Intensjonskunngjøring elektronisk multidosedispensere til brukere med spesielle behov i Innlandet
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Innlandet
Avsluttet
Intensjonskunngjøring elektronisk multidosedispensere til brukere med spesielle behov
Lillehammer kommune har til hensikt å inngå en rammeavtale for 2 år, med oppdragsgiverstyrt opsjon på forlengelse i 1+1 år, for ca 20 elektroniske medisindispensere. Etter 2 årsperioden vil kommunene foreta en ny vurdering av markedet før eventuell utløsning av opsjon på forlengelse av rammeavtalen. Dette med hensyn til mulig konkurranseutsetting.
Medisindispenseren må inneha en rekke nødvendige funksjonaliteter for at ønsket gevinst skal oppnås. Sikkerheten må være høy for å unngå å måtte supplere med manuelle prosesser og korrigeringer ved feil bruk.
Kommunene har undersøkt markedet for medisindispensere. vår konklusjon er så langt at det kun er Evondos som tilfredsstiller de krav vi har til medisindispensere for de aktuelle tjenestemottakerne.
løsningen/medisindispenserne skal ha:
- Alarmvarsling til telefoner etter definerte kjeder.
- Dispenseren må kunne fylles med to separate multidoseruller for fleksibel etterfylling.
- Dispenseren må kunne gi mulighet for å ta med multidoseposer ved fravær.
- Dispenseren må kunne varsle tjenestemottaker med tale, tekst, lyd og lys.
- Dispenseren må ha batteri-backup ved strømbrudd.
- Dispenseren må kunne lese direkte av multidoseposene tidspunkt for medisinering.
- Dispenseren må kunne kontrollere at det er riktig multidoserull i maskinen.
- Dispenseren skal ha låsbar beholder for medisiner som ikke er tatt.
- løsningen skal varsle tjenesten ved strømstans eller at strømkabel blir trukket ut.
- løsningen skal ha teknisk overvåkning og support med mulighet for fjernhåndtering av leverandøren ved feil.
- løsningen skal ha personlig innlogging så man så det loggføres hvem som har gjort endringer.
- Alarmvarsling dersom dispenseren utsettes for skade eller forsøkt brutt opp.
- låsbar beholder for medisiner som ikke blir tatt til riktig tid.
- løsningen skal ha loggfunksjon.
- En plattform for administrering av multidosedispenseren og som genererer rapporter om etterlevelse.
- Plattformen skal ha en sikker pålogging.
- løsningen skal ha skjerm som kan brukes som kommunikasjonsplattform mellom operatører i hjemmebaserte tjenester og brukeren.
Kommunene ønsker med dette å informere markedet og det gis herved en 10 dagers klagefrist på ovennevnte. Fristen løper fra og med kunngjøringsdato i Doffin.
Kommunene ber leverandører som mener at det ikke er grunnlag for å gjennomføre anskaffelsen uten å følge de ordinære kunngjøringsreglene i anskaffelsesforskriften, om å ta kontakt innen angitt frist.
Medisindispenseren må inneha en rekke nødvendige funksjonaliteter for at ønsket gevinst skal oppnås. Sikkerheten må være høy for å unngå å måtte supplere med manuelle prosesser og korrigeringer ved feil bruk.
Kommunene har undersøkt markedet for medisindispensere. vår konklusjon er så langt at det kun er Evondos som tilfredsstiller de krav vi har til medisindispensere for de aktuelle tjenestemottakerne.
løsningen/medisindispenserne skal ha:
- Alarmvarsling til telefoner etter definerte kjeder.
- Dispenseren må kunne fylles med to separate multidoseruller for fleksibel etterfylling.
- Dispenseren må kunne gi mulighet for å ta med multidoseposer ved fravær.
- Dispenseren må kunne varsle tjenestemottaker med tale, tekst, lyd og lys.
- Dispenseren må ha batteri-backup ved strømbrudd.
- Dispenseren må kunne lese direkte av multidoseposene tidspunkt for medisinering.
- Dispenseren må kunne kontrollere at det er riktig multidoserull i maskinen.
- Dispenseren skal ha låsbar beholder for medisiner som ikke er tatt.
- løsningen skal varsle tjenesten ved strømstans eller at strømkabel blir trukket ut.
- løsningen skal ha teknisk overvåkning og support med mulighet for fjernhåndtering av leverandøren ved feil.
- løsningen skal ha personlig innlogging så man så det loggføres hvem som har gjort endringer.
- Alarmvarsling dersom dispenseren utsettes for skade eller forsøkt brutt opp.
- låsbar beholder for medisiner som ikke blir tatt til riktig tid.
- løsningen skal ha loggfunksjon.
- En plattform for administrering av multidosedispenseren og som genererer rapporter om etterlevelse.
- Plattformen skal ha en sikker pålogging.
- løsningen skal ha skjerm som kan brukes som kommunikasjonsplattform mellom operatører i hjemmebaserte tjenester og brukeren.
Kommunene ønsker med dette å informere markedet og det gis herved en 10 dagers klagefrist på ovennevnte. Fristen løper fra og med kunngjøringsdato i Doffin.
Kommunene ber leverandører som mener at det ikke er grunnlag for å gjennomføre anskaffelsen uten å følge de ordinære kunngjøringsreglene i anskaffelsesforskriften, om å ta kontakt innen angitt frist.
Anbud id:
505464
-
Registrert:Onsdag 24. Januar 2018
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Innlandet
6 anbud
-
Bytte av ytterdørBytte ytterdør, utforinger og listing både utvendig og innvending
-
Lillehammer
-
Onsdag 13. November 2024
-
-
Service på bil Volvo v50 2008Service bil Volvo v50 2008 modell. Km 278000
-
Lillehammer
-
Tirsdag 12. November 2024
-
-
Frakte bil fra Lillehammer til VesterålenJeg ønsker å få fraktet en Opel Corsa, el bil, fra Lillehammer til Vesterålen, alternativt Bodø.
-
Hadsel
-
Mandag 11. November 2024
-
-
Drenering av grunnmurØnsker å få drenert rundt et stykke på huset der det lekker vann inn i kjeller
-
Gausdal
-
Fredag 8. November 2024
-
-
-
Lillehammer - bygge 30kvm anneks ved hytteHei, Jeg ønsker å komme i kontakt med en godkjent bedrift for å bygge 30kvm anneks ved vår hytte. Annekset skal bestå av 1. Etg; Vindfang, bad (dusj/wc), kjøkkenkrok, stue 2. Etg (lav himling 189...
-
Lillehammer
-
Torsdag 7. November 2024
-