Solskjerming i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Gardiner og relevante produkter for DNK FOA Del II Åpen anbudskonkurranse - Rammeavtale
Beskrivelse av anskaffelsen
dnk har til hensikt å inngå en rammeavtale for levering av gardiner, relaterte produkter og tjenester til dnk? s lokaliteter.
i prisskjem er det oppgitt et antall gardin-enheter. Dette antallet er et estimert antall enheter dnk vil bestille i rammeavtalens levetid.
Behov i 7. Etg
dnk overtok 1. Mai nye lokaler i 7. Etg i Nydalen Alle 37, Oslo. Avtalen som inngås skal omfatte levering av gardiner og rullgardiner i denne etasjen. Leveringen av gardiner bør skje relativt raskt og det ønskes at tilbyder presiserer i tilbudet forventet leveringstid på anskaffelse og installering av de ulike gardintypene for denne etasjen. i vedlegget "Gardinbesrivelse dnk" finner man disse gardinene som gardintype a, b, c, k og l.
Behov i 6. Etg
dnk leier i dag lokaler i 6. Etg i Nydalen Alle 37, Oslo. Ved innflytting i 2009 ble det anskaffet gardiner. Det er behov for supplering av denne anskaffelsen samt anskaffelse av nye persienner i deler av lokalene. Eksakt behov er noe uvisst, og bestilling og levering til denne etasjen vil kunne drøye i tid. Gardinene for denne etasjen finnes i vedlegget "Gardinbesrivelse dnk" under bokstav d til l.
Generelt
Det skal tas hensyn til krymp og forkrymp som må vurderes av leverandør. Det skal tas hensyn til møbler og andre overflater under montering. Ved ønske om befaring av lokaliteter, vennligst ta kontakt med dnk gjennom kommunikasjonsmodulen i Mercell.
Priser
Priser oppgis i forhold til etablering av en rammeavtale. Det oppgis grunnpriser med eventuelle forbehold om prisendringer innenfor avtaleperioden. Initielle priser for produkter og tjenester som anses som en del av rammeavtalen oppgis.
Priser ønskes gitt pr type gardin/rullgardin/panel. Montering samt levering prises per type pr time.
Priser skal oppgis eks mva.
Estimert omfang
Totalt omfang er noe uvisst, men estimert antall som fremkommer under punktet Pris i evalueringen bør sees på som et øvre estimat. Bestilling over rammeavtalen vil variere over avtalenes levetid.
Leveringsadresse
dnk har i dag sitt hovedkontor i Nydalen allé 37a, Oslo, 0484 Oslo. Denne rammeavtalen vil være begrenset til levering hos DNKs lokaler i østlandsområdet.
Rammeavtalens lengde
Rammeavtale etableres for 2 år med 2 muligheter for forlengelse av 1 år. Det vil ikke være mulig å endre leveranseinnhold i avtalen utover det som faller naturlig innenfor rammen av denne forespørsel.
Tildeling
Rammeavtalen tildeles det mest økonomisk fordelaktige tilbud.
innlevering av tilbud
Alle tilbud skal leveres elektronisk via Mercell portalen, (info fjernet) innen tilbudsfristen. For sent innkomne tilbud vil bli avvist. (Systemet tillater heller ikke å sende inn tilbud elektronisk via Mercell etter tilbudsfristens utløp.)
Er du ikke bruker hos Mercell, eller har du spørsmål knyttet til funksjonalitet i verktøyet, for eksempel, hvordan du skal gi tilbud, ta kontakt med Mercell Support på tlf: (info fjernet) eller
på e-post til: (info fjernet).
Det anbefales at tilbudet leveres i god tid før fristens utløp, f. Eks. Minimum 1 time før tilbudsfristens utløp. Skulle det komme tilleggsinformasjon fra oppdragsgiver som fører til at du ønsker å endre tilbudet ditt før tilbudsfristen utgår, kan du gå inn og åpne tilbudet, gjøre eventuelle endringer og levere på nytt helt inntil tilbudsfristen utgår. Det sist leverte tilbudet regnes som det endelige tilbudet.
Tilbudet krever elektronisk signatur ved levering.
Du vil under innlevering av tilbudet bli bedt om en elektronisk signatur for å bekrefte at det er aktuell tilbyder som har sendt inn tilbudet. Elektronisk signatur kan dere skaffe på (info fjernet), (info fjernet) eller (info fjernet).
Vi gjør oppmerksom på at det kan ta noen dager å få levert elektronisk signatur slik at denne prosessen settes i gang så snart som mulig.
For denne anbudsprosessen benytter oppdragsgiver Mercell Sourcing Service. For å melde din interesse på dette anbudet samt få tilgang til dokumenter, skal du klikke på lenken nedenfor eller kopiere og lime inn lenken i din nettleser. (info fjernet). følg deretter instruksjoner på nettsiden.
dnk har til hensikt å inngå en rammeavtale for levering av gardiner, relaterte produkter og tjenester til dnk? s lokaliteter.
i prisskjem er det oppgitt et antall gardin-enheter. Dette antallet er et estimert antall enheter dnk vil bestille i rammeavtalens levetid.
