Combined Shape Group 13 Combined Shape anbudstorget_logo Group 2 Group 6 Path 2 shutterstock_584449174 Shape

Informasjonssatsing om resultater av norsk bistand. i Oslo

Formidlede anbud
  • 0
    Siste år
  • 0
    Siste 3 mnd
  • 0
    Aktive nå
Oslo
Avsluttet

Informasjonssatsing om resultater av norsk bistand.

Norsk bistand har høy oppslutning, men det er lav kunnskap i befolkningen om hva utviklingspolitikken innebærer og hvilke resultater som oppnås. For å møte denne utfordringen, skal det gjennomføre en informasjonskampanje med ungdom og unge voksne i Norge (mellom fylte 16 og 30 år) som målgruppe. Norad ønsker derfor tilbud på planlegging og gjennomføring av en slik informasjonssatsing som har potensiale til å nå ut til nye grupper og favne bredt tematisk. Tilbudet skal inneholde et konkret løsningsforslag for informasjonskampanje for 2015 basert på informasjon gitt i vedlagte konkurransegrunnlag. Tilbudt konsept skal være gjenbrukbart med nytt tema for kampanje i 2016 og 2017. mål for informasjonssatsingen er: 1)Økt kunnskap om bistandens resultater hos målgruppen 2)Økt engasjement og mer informert debatt om bistand, utviklingsspørsmål og globale problemstillinger hos målgruppen 3)Økt kjennskap til fagetaten Norad hos målgruppen Overordnet tema i kampanjen er «Om unge til unge». Unge skal være kjernen i kampanjen, men temaene skal skifte fra år til år. Tema for 2015 er utdanning for jenter, og inkluderer sysselsetting, utdanning fra ungdomsskole og oppover (yrkesfag, entreprenørskap, høyere utdanning osv).
Anbud id:
346476
  • Sted:
    Oslo
  • Registrert:
    Fredag 27. Februar 2015
Er du interessert i dette oppdraget?

Lignende oppdrag i Oslo

6 anbud