Combined Shape Group 13 Combined Shape anbudstorget_logo Group 2 Group 6 Path 2 shutterstock_584449174 Shape

IT/Web og Support i Nordland

Formidlede anbud
  • 0
    Siste år
  • 0
    Siste 3 mnd
  • 0
    Aktive nå
Nordland
Avsluttet

Intensjonskunngjøring - Microsoft Premier Support

Brønnøysundregistrene har som intensjon å inngå en ett-årig kontrakt med Microsoft Norge as på Premier Support Program for å sikre kvalitet og tilgjengelighet for kritiske ikt tjenester. Oppdragsgiver har opsjon på å forlenge avtalen med 1+1+1 år. Microsoft vil bistå i utarbeidelse av leveranseplan, proaktive tjenester og etablering av løsninger på Microsoft teknologi. Microsoft Premier Support sin tilnærming er å identifisere og løse potensielle utfordringer for å sikre at kritiske ikt tjenester hos Brønnøysundregistrene leverer en smidig, driftssikker og tilgjengelig plattform. Leveransene vil bestå av strategiske dokumenter og deling av relevant kunnskap som skal sikre at veivalg tas i tråd med Microsoft sin anbefalte utprøvde praksis. Personell fra Microsofts Premier Support får spesialtilpasset opplæring av produktutviklingsteamene om hvordan virksomheter kan planlegge, rulle ut, administrere og maksimaliser produktivitet for nåværende og fremtidige produkter. Ressursene har tilgang til utviklere som har innsikt og kompetanse på kildekode for nåværende og fremtidige produkter. Mulighet for å be om, og få laget, kodeendringer i Microsofts produkter. Dette er kompetanse som er nødvendig for å sikre kvalitet og tilgjengelighet for kritiske ikt tjenester hos Brønnøysundregistrene. Microsoft Premier Support leverer 24x7 assistanse for kritiske problemer som måtte oppstå under bruk av Microsoft produkter der det er sannsynlig at problemet er forårsaket av Microsofts produkter. Microsoft Premier Support tilbyr også RaaS – “Risk Assessment as a Service”. Omfattende analyse av teknologi som SharePoint/ad/Exchange/sql med tilhørende rapporter. Analysene er basert på Microsofts samlede supportdata. Omfang og oppsummering av leveransen: • Premier support bistand for å sikre kvalitet og tilgjengelighet for kritiske ikt tjenester hos Brønnøysundregistrene • Tilgang til Microsoftressurser med spesialtilpasset opplæring av produktutviklingsteamene ihht. Hvordan virksomheter kan planlegge, rulle ut, administrere og maksimaliser produktivitet for nåværende og fremtidig produkter. • Tilgang til lokale Microsoftressurser, samt internasjonale Microsoftresurser med innsikt og kompetanse på kildekode for nåværende og fremtidige produkter. • Tilgang til de internasjonale Microsoft Premier Support organisasjonene. Dette sikrer toveis overføring av kunnskap mellom Microsofts produktgrupper og engasjementet.
Anbud id:
331712
  • Sted:
    Brønnøy
  • Registrert:
    Lørdag 1. November 2014
Er du interessert i dette oppdraget?