Hovedbankavtale i Rogaland
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Rogaland
Avsluttet
Hovedbankavtale
Stavanger kommunes hovedbankavtale utløper 31. 12. 2016. i den forbindelse inviteres markedet til dialogmøte 14. Juni. 2016, kl. 10-11. 30 i rådhuset i Stavanger sentrum.
Her følger informasjon om dialogmøtet og påmelding til denne.
Dialogmøte– Ny hovedbankavtale til Stavanger kommune.
Stavanger kommune ønsker å kunne utnytte den utvikling som har vært innenfor det aktuelle bankfaget de siste årene, og ber derfor leverandører om innspill til hva en potensiell leverandør mener bør vektlegges i den kommende anskaffelsen. Det kan være innspill på hvordan både tildelingskriterier og kravspesifikasjon bør utformes. Samtidig registerer vi at tjenestespektret for banknæringen er i sterk utvikling og vi ønskes også innspill på hvilke nye tjenester som naturlig anses å ligge innenfor en moderne hovedbankavtale, samt hvilke eventuelle tjenester som ikke lengre anses som rene bankprodukter.
Hovedformålet med dialogmøtet er at kommunen i dialog med leverandørene skal få belyst og drøftet behov, utfordringer og muligheter knyttet til anskaffelsen, samt å få innspill på gode måter å møte disse på.
Innspillene fra leverandørene vil være et viktig bidrag til bedre behovsdekning for brukerne og en bedre kontrakt for alle parter.
Kommunen vil på dialogmøtet presentere behovene og utfordringene knyttet til anskaffelsen, som grunnlag for diskusjon. Et møtereferat vil bli publisert på Doffin/ted. i etterkant av konferansen vil leverandørene kunne gi innspill til anskaffelsen skriftlig og eventuelt gjennom 1: 1-møter.
Tid og sted: Tirsdag 14. Juni kl. 10 – 11. 30 i Foredragssalen i rådhuset i Øvre Kleivegate 15, Stavanger. Frammøte og registrering i resepsjonen i 5. Etasje i rådhuset. Oppdragsgiver vil møte deltakerne her.
målgruppe: Leverandører med interesse for levering av hovedbankavtale.
påmelding: påmelding til: (info fjernet) så snart som mulig og innen utløpet av fredag (info fjernet) 2016. Vennligst gi beskjed hvor mange som stiller fra deres firma. Det er ingen krav til påmelding for å delta, men det er ønskelig av hensyn til beregning av plassbehov.
Spørsmål: Ta kontakt med Elvur Thorsteinsdottir, Innkjøpsavdelingen, på e-post (info fjernet).
Anslå totalverdi eksklusiv mva
mellom 3000000 og 6000000 nok
Vil kontrakten bestå av delkontrakter: Nei
Her følger informasjon om dialogmøtet og påmelding til denne.
Dialogmøte– Ny hovedbankavtale til Stavanger kommune.
Stavanger kommune ønsker å kunne utnytte den utvikling som har vært innenfor det aktuelle bankfaget de siste årene, og ber derfor leverandører om innspill til hva en potensiell leverandør mener bør vektlegges i den kommende anskaffelsen. Det kan være innspill på hvordan både tildelingskriterier og kravspesifikasjon bør utformes. Samtidig registerer vi at tjenestespektret for banknæringen er i sterk utvikling og vi ønskes også innspill på hvilke nye tjenester som naturlig anses å ligge innenfor en moderne hovedbankavtale, samt hvilke eventuelle tjenester som ikke lengre anses som rene bankprodukter.
Hovedformålet med dialogmøtet er at kommunen i dialog med leverandørene skal få belyst og drøftet behov, utfordringer og muligheter knyttet til anskaffelsen, samt å få innspill på gode måter å møte disse på.
Innspillene fra leverandørene vil være et viktig bidrag til bedre behovsdekning for brukerne og en bedre kontrakt for alle parter.
Kommunen vil på dialogmøtet presentere behovene og utfordringene knyttet til anskaffelsen, som grunnlag for diskusjon. Et møtereferat vil bli publisert på Doffin/ted. i etterkant av konferansen vil leverandørene kunne gi innspill til anskaffelsen skriftlig og eventuelt gjennom 1: 1-møter.
Tid og sted: Tirsdag 14. Juni kl. 10 – 11. 30 i Foredragssalen i rådhuset i Øvre Kleivegate 15, Stavanger. Frammøte og registrering i resepsjonen i 5. Etasje i rådhuset. Oppdragsgiver vil møte deltakerne her.
målgruppe: Leverandører med interesse for levering av hovedbankavtale.
påmelding: påmelding til: (info fjernet) så snart som mulig og innen utløpet av fredag (info fjernet) 2016. Vennligst gi beskjed hvor mange som stiller fra deres firma. Det er ingen krav til påmelding for å delta, men det er ønskelig av hensyn til beregning av plassbehov.
Spørsmål: Ta kontakt med Elvur Thorsteinsdottir, Innkjøpsavdelingen, på e-post (info fjernet).
Anslå totalverdi eksklusiv mva
mellom 3000000 og 6000000 nok
Vil kontrakten bestå av delkontrakter: Nei
Anbud id:
413952
-
Sted:Stavanger
-
Registrert:Fredag 3. Juni 2016
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Rogaland
6 anbud
-
Båre ventil hull i en betongveggØnsker å sette opp 2 nye ventil hull på en betongvegg. Har også to eldre ventil som må kanskje fornyes dimensjon
-
Stavanger
-
Tirsdag 5. November 2024
-
-
Bruksendring anneks to hybelLooking for a company to apply bruksendring anneks to hybel, build anneks to hybel
-
Stavanger
-
Tirsdag 5. November 2024
-
-
Bytte travers bak på bilBytte travers. Ny travers med nye skruer og bolter
-
Stavanger
-
Tirsdag 5. November 2024
-
-
Frakt av crosskart Stavanger-MosjøenSer etter tilbud på frakt av en crosskart fra Stavanger til Mosjøen. Primært henting på adresse i Stavanger, men fleksibel på mottaksområde Sandnessjøen, Mosjøen eller Mo i Rana i nord. Usikker på v...
-
Vefsn
-
Tirsdag 5. November 2024
-
-
Norfjoreid - StavangerSkulle fått plukket opp 2 x Hyllereoler (rustikk) 180 x 80 x 30 cm ca. 35kg stk. Hentes Tore Garden, Leivdalsvegen, 6774 Nordfjordeid Leveres Finnestadsvingen, Stavanger
-
Sola
-
Tirsdag 5. November 2024
-
-
Brannmursplater og pussLegge brannmursplater og pusse dette område med murstein
-
Stavanger
-
Tirsdag 5. November 2024
-