Intensjonskunngjøring om rammeavtale for medisindispensere - Med delkontrakter i Østfold
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Østfold
Avsluttet
Intensjonskunngjøring om rammeavtale for medisindispensere - Med delkontrakter
Sørum kommune har fått tilbud fra Evondos på leiepriser. sørum kommune satser på et volum på mellom 10-50 dispensere for denne kontraktsperioden. Anslått kontraktsverdi for 2 år vil ligge mellom nok 400. 000 – 1. 500. 000 (info fjernet).
Begrunnelse for leverandørvalg:
sørum kommune ser etter en multidosedispenser med beskrevne spesifikasjoner, se nedenfor. vårt kjennskap til markedet tilsier at det er bare Evondos som kan levere disse spesifikasjonene.
Spesifikasjoner
Den valgte multidosedispenseren skal ha:
- Alarmvarsling til telefoner etter definerte varslingskjeder.
- Bemannet responstjeneste som varsler våre operatører (hjemmebaserte tjenester) om avvik.
- låsbar beholder for medisiner som ikke blir tatt til riktig tid
- løsningen skal ha loggfunksjon
- løsningen skal ha skjerm som kan brukes som kommunikasjonsplattform mellom operatører i hjemmebaserte tjenester og brukeren
- En plattform for administrering av multidosedispenseren og som genererer rapporter om etterlevelse. Plattformen skal ha en sikker pålogging
- Alarmvarsling dersom dispenseren utsettes for skade eller forsøkt brutt opp
- Dispenseren skal håndtere minimum to multidoseruller
- Leverandøren skal ha en åpen standard slik at applikasjoner kan knyttes til enheten, for eksempel ruteplanleggingsprogrammer
- sørum kommune ønsker å leie multidosedispenserne
- løsningen skal være prøvd ut i flere norske kommuner med gode resultat
- løsningen skal ha teknisk overvåkning og support med mulighet for fjernhåndtering av leverandøren ved feil
- Leverandøren skal synliggjøre hvordan en integrering mot journalsystemet Profil kan gjennomføres, dersom dette ikke er mulig i dag
- Dispenseren skal ha 24-timers batteriback-up og varsling dersom strømforsyning er frakoblet
- Hjemmebaserte tjenester skal bli varslet dersom dispenser mister kontakt med server
- Teknisk sikring mot at feil medisiner blir satt inn i dispensere
sørum kommune ønsker med dette å informere markedet og det gis herved en 10 dagers klagefrist på ovennevnte. Fristen løper fra og med kunngjøringsdato i Doffen.
sørum kommune ber leverandører som mener at det ikke er grunnlag for å gjennomføre anskaffelsen uten å følge de ordinære kunngjøringsreglene i anskaffelsesforskriften, om å ta kontakt innen angitt frist.
Begrunnelse for leverandørvalg:
sørum kommune ser etter en multidosedispenser med beskrevne spesifikasjoner, se nedenfor. vårt kjennskap til markedet tilsier at det er bare Evondos som kan levere disse spesifikasjonene.
Spesifikasjoner
Den valgte multidosedispenseren skal ha:
- Alarmvarsling til telefoner etter definerte varslingskjeder.
- Bemannet responstjeneste som varsler våre operatører (hjemmebaserte tjenester) om avvik.
- låsbar beholder for medisiner som ikke blir tatt til riktig tid
- løsningen skal ha loggfunksjon
- løsningen skal ha skjerm som kan brukes som kommunikasjonsplattform mellom operatører i hjemmebaserte tjenester og brukeren
- En plattform for administrering av multidosedispenseren og som genererer rapporter om etterlevelse. Plattformen skal ha en sikker pålogging
- Alarmvarsling dersom dispenseren utsettes for skade eller forsøkt brutt opp
- Dispenseren skal håndtere minimum to multidoseruller
- Leverandøren skal ha en åpen standard slik at applikasjoner kan knyttes til enheten, for eksempel ruteplanleggingsprogrammer
- sørum kommune ønsker å leie multidosedispenserne
- løsningen skal være prøvd ut i flere norske kommuner med gode resultat
- løsningen skal ha teknisk overvåkning og support med mulighet for fjernhåndtering av leverandøren ved feil
- Leverandøren skal synliggjøre hvordan en integrering mot journalsystemet Profil kan gjennomføres, dersom dette ikke er mulig i dag
- Dispenseren skal ha 24-timers batteriback-up og varsling dersom strømforsyning er frakoblet
- Hjemmebaserte tjenester skal bli varslet dersom dispenser mister kontakt med server
- Teknisk sikring mot at feil medisiner blir satt inn i dispensere
sørum kommune ønsker med dette å informere markedet og det gis herved en 10 dagers klagefrist på ovennevnte. Fristen løper fra og med kunngjøringsdato i Doffen.
sørum kommune ber leverandører som mener at det ikke er grunnlag for å gjennomføre anskaffelsen uten å følge de ordinære kunngjøringsreglene i anskaffelsesforskriften, om å ta kontakt innen angitt frist.
Anbud id:
459961
-
Sted:Lillestrøm
-
Registrert:Tirsdag 4. April 2017
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Østfold
6 anbud
-
Hull I tapet veggHei! Eg har fått en litt hull i tapet vegg og trenger hjelp til å fikse det, kan dere hjelpe meg med det?
-
Lillestrøm
-
Fredag 22. November 2024
-
-
Skifte registerreimTrenger god pris for å skifte registerreim på en Ford fiesta 2014 gått 139000km
-
Lillestrøm
-
Torsdag 21. November 2024
-
-
Transport motorsykkelØnsker pris pÅ transport av motorsykkel type yamaha fjr fra fjellgårdsveien. 5414 til teigveien. 1910 enebakkneset. nås pÅ telefon (info fjernet). Mvh Stig
-
Stord
-
Onsdag 20. November 2024
-
-
Kran som drypperVi har en kjøkkenkran som drypper, vet ikke hvorfor - kanskje noen deler må byttes ut.
-
Lillestrøm
-
Torsdag 21. November 2024
-
-
Lage luke til kjellerHar en hytte i rælingen (ved myrdammen utfartsparkering) hvor det er lagt nye gulv over en kjellerluke. Jeg trenger å få tatt bort gulvet og lage det til så luken kan brukes. Evt lage annen inngang ti...
-
Lillestrøm
-
Onsdag 20. November 2024
-
-
Flytte en sofa fra Lillestrøm til HolmestrandKjøpt en sofa på finn, den stor i Lillestrøms og skal til Holmestrand.
-
Holmestrand
-
Onsdag 20. November 2024
-