Hovedbankavtale i Rogaland
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Rogaland
Avsluttet
Hovedbankavtale
Stavanger kommunes hovedbankavtale utløper 31. 12. 2016. i den forbindelse inviteres markedet til dialogmøte 14. Juni. 2016, kl. 10-11. 30 i rådhuset i Stavanger sentrum.
Her følger informasjon om dialogmøtet og påmelding til denne.
Dialogmøte– Ny hovedbankavtale til Stavanger kommune.
Stavanger kommune ønsker å kunne utnytte den utvikling som har vært innenfor det aktuelle bankfaget de siste årene, og ber derfor leverandører om innspill til hva en potensiell leverandør mener bør vektlegges i den kommende anskaffelsen. Det kan være innspill på hvordan både tildelingskriterier og kravspesifikasjon bør utformes. Samtidig registerer vi at tjenestespektret for banknæringen er i sterk utvikling og vi ønskes også innspill på hvilke nye tjenester som naturlig anses å ligge innenfor en moderne hovedbankavtale, samt hvilke eventuelle tjenester som ikke lengre anses som rene bankprodukter.
Hovedformålet med dialogmøtet er at kommunen i dialog med leverandørene skal få belyst og drøftet behov, utfordringer og muligheter knyttet til anskaffelsen, samt å få innspill på gode måter å møte disse på.
Innspillene fra leverandørene vil være et viktig bidrag til bedre behovsdekning for brukerne og en bedre kontrakt for alle parter.
Kommunen vil på dialogmøtet presentere behovene og utfordringene knyttet til anskaffelsen, som grunnlag for diskusjon. Et møtereferat vil bli publisert på Doffin/ted. i etterkant av konferansen vil leverandørene kunne gi innspill til anskaffelsen skriftlig og eventuelt gjennom 1: 1-møter.
Tid og sted: Tirsdag 14. Juni kl. 10 – 11. 30 i Foredragssalen i rådhuset i Øvre Kleivegate 15, Stavanger. Frammøte og registrering i resepsjonen i 5. Etasje i rådhuset. Oppdragsgiver vil møte deltakerne her.
målgruppe: Leverandører med interesse for levering av hovedbankavtale.
påmelding: påmelding til: (info fjernet) så snart som mulig og innen utløpet av fredag (info fjernet) 2016. Vennligst gi beskjed hvor mange som stiller fra deres firma. Det er ingen krav til påmelding for å delta, men det er ønskelig av hensyn til beregning av plassbehov.
Spørsmål: Ta kontakt med Elvur Thorsteinsdottir, Innkjøpsavdelingen, på e-post (info fjernet).
Anslå totalverdi eksklusiv mva
mellom 3000000 og 6000000 nok
Vil kontrakten bestå av delkontrakter: Nei
Her følger informasjon om dialogmøtet og påmelding til denne.
Dialogmøte– Ny hovedbankavtale til Stavanger kommune.
Stavanger kommune ønsker å kunne utnytte den utvikling som har vært innenfor det aktuelle bankfaget de siste årene, og ber derfor leverandører om innspill til hva en potensiell leverandør mener bør vektlegges i den kommende anskaffelsen. Det kan være innspill på hvordan både tildelingskriterier og kravspesifikasjon bør utformes. Samtidig registerer vi at tjenestespektret for banknæringen er i sterk utvikling og vi ønskes også innspill på hvilke nye tjenester som naturlig anses å ligge innenfor en moderne hovedbankavtale, samt hvilke eventuelle tjenester som ikke lengre anses som rene bankprodukter.
Hovedformålet med dialogmøtet er at kommunen i dialog med leverandørene skal få belyst og drøftet behov, utfordringer og muligheter knyttet til anskaffelsen, samt å få innspill på gode måter å møte disse på.
Innspillene fra leverandørene vil være et viktig bidrag til bedre behovsdekning for brukerne og en bedre kontrakt for alle parter.
Kommunen vil på dialogmøtet presentere behovene og utfordringene knyttet til anskaffelsen, som grunnlag for diskusjon. Et møtereferat vil bli publisert på Doffin/ted. i etterkant av konferansen vil leverandørene kunne gi innspill til anskaffelsen skriftlig og eventuelt gjennom 1: 1-møter.
Tid og sted: Tirsdag 14. Juni kl. 10 – 11. 30 i Foredragssalen i rådhuset i Øvre Kleivegate 15, Stavanger. Frammøte og registrering i resepsjonen i 5. Etasje i rådhuset. Oppdragsgiver vil møte deltakerne her.
målgruppe: Leverandører med interesse for levering av hovedbankavtale.
påmelding: påmelding til: (info fjernet) så snart som mulig og innen utløpet av fredag (info fjernet) 2016. Vennligst gi beskjed hvor mange som stiller fra deres firma. Det er ingen krav til påmelding for å delta, men det er ønskelig av hensyn til beregning av plassbehov.
Spørsmål: Ta kontakt med Elvur Thorsteinsdottir, Innkjøpsavdelingen, på e-post (info fjernet).
Anslå totalverdi eksklusiv mva
mellom 3000000 og 6000000 nok
Vil kontrakten bestå av delkontrakter: Nei
Anbud id:
413952
-
Sted:Stavanger
-
Registrert:Fredag 3. Juni 2016
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Rogaland
6 anbud
-
Frakte kontorstol, mikrobølgeovnen++ fra Oslo til StavangerTrenger hjelp til å frakte en kontorstol, mikrobølgeovn, og 2-3 esker fra Oslo (Ensjø) til Stavanger (Kvernevik) så snart som mulig. Gjerne mellom 26 juni og 1. Juli.
-
Oslo
-
Tirsdag 25. Juni 2024
-
-
Transport av redskapshengerBehov for transport av flishugger. Dette er en henger som kategoriseres som redskap, derfor uten skilt, flishuggeren står 4017 stavanger og skal fraktes til 1455 n. Frogn
-
Frogn
-
Tirsdag 25. Juni 2024
-
-
Komplett GarasjeportFraktes fra Valahagen 4, 4070 Randaberg Til Hosøyvegen 179 5993 ostereidet mål 300cm bred 220 cm h Skinner er også med
-
Alver
-
Tirsdag 25. Juni 2024
-
-
Servitør bryllupØnsker servitør/ryddehjelp til bryllup 7. Sep på jåttå i Stavanger. Fra klokken 16 til klokken 22.
-
Stavanger
-
Tirsdag 25. Juni 2024
-