Behov i 7. Etg
dnk overtok 1. Mai nye lokaler i 7. Etg i Nydalen Alle 37, Oslo. Avtalen som inngås skal omfatte levering av gardiner og rullgardiner i denne etasjen. Leveringen av gardiner bør skje relativt raskt og det ønskes at tilbyder presiserer i tilbudet forventet leveringstid på anskaffelse og installering av de ulike gardintypene for denne etasjen. i vedlegget "Gardinbesrivelse dnk" finner man disse gardinene som gardintype a, b, c, k og l.
Behov i 6. Etg
dnk leier i dag lokaler i 6. Etg i Nydalen Alle 37, Oslo. Ved innflytting i 2009 ble det anskaffet gardiner. Det er behov for supplering av denne anskaffelsen samt anskaffelse av nye persienner i deler av lokalene. Eksakt behov er noe uvisst, og bestilling og levering til denne etasjen vil kunne drøye i tid. Gardinene for denne etasjen finnes i vedlegget "Gardinbesrivelse dnk" under bokstav d til l.
Generelt
Det skal tas hensyn til krymp og forkrymp som må vurderes av leverandør. Det skal tas hensyn til møbler og andre overflater under montering. Ved ønske om befaring av lokaliteter, vennligst ta kontakt med dnk gjennom kommunikasjonsmodulen i Mercell.
Priser
Priser oppgis i forhold til etablering av en rammeavtale. Det oppgis grunnpriser med eventuelle forbehold om prisendringer innenfor avtaleperioden. Initielle priser for produkter og tjenester som anses som en del av rammeavtalen oppgis.
Priser ønskes gitt pr type gardin/rullgardin/panel. Montering samt levering prises per type pr time.
Priser skal oppgis eks mva.
Estimert omfang
Totalt omfang er noe uvisst, men estimert antall som fremkommer under punktet Pris i evalueringen bør sees på som et øvre estimat. Bestilling over rammeavtalen vil variere over avtalenes levetid.
Leveringsadresse
dnk har i dag sitt hovedkontor i Nydalen allé 37a, Oslo, 0484 Oslo. Denne rammeavtalen vil være begrenset til levering hos DNKs lokaler i østlandsområdet.
Rammeavtalens lengde
Rammeavtale etableres for 2 år med 2 muligheter for forlengelse av 1 år. Det vil ikke være mulig å endre leveranseinnhold i avtalen utover det som faller naturlig innenfor rammen av denne forespørsel.
Tildeling
Rammeavtalen tildeles det mest økonomisk fordelaktige tilbud.
innlevering av tilbud
Alle tilbud skal leveres elektronisk via Mercell portalen, (info fjernet) innen tilbudsfristen. For sent innkomne tilbud vil bli avvist. (Systemet tillater heller ikke å sende inn tilbud elektronisk via Mercell etter tilbudsfristens utløp.)
Er du ikke bruker hos Mercell, eller har du spørsmål knyttet til funksjonalitet i verktøyet, for eksempel, hvordan du skal gi tilbud, ta kontakt med Mercell Support på tlf: (info fjernet) eller
på e-post til: (info fjernet).
Det anbefales at tilbudet leveres i god tid før fristens utløp, f. Eks. Minimum 1 time før tilbudsfristens utløp. Skulle det komme tilleggsinformasjon fra oppdragsgiver som fører til at du ønsker å endre tilbudet ditt før tilbudsfristen utgår, kan du gå inn og åpne tilbudet, gjøre eventuelle endringer og levere på nytt helt inntil tilbudsfristen utgår. Det sist leverte tilbudet regnes som det endelige tilbudet.
Tilbudet krever elektronisk signatur ved levering.
Du vil under innlevering av tilbudet bli bedt om en elektronisk signatur for å bekrefte at det er aktuell tilbyder som har sendt inn tilbudet. Elektronisk signatur kan dere skaffe på (info fjernet), (info fjernet) eller (info fjernet).
Vi gjør oppmerksom på at det kan ta noen dager å få levert elektronisk signatur slik at denne prosessen settes i gang så snart som mulig.
For denne anbudsprosessen benytter oppdragsgiver Mercell Sourcing Service. For å melde din interesse på dette anbudet samt få tilgang til dokumenter, skal du klikke på lenken nedenfor eller kopiere og lime inn lenken i din nettleser. (info fjernet). følg deretter instruksjoner på nettsiden.
Anbud id:
204643
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Onsdag 4. Juli 2012
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
1 anbud
-
Trenger hjelp med hengeJeg trenger hjelp til å henge opp gardiner og bilder i ny leilighet. Veggen er betong og tre. Jeg trenger hjelp i dag (fredag 20. 12. 2024), eller i morgen (lørdag) innen kl. 13. Mvh, Charles
-
Oslo
-
Fredag 20. Desember 2024
-