IT/Web og Support i Innlandet
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Høring om anskaffelse av EPJ-løsning
Digi Innlandet v/ Regional gruppe for e-helse planlegger konkurranse for anskaffelse av ny avtale om levering av ny epj (elektronisk pasientjournal) i helse- og (info fjernet) avtale skal erstatte kommunenes eksisterende avtaler og epj-løsninger, med ett felles system. Kommunene som inngår i samarbeidet, har i dag ulike avtaler som omfatter ulike pasientjournalløsninger som benyttes av ansatte og arbeidssteder i 44 kommuner i Innlandet og over 370 000 innbyggere. vår målsetting med prosessen er å gi interesserte leverandører informasjon og kunnskap om prosjektet og at konkurransegrunnlaget blir best mulig basert på gode innspill fra markedet. høringen består av følgende komponenter: høring av konkurransegrunnlaget Tidsplan: Kunngjøring av høring (dette dokumentet): 20. 05. 2025Konkurransegrunnlag sendes ut på høring: 20. 05. 2025Svarfrist høring: 30. 05. 2025Sammenstilling av vurderinger og innspill: Primo juniEst. Kunngjøring i Doffin/ted: Uke 24Est. Frist for å stille spørsmål til konkurransens kvalifikasjonsdel: Medio juniEst. Frist for å levere forespørsel om å delta i konkurransen: Uke 27Est. Evaluering av kvalifikasjonskrav/utvelgelse: Uke 27Est. Utsendelse av invitasjon til å delta i dialogfasen: Uke 27-28Est. Frist for å levereprøvetilbud: Uke 37Est. Dialogfase: Uke 37-44Est. Utsendelse av komplette, endelige konkurransedokumenter og invitasjon til å levere tilbod: Uke 44Est. Frist for å stille spørsmål til konkurransens tilbudsdel: Medio november 2025Est. Tilbudsfrist: Uke 46Est. Tilbudsevaluering og eventuelle avklaringer, presiseringer og optimering tilbudene: Uke 46-49Est. Kontraktstildeling: Uke 49-50Est. Karensperiode: 10 dager etter tildelingEst. Kontraktsignering: Uke 51-52Est. Vedståelsesfrist: 120 dager etter tilbudsfrist
-
Registrert:Fredag 23. Mai 2025