2 leilighet og etablering av en 65-90 m2 kjellerleilighet. Eiendommen ligger ikke på det åpne markedet og dette gjøres ifm privatvisning. Det må grav...
-
Bergen
-
Søndag 15. Desember 2024
-