Arkitekt, IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Innleie prosjektsekretær med systemadministrasjonsansvar til prosjekt Oslo-Ski/Follobanen
Hovedoppgaver som skal utføres:
? Tilrettelegging, opplæring og veiledning i bruk av følgende systemer for Prosjektets medlemmer: (Saksrom, eRoom og Arbeidsrom (Sharepointbasert intranett))
? Etablere og vedlikeholde meny- og mappestrukturer i prosjektets databaser
? Etablere og vedlikeholde retningslinjer for implementering, forvaltning og eierskap i prosjektets databaser
? Beskrive forskjellige egenskaper ved prosjektets databaser og meny- og mappestrukturer, samt hva som er forholdet mellom dem
? Etablere og vedlikeholde prosjektets saksoversikter i prosjektets databaser
? Effektivisere navigasjon og gjenfinning
? Tilpasse informasjonen til ulike brukere, systemer og/eller teknologier
? Gjøre tilgang til informasjonen oversiktlig og forståelig, og i tråd med prosjektets behov
? Administrere tilganger til de ulike baser
? Organisere og utføre opplæring i de ulike systemene både internt i prosjektet og hos leverandører
? Bistå med arkivering av administrativ dokumentasjon i henhold til krav i Arkivlova og jbv? s interne instrukser
i tillegg til ovenstående arbeidsoppgaver kan leder pålegge gjennomført andre. Arbeidsoppgaver som naturlig hører inn under fagområdet.
? Tilrettelegging, opplæring og veiledning i bruk av følgende systemer for Prosjektets medlemmer: (Saksrom, eRoom og Arbeidsrom (Sharepointbasert intranett))
? Etablere og vedlikeholde meny- og mappestrukturer i prosjektets databaser
? Etablere og vedlikeholde retningslinjer for implementering, forvaltning og eierskap i prosjektets databaser
? Beskrive forskjellige egenskaper ved prosjektets databaser og meny- og mappestrukturer, samt hva som er forholdet mellom dem
? Etablere og vedlikeholde prosjektets saksoversikter i prosjektets databaser
? Effektivisere navigasjon og gjenfinning
? Tilpasse informasjonen til ulike brukere, systemer og/eller teknologier
? Gjøre tilgang til informasjonen oversiktlig og forståelig, og i tråd med prosjektets behov
? Administrere tilganger til de ulike baser
? Organisere og utføre opplæring i de ulike systemene både internt i prosjektet og hos leverandører
? Bistå med arkivering av administrativ dokumentasjon i henhold til krav i Arkivlova og jbv? s interne instrukser
i tillegg til ovenstående arbeidsoppgaver kan leder pålegge gjennomført andre. Arbeidsoppgaver som naturlig hører inn under fagområdet.
Anbud id:
228689
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Tirsdag 11. Desember 2012
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
2 anbud
-
Brannprosjekterer - tiltaksklasse 3Ser etter brannprosjekterer for å få loft godkjent som oppholdsrom.
-
Oslo
-
Torsdag 10. Oktober 2024
-
-
3. stk støpt balkongOppdraget er som følger: - bygge 3 stk doble balkonger for 2, 3, 4 etg i Åsaveien 22 - eksisterende balkonger er støpt, de nye mÅ se like ut utseendemessig - rekkverk bør være smijern - ta hele prose...
-
Oslo
-
Mandag 7. Oktober 2024
-