Arkitekt, IT/Web og Support i Rogaland
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Rogaland
Avsluttet
Intensjonskunngjøring om annonseavtale for Agder fylkeskommune - Med delkontrakter
Agder fylkeskommune har behov for å annonsere jevnlige kunngjøringsannonser knyttet til en rekke fagfelt og formål i lys av fylkeskommunens rolle som regional utvikler. For å oppnå best mulig synlighet samles annonsene fra alle fylkeskommunens virksomheter i fellesannonser hver fjortende dag gjennom året. Dette gjelder ikke ferier da det normalt ikke annonseres. Annonsene dreier seg om alt fra kulturarrangementer, til høringer, tjenester, søknadsfrister for tilskudd, politiske møter, ledige stillinger og en rekke andre formål. Det er ikke aktuelt å splitte opp hovedinnretningen på fellesannonseringen på ulike leverandører da formålet er å vise frem og oppnå en helhetlig synlighet for fylkeskommunens samlede aktiviteter.
målsettingen ved annonseringen er å nå målgruppen, som i prinsippet er flest mulig av alle Agders innbyggere, med en samlet, helhetlig og synlig annonsering. Det er derfor kun regionsaviser med et nedslagsfelt til den største andelen av fylkets befolkning som samlet sett vil kunne oppfylle målsettingen ved annonseringen.
når Polaris Media Agder etableres 01. 01. 2020 med de to regionale mediehusene fædrelandsvennen og Agderposten, vil det nye mediehuskonsernet få en total dekning i Agder på 64 % (tall fra Forbruker & Media 19/2). Dekning er presentert i % og sier hvor stor andel av befolkningen over 18 år man når ut til som daglige lesere på ulike plattformer (Print/Desktop/Mobil/Nettbrett/eAvis). Polaris Media sør vil i tillegg til fædrelandsvennen og Agderposten omfatte Grimstad Adressetidende, Lillesandsposten, Vennesla Tidende, Lister og Lindesnes avis.
Annonseavtalen:
Annonseavtalen vil i 2020 omfatte 20 helsides annonser i fædrelandsvennen og 20 helsides annonser i Agderposten på lørdagene, samt noe annonsering i de øvrige avisene i Agder som er tilknyttet Polaris Media sør. i tillegg til dette vil avtalen omfatte digital annonsering på fædrelandsvennen og Agderposten på digitale flater i forbindelse med fellesannonsene og ad-hoc kampanjer gjennom året.
Avtalen har et forpliktende annonseomfang på 1, 29 mill. Kroner pr år, med en ramme for å annonsere for ytterligere 700 000 kroner innenfor avtalens omfang. Avtalen vil ha en opsjon på årlige forlengelser i ytterligere tre år.
målsettingen ved annonseringen er å nå målgruppen, som i prinsippet er flest mulig av alle Agders innbyggere, med en samlet, helhetlig og synlig annonsering. Det er derfor kun regionsaviser med et nedslagsfelt til den største andelen av fylkets befolkning som samlet sett vil kunne oppfylle målsettingen ved annonseringen.
når Polaris Media Agder etableres 01. 01. 2020 med de to regionale mediehusene fædrelandsvennen og Agderposten, vil det nye mediehuskonsernet få en total dekning i Agder på 64 % (tall fra Forbruker & Media 19/2). Dekning er presentert i % og sier hvor stor andel av befolkningen over 18 år man når ut til som daglige lesere på ulike plattformer (Print/Desktop/Mobil/Nettbrett/eAvis). Polaris Media sør vil i tillegg til fædrelandsvennen og Agderposten omfatte Grimstad Adressetidende, Lillesandsposten, Vennesla Tidende, Lister og Lindesnes avis.
Annonseavtalen:
Annonseavtalen vil i 2020 omfatte 20 helsides annonser i fædrelandsvennen og 20 helsides annonser i Agderposten på lørdagene, samt noe annonsering i de øvrige avisene i Agder som er tilknyttet Polaris Media sør. i tillegg til dette vil avtalen omfatte digital annonsering på fædrelandsvennen og Agderposten på digitale flater i forbindelse med fellesannonsene og ad-hoc kampanjer gjennom året.
Avtalen har et forpliktende annonseomfang på 1, 29 mill. Kroner pr år, med en ramme for å annonsere for ytterligere 700 000 kroner innenfor avtalens omfang. Avtalen vil ha en opsjon på årlige forlengelser i ytterligere tre år.
Anbud id:
621497
-
Registrert:Mandag 9. Desember 2019
Er du interessert i dette oppdraget?