Combined Shape Group 13 Combined Shape anbudstorget_logo Group 2 Group 6 Path 2 shutterstock_584449174 Shape

ID 16-12 Rammeavtale service og vedlikeholdsavtale Walking floor i Oslo

Formidlede anbud
  • 0
    Siste år
  • 0
    Siste 3 mnd
  • 0
    Aktive nå
Oslo
Avsluttet

ID 16-12 Rammeavtale service og vedlikeholdsavtale Walking floor

Etter de optiske utsorteringsanleggene ble levert i 2009/2012 har ikke ege hatt en avtalepart som kan ivareta service og vedlikehold av walking floor. Som følge av ikke gjennomført vedlikehold og mer omfattende bruk enn hva anlegget er dimensjonert for har systemet på ha som ble levert i 2012, fått meget stor slitasje. Man har nå kommet til et punkt hvor det er kritisk å gjennomføre reparasjoner og man vet ikke hvor lang tid det går før et havari skjer. Haraldrudanlegget er vært i drift lengst og det er mest kritisk å få utført reparasjoner der. Behovet er inngåelse av en rammeavtale med en leverandør som har kompetanse og kapasitet til å utføre: -Inspeksjoner og tilstandsrapporter -Preventivt vedlikehold-Utskifting av komponenter og slitedeler-Mindre modifikasjonerJobben er delt opp i 3 faser: Fase 1: Inspeksjon og prosjektering -tilbud på reparasjon på utsorteringsanlegget på Haraldrud (hua)Umiddelbart etter signering av avtale må det påregnes oppstart på fase 1 med tilstandsrapport for hua, resultatet av tilstandsrapporten vil være tilbud på fase 2. Fase 2: Utførelse av reparasjon på HUAFase 2 må foregå i perioden 20/6/2016-26/6/2016 da walking floor på Haraldrud utsorteringsanlegg må oppgraderes i forbindelse med tømming av avfallsbunker. Fase 3: Service og vedlikehold for walking floor (begge lokasjoner)Denne fasen vil startes på ved avrop av service og vedlikehold.
Anbud id:
412726
  • Sted:
    Oslo
  • Registrert:
    Lørdag 28. Mai 2016

Lignende oppdrag i Oslo

6 anbud