Fv. 659 Nordøyvegen, K5 Skjeltene-Harøya - Med delkontrakter
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Fv. 659 Nordøyvegen, K5 Skjeltene-Harøya - Med delkontrakter
Fv. 659 Nordøyvegen er et fastlandssamband som skal knytte Nordøyane til fastlandet via sjøfyllinger, undersjøiske tunneler og bruer. Nordøyvegen vil gi ferjefritt vegsamband til Lepsøya, Haramsøya, Skuløya/Flemsøya og Fjørtofta i Haram kommune og Harøya i Sandøy kommune i møre og Romsdal.
Kontrakt Skjeltene - Harøya består av følgende hovedelement;
• Lepsøybrua, 800m lang høybru fra Skjeltene på fastlandet over skipsled til sjøfylling mot Lauka og Hestøya. Seilløp: BxH = 100x41m
- Brua lyses ut i to alternativer; betongbru med fritt frembygg, og betongbru med stålkasse i overbygning. Begge alternativene har løsmassefundamentering.
• Laukebrua, 109 meter lang betongplatebru i 3 spenn.
• Hamnaskjersundbrua, 200 meter lang betongplatebru i 7 spenn
• Haramsfjordtunnelen, fra Hestøya til Austnes. Lengde 3500m, bunnpunkt kote -112
• Demning og midlertidig kofferdam ved tunnelpåslaget på Hestøya
• Nogvafjordtunnelen, fra Longva på Flemsøya til Fjørtofta. Lengde 5730m, bunnpunkt kote – 135
• Fjørtoftfjordtunnelen, fra Fjørtofta til Harøya. Lengde 3680 m, bunnpunkt kote -118
• Burbergtunnelen, miljøtunnel på Fjørtofta. Lengde 170 m, hvorav ca 60m i berg og ca. 100 meter i betong
• Veg på sjøfylling over Lepsøyrevet, total lengde 2735m
• Veg i dagen utenom sjøfylling, total lengde 10 000 m
• Trekkerør og forberedende elektroarbeider på hele strekningen
Noen ca. Hovedmenger:
• Masseflytting av jord og ubrukbare masser ca 180 000 pfm3
• Masseflytting fjell i dagen ca 37 000 pfm3
• Massflytting fjell fra tunnel ca 980 000 pfm3
• Sjøfyllinger, eks plastring ca 650 000 pam3
• Plastring ca 133 000 m2
• Portaler 8 stk, ca 360 m
• Vann- og frostsikring ca 260 000 m2
• Tekniske bygg i dagen 6 stk
• Tekniske bygg i tunnel 10 stk
• Asfalt ca 105 000 tonn
• Trekkerør ca 420 000 m
• Peler for Hamnaskjersundbrua og Laukebrua ca 1670 m
• Armering Hamnaskjersundbrua og Laukebrua ca 1000 tonn
• Spennarmering Hamnaskjersundbrua og Laukebrua ca 17 340 mMN
• Betong Hamnaskjersundbrua og Laukebrua ca 4920 m3
• Mudringsarbeider, Lepsøybrua (ffb) ca 20 000 pfm
• Mudringsarbeider, Lepsøybrua (Stål) ca 15 000 pfm
• Betong, Lepsøybrua (ffb) ca 20 000 m3
• Betong, Lepsøybrua (Stål) ca 13 000 m3
• Armering, Lepsøybrua (ffb) ca 3500 tonn
• Armering, Lepsøybrua (Stål) ca 2100 tonn
• Spennarmering, Lepsøybrua (ffb) ca 80 000 mMN
• Stålkasse, Lepsøybrua (Stål) ca 3800 tonn
• Betongelementer for påkjørselsvern ca 4100 tonn
Prosjektet skal gjennomføres tegningsbasert.
Elektroarbeider som ikke er beskrevet i denne kontrakten blir lyst ut på anbud våren 2019 i egen totalentreprise K6 Elektro. Det er medtatt opsjon på Sted a - Prosess 12. 912 for tiltransport av K6 Elektro til denne kontrakten. Viser til kapittel A3 punkt 10. 12 og kapittel B3 punkt 7. 3 for mer informasjon om opsjonen. Foreløpig byggherreoverslag på K6 Elektro er kr 210 mill eks. Mva. Om faktisk kontraktssum på K6 avviker fra overslaget, vil ikke det føre til justering av pris på opsjon for tiltransport.
Lepsøybrua blir lyst ut i to likeverdige alternativ, ett med fritt frembygg (Kap D1 – Sted B1B) og ett med stålkasse (Kap D1 – Sted B1S) i overbygningen. Tilbyder velger selv hvilket alternativ en leverer tilbud på. Det skal kun leveres tilbud på ett av alternativene.
Kontrakt Skjeltene - Harøya består av følgende hovedelement;
• Lepsøybrua, 800m lang høybru fra Skjeltene på fastlandet over skipsled til sjøfylling mot Lauka og Hestøya. Seilløp: BxH = 100x41m
- Brua lyses ut i to alternativer; betongbru med fritt frembygg, og betongbru med stålkasse i overbygning. Begge alternativene har løsmassefundamentering.
• Laukebrua, 109 meter lang betongplatebru i 3 spenn.
