IT/Web og Support i Oslo

Oppdrag formidlet via Anbudstorget

1537 Siste år
1136 Siste 3 mnd
94 Aktive nå

Uforpliktende pristilbud?

Leverandører fra ditt nærområde svarer deg raskt.
Registrer en gratis forespørsel på 2 minutter.

IKT-løsning for kvalitetsstyring og internkontroll

Registrert Dato: Mandag 22. Januar 2018

Oslo kommune har behov for å anskaffe et felles IKT-verktøy for å understøtte arbeidet med Kvalitetsstyring og internkontroll. I første omgang er det byrådsavdeling eldre, helse og sosiale tjenester (EHS) som skal ta i bruk løsningen. Øvrige byrådsavdelinger vil håndteres via ikke eksklusive opsjoner i avtalen, som kan utløses på et senere tidspunkt.
Kvalitetsstyring og internkontrollverktøyet som anskaffes skal bidra til å understøtte nødvendige prosesser på ulike nivåer, og må være robust nok til å takle hele Oslo kommune sin organisasjon med ca. 55.000 ansatte. Oslo kommune har forventinger om at:
• Anskaffet løsning skal være en felles løsning for Oslo Kommune, der sektoren EHS i første omgang skal implementere og ta i bruk anskaffet løsning. Virksomheter i andre sektorer kan innlemmes og implementeres via opsjoner i kontrakten
• Myndighetenes kvalitetskrav for dokumenthåndtering og forvaltning av prosedyrer skal oppfylles for alle nivåer i alle virksomheter som tar i bruk systemet
• Alle ansatte skal bruke løsningen som sin foretrukne kilde til informasjon om rutiner, prosedyrer, aktuelle lover og forskrifter.
• Virksomhetene skal ha en enhetlig og korrekt håndtering av avvik, uønskede hendelser og forbedringsforslag.
• Oslo kommune skal med nyanskaffet løsning til enhver tid ha mulighet til å fremskaffe totaloversikt over innmeldte avvik, uønskede hendelser og forbedringsforslag
• Alle ansatte behersker bruken av anskaffet løsning


Er du interessert i slike oppdrag? Registrer Din Bedrift