Combined Shape Group 13 Combined Shape anbudstorget_logo Group 2 Group 6 Path 2 shutterstock_584449174 Shape

IT/Web og Support i Oslo

Formidlede anbud
  • 0
    Siste år
  • 0
    Siste 3 mnd
  • 0
    Aktive nå
Oslo
Avsluttet

Fremtidens førstelinje

Forbrukerrådet skal treffe behovene forbrukerne har, sette dem i stand til å ta gode valg og ivareta sine rettigheter. Forbrukersårbarheten har økt de siste årene og det er behov for å styrke forbrukers rolle.
i Forbrukerrådet gir førstelinjen forbrukeren råd og veiledning, praktisk og juridisk - både individuelt og kollektivt. Veiledningen inkluderer ren informasjon, digitale løsninger, brukerplattformer og veiledning en-til-en gjennom telefon og e-post.
førstelinjens ansvar
- informere om forbrukernes rettigheter og plikter
- veilede om hvordan forbrukerne kan få gjennomslag for sine rettigheter
- veilede om hvordan de evt. Skal ta saken videre i forbrukerklagesystemet En viktig oppgave er også å realitets-orientere forbrukere før klager opprettes.
Se fullstendig utlysning i konkurransegrunnlaget
Anbud id:
688855
  • Sted:
    Oslo
  • Registrert:
    Mandag 21. Desember 2020
Er du interessert i dette oppdraget?