IKT-løsning for kvalitetsstyring og internkontroll - Med delkontrakter i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
IKT-løsning for kvalitetsstyring og internkontroll - Med delkontrakter
Oslo kommune har behov for å anskaffe et felles ikt-verktøy for å understøtte arbeidet med Kvalitetsstyring og internkontroll. i første omgang er det byrådsavdeling eldre, helse og sosiale tjenester (ehs) som skal ta i bruk løsningen. Øvrige byrådsavdelinger vil håndteres via ikke eksklusive opsjoner i avtalen, som kan utløses på et senere tidspunkt.
Kvalitetsstyring og internkontrollverktøyet som anskaffes skal bidra til å understøtte nødvendige prosesser på ulike nivåer, og må være robust nok til å takle hele Oslo kommune sin organisasjon med ca. 55. 000 ansatte. Oslo kommune har forventinger om at:
• Anskaffet løsning skal være en felles løsning for Oslo Kommune, der sektoren ehs i første omgang skal implementere og ta i bruk anskaffet løsning. Virksomheter i andre sektorer kan innlemmes og implementeres via opsjoner i kontrakten
• Myndighetenes kvalitetskrav for dokumenthåndtering og forvaltning av prosedyrer skal oppfylles for alle nivåer i alle virksomheter som tar i bruk systemet
• Alle ansatte skal bruke løsningen som sin foretrukne kilde til informasjon om rutiner, prosedyrer, aktuelle lover og forskrifter.
• Virksomhetene skal ha en enhetlig og korrekt håndtering av avvik, uønskede hendelser og forbedringsforslag.
• Oslo kommune skal med nyanskaffet løsning til enhver tid ha mulighet til å fremskaffe totaloversikt over innmeldte avvik, uønskede hendelser og forbedringsforslag
• Alle ansatte behersker bruken av anskaffet løsning
Kvalitetsstyring og internkontrollverktøyet som anskaffes skal bidra til å understøtte nødvendige prosesser på ulike nivåer, og må være robust nok til å takle hele Oslo kommune sin organisasjon med ca. 55. 000 ansatte. Oslo kommune har forventinger om at:
• Anskaffet løsning skal være en felles løsning for Oslo Kommune, der sektoren ehs i første omgang skal implementere og ta i bruk anskaffet løsning. Virksomheter i andre sektorer kan innlemmes og implementeres via opsjoner i kontrakten
• Myndighetenes kvalitetskrav for dokumenthåndtering og forvaltning av prosedyrer skal oppfylles for alle nivåer i alle virksomheter som tar i bruk systemet
• Alle ansatte skal bruke løsningen som sin foretrukne kilde til informasjon om rutiner, prosedyrer, aktuelle lover og forskrifter.
• Virksomhetene skal ha en enhetlig og korrekt håndtering av avvik, uønskede hendelser og forbedringsforslag.
• Oslo kommune skal med nyanskaffet løsning til enhver tid ha mulighet til å fremskaffe totaloversikt over innmeldte avvik, uønskede hendelser og forbedringsforslag
• Alle ansatte behersker bruken av anskaffet løsning
Anbud id:
545339
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Søndag 9. September 2018
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
6 anbud
-
Varmepumpe montørerHei hei, Vi er håndverker firma, og søker samarbeid partnere innen varmepumpe montering bransje. i prosessen av vært arbeid, vi får mange kunder hvem ønsker oss å hjelpe med montering eller tilkob...
-
Oslo
-
Fredag 22. November 2024
-
-
Tette mellomrom mellom vegg og gulvHei, Jeg trenger hjelp av en dyktig håndverker til å fikse et mellomrom mellom veggen og gulvet bak kjøkkenbenken i leiligheten min. Mellomrommet er åpent mot konstruksjonen, og jeg ønsker at det te...
-
Oslo
-
Fredag 22. November 2024
-
-
1 pall med klær fra Oslo til GrimstadJeg har en pall med klær. Trenger noen som kjører til Kristiansand og kan ta paller. Det er ikke haster
-
Oslo
-
Mandag 18. November 2024
-
-
MekanikkerHei, jeg trenger å bytte motor på min bil! Har en annen motror som er kjøpt på bilopphoggeri. Helst i Oslo/ Akershus område. Det er en Peugeot 308, 2016 mod
-
Oslo
-
Fredag 22. November 2024
-
-
Hjørneskap 70 cm dypt 227 cm høytTransport Bergen (sentralt) til Voksenlia i Oslo
-
Oslo
-
Fredag 22. November 2024
-