• Hamnaskjersundbrua, 200 meter lang betongplatebru i 7 spenn
• Haramsfjordtunnelen, fra Hestøya til Austnes. Lengde 3500m, bunnpunkt kote -112
• Demning og midlertidig kofferdam ved tunnelpåslaget på Hestøya
• Nogvafjordtunnelen, fra Longva på Flemsøya til Fjørtofta. Lengde 5730m, bunnpunkt kote – 135
• Fjørtoftfjordtunnelen, fra Fjørtofta til Harøya. Lengde 3680 m, bunnpunkt kote -118
• Burbergtunnelen, miljøtunnel på Fjørtofta. Lengde 170 m, hvorav ca 60m i berg og ca. 100 meter i betong
• Veg på sjøfylling over Lepsøyrevet, total lengde 2735m
• Veg i dagen utenom sjøfylling, total lengde 10 000 m
• Trekkerør og forberedende elektroarbeider på hele strekningen
Noen ca. Hovedmenger:
• Masseflytting av jord og ubrukbare masser ca 180 000 pfm3
• Masseflytting fjell i dagen ca 37 000 pfm3
• Massflytting fjell fra tunnel ca 980 000 pfm3
• Sjøfyllinger, eks plastring ca 650 000 pam3
• Plastring ca 133 000 m2
• Portaler 8 stk, ca 360 m
• Vann- og frostsikring ca 260 000 m2
• Tekniske bygg i dagen 6 stk
• Tekniske bygg i tunnel 10 stk
• Asfalt ca 105 000 tonn
• Trekkerør ca 420 000 m
• Peler for Hamnaskjersundbrua og Laukebrua ca 1670 m
• Armering Hamnaskjersundbrua og Laukebrua ca 1000 tonn
• Spennarmering Hamnaskjersundbrua og Laukebrua ca 17 340 mMN
• Betong Hamnaskjersundbrua og Laukebrua ca 4920 m3
• Mudringsarbeider, Lepsøybrua (ffb) ca 20 000 pfm
• Mudringsarbeider, Lepsøybrua (Stål) ca 15 000 pfm
• Betong, Lepsøybrua (ffb) ca 20 000 m3
• Betong, Lepsøybrua (Stål) ca 13 000 m3
• Armering, Lepsøybrua (ffb) ca 3500 tonn
• Armering, Lepsøybrua (Stål) ca 2100 tonn
• Spennarmering, Lepsøybrua (ffb) ca 80 000 mMN
• Stålkasse, Lepsøybrua (Stål) ca 3800 tonn
• Betongelementer for påkjørselsvern ca 4100 tonn
Prosjektet skal gjennomføres tegningsbasert.
Elektroarbeider som ikke er beskrevet i denne kontrakten blir lyst ut på anbud våren 2019 i egen totalentreprise K6 Elektro. Det er medtatt opsjon på Sted a - Prosess 12. 912 for tiltransport av K6 Elektro til denne kontrakten. Viser til kapittel A3 punkt 10. 12 og kapittel B3 punkt 7. 3 for mer informasjon om opsjonen. Foreløpig byggherreoverslag på K6 Elektro er kr 210 mill eks. Mva. Om faktisk kontraktssum på K6 avviker fra overslaget, vil ikke det føre til justering av pris på opsjon for tiltransport.
Lepsøybrua blir lyst ut i to likeverdige alternativ, ett med fritt frembygg (Kap D1 – Sted B1B) og ett med stålkasse (Kap D1 – Sted B1S) i overbygningen. Tilbyder velger selv hvilket alternativ en leverer tilbud på. Det skal kun leveres tilbud på ett av alternativene.
Anbud id:
563608
-
Sted:
-
Registrert:Fredag 11. Januar 2019
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Transport av dobbeltseng fra Lalm til BergenTrenger hjelp til å få kjørt en dobbeltseng fra Lalm til Bergen.
-
Vågå
-
Søndag 22. Desember 2024
-
-
Mount 77" TV hanger on dry wall that has steel studsI have a 77" Samsung tv weighing 34kg and i want to mount it on my wall. The wall is dry wall and has metal studs, not wooden! i have a One For All tv hanger model WM6619 that i want to use. It has 4...
-
Oslo
-
Søndag 22. Desember 2024
-
-
Gjennomgang av el-anlegg i nyoppusset leilighet på NesoddenNyoppusset leilighet 80m2, 3 soverom, stue kjøkken bad, gang. Montering av taklamper i alle rom(ikke bad) skifte brytere, sjekke at alt virker som det skal. Asap.
-
Nesodden
-
Søndag 22. Desember 2024
-
-
Transport av 8biler fra Dikeveien til leiebilservice på GardermoenTrenger transport av leiebiler fra Sixt Fredrikstad (dikeveien 34) til leiebilservice på Gardermoen (Edvard Griegs veg 47) Bilene må være der innen 27. 12. 24. så gjerne dagen før hvis det er mulig.
-
Fredrikstad
-
Søndag 22. Desember 2024
-
-
Kjøring av vedsekkerHente 25 vedsekker a 40 liter/15 kg pr. Stk. på Obs-Bygg Alnabru og levere dem til Askvikveien, 0276 Oslo. Settes i garasjen.
-
Oslo
-
Søndag 22. Desember 2024
-
-
Ønsker å dele kurs med for mange deltakereHar for mye forbrukere på en kurs(9), ønsker å dele den i to kurser?
-
Bodø
-
Søndag 22. Desember 2024
-