Følgeevaluering standardiserte elementer i introduksjonsprogrammet - Med delkontrakter
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Følgeevaluering standardiserte elementer i introduksjonsprogrammet - Med delkontrakter
Ved å følgeevaluere innføringen av standardiserte elementer ønsker IMDi og Kompetanse Norge å få kunnskap om hvorvidt og hvordan kommunene tar i bruk anbefalingene de standardiserte elementene innebærer, og hvorvidt elementene bidrar til at:
1) Det blir enklere for kommunen å planlegge, utforme og gjennomføre individuelle kvalifiseringsløp med kvalitativt godt innhold for deltakere i introduksjonsprogram.
2) Det blir høyere kvalitet i det lokale innholdet i introduksjonsprogrammet
IMDi og Kompetanse Norge har behov for å få kunnskap om kommunenes vurderinger av de enkelte elementene med tilhørende faglige anbefalinger og verktøy, og innspill til eventuelle behov for justeringer og videreutvikling.
Videre har IMDi og Kompetanse Norge behov for kunnskap om hvem som tilbyr elementene og deres kompetanse. Det er også behov for kunnskap om deltakernes vurdering av innholdet i eget introduksjonsprogram, før og etter innføringen av standardiserte elementer.
Kunnskapen er viktig for IMDis og Kompetanse Norges videre arbeid med innhold i introduksjonsprogrammet og for kommunenes utviklingsarbeid, samt for IMDis og Kompetanse Norges arbeid med rapportering og innspill til politikkutvikling ovenfor Kunnskapsdepartementet.
1) Det blir enklere for kommunen å planlegge, utforme og gjennomføre individuelle kvalifiseringsløp med kvalitativt godt innhold for deltakere i introduksjonsprogram.
2) Det blir høyere kvalitet i det lokale innholdet i introduksjonsprogrammet
IMDi og Kompetanse Norge har behov for å få kunnskap om kommunenes vurderinger av de enkelte elementene med tilhørende faglige anbefalinger og verktøy, og innspill til eventuelle behov for justeringer og videreutvikling.
Videre har IMDi og Kompetanse Norge behov for kunnskap om hvem som tilbyr elementene og deres kompetanse. Det er også behov for kunnskap om deltakernes vurdering av innholdet i eget introduksjonsprogram, før og etter innføringen av standardiserte elementer.
Kunnskapen er viktig for IMDis og Kompetanse Norges videre arbeid med innhold i introduksjonsprogrammet og for kommunenes utviklingsarbeid, samt for IMDis og Kompetanse Norges arbeid med rapportering og innspill til politikkutvikling ovenfor Kunnskapsdepartementet.
Anbud id:
699011
-
Sted:
-
Registrert:Fredag 12. Februar 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Felle 3 trærØnsker å få felt 3 store trær på privat eiendom som skygger for sola i hagen. De står i en veldig bratt skråning. Trærne skal ikke fjernes fra eiendommen, kun kuttes og deretter la ligge i skråningen...
-
Bodø
-
Fredag 14. Juni 2024
-
-
Fliser i fiskebeinsmønster bak kjøkkenbenkenFliser bak kjøkkenbenken. Ønsker å få lagt fliser i fiskebeinsmønster på veggen bak kjøkkenbenken, ca 1, 5 kvm (0, 5 m x 2, 8 m).
-
Bergen
-
Lørdag 15. Juni 2024
-
-
Rundvask kontorlokaleTrafikkskole ønsker rundvask. Totalt m2 (vegger pluss gulv) er ca 452. i tillegg en liten kjøkkeninnredning og to enkle toalett-innredninger.
-
Trondheim
-
Lørdag 15. Juni 2024
-
-
Fliser bak kjøkkenbenkØnsker å få lagt fliser i fiskebeinsmønster på veggen bak kjøkkenbenken, ca 1, 5 kvm (0, 5 m x 2, 8 m).
-
Bergen
-
Lørdag 15. Juni 2024
-
-
Male del av tomannsboligØnsker pris på maling av fasade på del av tomannsbolig. Mesteparten av arbeidet kan utføres fra bakkeplan, bortsett fra møneveggen.
-
Kristiansand
-
Lørdag 15. Juni 2024
-
-
Transportere 1 hagebord og 2 benker fra Sandefjord til OsloBord 160 cm lang 80 bred 75 høy Benker 120 lengde 40 dybde 45 høyde Benkene kan plasseres under bordet
-
Sandefjord
-
Lørdag 15. Juni 2024
-