Institusjons- og omsorgsplasser i Vestfold
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Vestfold
Avsluttet
Institusjons- og omsorgsplasser
Personer med spesielle behov vil i denne sammenheng omfatte mennesker som har behov for omfattende og tilpassede tjenester. Dette kan være personer med psykisk utviklingshemming, demens eller med sammensatte diagnoser, ofte i kombinasjon med utfordrende atferd.
Omfanget av anskaffelsen er vanskelig å anslå fordi Holmestrand kommune ønsker å bruke denne ordningen som en sikkerhetsventil i tilfellene der kommunen ikke selv klarer å etablere et tilfredsstillende tilbud med tanke på omsorgsnivå og tid. Behovet for kommunen vil således variere, uten at kommunen forplikter seg til volum.
Tjenestebehovet er individuelt for den enkelte person og derfor må det også tas høyde for dette når kontrakten inngås og når bestilling av tjenester blir gjennomført. Hvert oppdrag vil måtte skreddersys i forhold til den enkeltes behov og kommunens vedtak om tjenester.
Anskaffelsen gjelder ikke brukerstyrt personlig assistent (bpa-Tjenester) som anskaffes gjennom en egen prosess.
Anskaffelsens verdi anslås til over eØs-terskelverdi for hele avtaleperioden. Volumet er et estimat og er ikke bindende.
Oppdragsgiver vil inngå kontrakt med flere enn 1 - en - leverandør dersom det er tilstrekkelig antall kvalifiserte tilbydere.
For nærmere informasjon viser vi til del 2, kravspesifikasjon.
Anskaffelsesprosedyre og kunngjøring
Konkurransen gjennomføres i henhold til lov om offentlige anskaffelser av 17. Juni 2016 nr. 73 (loa) med tilhørende forskrift av 12. August 2016 nr. 974 (foa) samt de bestemmelser som fremgår av dette konkurransegrunnlaget.
Konkurransen gjennomføres som åpen tilbudskonkurranse etter forskriftens Del iv.
Ved denne prosedyreformen kan alle interesserte leverandører levere tilbud. Oppdragsgiver planlegger å tildele kontrakt uten å ha dialog med leverandørene utover å foreta eventuelle avklaringer/korrigeringer.
Dialog gjennom forhandlinger kan likevel bli gjennomført dersom oppdragsgiver, etter at tilbudene er mottatt, vurderer det som hensiktsmessig. Dersom oppdragsgiver velger å forhandle vil det skje en første utvelgelse etter en vurdering av tildelingskriteriene som er oppgitt i punkt 3, med den vektingen som er oppgitt der. Det presiseres imidlertid at ingen leverandører kan forvente dialog om sitt tilbud og derfor må levere sitt beste tilbud innenfor tilbudsfristen. Anskaffelsen er kunngjort i doffin- og ted- databasen.
Deltilbud og alternative tilbud
Det er ikke adgang til å gi tilbud på deler av oppdraget, og ei heller alternative tilbud.
Omfanget av anskaffelsen er vanskelig å anslå fordi Holmestrand kommune ønsker å bruke denne ordningen som en sikkerhetsventil i tilfellene der kommunen ikke selv klarer å etablere et tilfredsstillende tilbud med tanke på omsorgsnivå og tid. Behovet for kommunen vil således variere, uten at kommunen forplikter seg til volum.
Tjenestebehovet er individuelt for den enkelte person og derfor må det også tas høyde for dette når kontrakten inngås og når bestilling av tjenester blir gjennomført. Hvert oppdrag vil måtte skreddersys i forhold til den enkeltes behov og kommunens vedtak om tjenester.
Anskaffelsen gjelder ikke brukerstyrt personlig assistent (bpa-Tjenester) som anskaffes gjennom en egen prosess.
Anskaffelsens verdi anslås til over eØs-terskelverdi for hele avtaleperioden. Volumet er et estimat og er ikke bindende.
Oppdragsgiver vil inngå kontrakt med flere enn 1 - en - leverandør dersom det er tilstrekkelig antall kvalifiserte tilbydere.
For nærmere informasjon viser vi til del 2, kravspesifikasjon.
Anskaffelsesprosedyre og kunngjøring
Konkurransen gjennomføres i henhold til lov om offentlige anskaffelser av 17. Juni 2016 nr. 73 (loa) med tilhørende forskrift av 12. August 2016 nr. 974 (foa) samt de bestemmelser som fremgår av dette konkurransegrunnlaget.
Konkurransen gjennomføres som åpen tilbudskonkurranse etter forskriftens Del iv.
Ved denne prosedyreformen kan alle interesserte leverandører levere tilbud. Oppdragsgiver planlegger å tildele kontrakt uten å ha dialog med leverandørene utover å foreta eventuelle avklaringer/korrigeringer.
Dialog gjennom forhandlinger kan likevel bli gjennomført dersom oppdragsgiver, etter at tilbudene er mottatt, vurderer det som hensiktsmessig. Dersom oppdragsgiver velger å forhandle vil det skje en første utvelgelse etter en vurdering av tildelingskriteriene som er oppgitt i punkt 3, med den vektingen som er oppgitt der. Det presiseres imidlertid at ingen leverandører kan forvente dialog om sitt tilbud og derfor må levere sitt beste tilbud innenfor tilbudsfristen. Anskaffelsen er kunngjort i doffin- og ted- databasen.
Deltilbud og alternative tilbud
Det er ikke adgang til å gi tilbud på deler av oppdraget, og ei heller alternative tilbud.
Anbud id:
577494
-
Sted:Holmestrand
-
Registrert:Mandag 8. April 2019
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Vestfold
6 anbud
-
-
Fikse klimaanlegg Tesla m3Klima anlegget er ustabilt. Plutselig fungerer det ikke som det skal, da det kun blåser kald luft. Varmen kan komme og gå igjen, i tillegg til at det kan komme varm luft på førersiden, mens det kun...
-
Holmestrand
-
Søndag 5. Januar 2025
-
-
Registerreim.Jeg ønsker å få skiftet registerreim og vannpumpe på min bobil type Hymer t-gl 578 2, 3 ltr. Lj 72662. Modellår. 2018. Bilen er halv-itegrert og har Fiat motor.
-
Holmestrand
-
Lørdag 4. Januar 2025
-
-
Generell rengjøringTrenger vask av kjøkken, stue, et bad, et gjestetoalett og 2 soverom
-
Holmestrand
-
Fredag 3. Januar 2025
-