IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Fremtidens førstelinje
Forbrukerrådet skal treffe behovene forbrukerne har, sette dem i stand til å ta gode valg og ivareta sine rettigheter. Forbrukersårbarheten har økt de siste årene og det er behov for å styrke forbrukers rolle.
i Forbrukerrådet gir førstelinjen forbrukeren råd og veiledning, praktisk og juridisk - både individuelt og kollektivt. Veiledningen inkluderer ren informasjon, digitale løsninger, brukerplattformer og veiledning en-til-en gjennom telefon og e-post.
førstelinjens ansvar
- informere om forbrukernes rettigheter og plikter
- veilede om hvordan forbrukerne kan få gjennomslag for sine rettigheter
- veilede om hvordan de evt. Skal ta saken videre i forbrukerklagesystemet En viktig oppgave er også å realitets-orientere forbrukere før klager opprettes.
Se fullstendig utlysning i konkurransegrunnlaget
i Forbrukerrådet gir førstelinjen forbrukeren råd og veiledning, praktisk og juridisk - både individuelt og kollektivt. Veiledningen inkluderer ren informasjon, digitale løsninger, brukerplattformer og veiledning en-til-en gjennom telefon og e-post.
førstelinjens ansvar
- informere om forbrukernes rettigheter og plikter
- veilede om hvordan forbrukerne kan få gjennomslag for sine rettigheter
- veilede om hvordan de evt. Skal ta saken videre i forbrukerklagesystemet En viktig oppgave er også å realitets-orientere forbrukere før klager opprettes.
Se fullstendig utlysning i konkurransegrunnlaget
Anbud id:
688855
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Mandag 21. Desember 2020
Er du interessert i dette oppdraget?