Arkitekt i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Gjennomføring av Kundereisen, Saksnr. 2012/110066.
Formålet med dette prosjektet er å få reell innsikt i hvordan kundene opplever Innovasjon Norge i dag, på hvilke områder/kontaktpunkter vi kan forbedre oss, samt konkrete forslag til løsninger.
Resultatene fra prosjektet vil være et viktig strategisk bidrag i hvordan Innovasjon Norge kan:
? Styrke oss som kompetansebedrift
? Tilrettelegge mer brukervennlige søknadsprosesser for kunden
? Bli mer effektive i vår behandling av søknadene (kortere
saksbehandlingstid)
? Oppleves relevante og kundeorienterte i forhold til ulike behov
? Sikre at kundene får tilgang til flere tjenester
? Sikre at flere kunder benytter vårt internasjonale nettverk
? Utvikle og tilrettelegge en optimalisert kundereise for våre viktigste
kundesegmenter
Resultatene fra prosjektet vil naturlig få konsekvenser både for organisasjonen og den enkelte medarbeider.
For at vi skal lykkes med å implementere nye eller forbedrede løsninger i etterkant, er en kritisk suksessfaktor at resultatene presenteres på en overbevisende og motiverende måte. De må begeistre våre medarbeidere slik at de forstår viktigheten av å? Levere? på de nye kundereisene.
Oppdraget har en varighet på ca. 28 uker.
Resultatene fra prosjektet vil være et viktig strategisk bidrag i hvordan Innovasjon Norge kan:
? Styrke oss som kompetansebedrift
? Tilrettelegge mer brukervennlige søknadsprosesser for kunden
? Bli mer effektive i vår behandling av søknadene (kortere
saksbehandlingstid)
? Oppleves relevante og kundeorienterte i forhold til ulike behov
? Sikre at kundene får tilgang til flere tjenester
? Sikre at flere kunder benytter vårt internasjonale nettverk
? Utvikle og tilrettelegge en optimalisert kundereise for våre viktigste
kundesegmenter
Resultatene fra prosjektet vil naturlig få konsekvenser både for organisasjonen og den enkelte medarbeider.
For at vi skal lykkes med å implementere nye eller forbedrede løsninger i etterkant, er en kritisk suksessfaktor at resultatene presenteres på en overbevisende og motiverende måte. De må begeistre våre medarbeidere slik at de forstår viktigheten av å? Levere? på de nye kundereisene.
Oppdraget har en varighet på ca. 28 uker.
Anbud id:
220456
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Fredag 12. Oktober 2012
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
4 anbud
-
Byggesøknad Osen kommuneHei, Jeg ønsker hjelp til å skrive en byggesøknad til en hytte i nfl området i Osen kommune. søknaden skal gå til fylkeskommunen.
-
Oslo
-
Søndag 26. Januar 2025
-
-
Prosjektering overvann og sikker byggegrunnFor kunde ønskes tilbud på prosjektering av naturbasert håndtering av overvann tiltaksklasse 2 for omsøkt tilbygg til bolig i Prost Hallings vei, Oslo. Det ønskes i tillegg tilbud på redegjørelse for...
-
Oslo
-
Onsdag 22. Januar 2025
-
-
Statiker oppdragSer etter statiker som kan komme på befaring på to byggsaker. Detter omhandler: Godkjent byggesak" • Fjerning av en bærebjelke, • Kapping av 1-2 bærebjelker for trapp tilgang. • Avrettingsmasse vekt...
-
Oslo
-
Fredag 10. Januar 2025
-
-