Combined Shape Group 13 Combined Shape anbudstorget_logo Group 2 Group 6 Path 2 shutterstock_584449174 Shape

IT/Web og Support i Møre og Romsdal

Formidlede anbud
  • 0
    Siste år
  • 0
    Siste 3 mnd
  • 0
    Aktive nå
Møre og Romsdal
Avsluttet

Intensjonskunngjøring PIPP-løsning HMN

Beskrivelse av leveransen: pipp (PasientInnregistrering på Papir) er et supplement til pasientenes svar elektronisk. Dette benyttes for de delene av pasientene som ikke kan/ønsker å svare på skjema (info fjernet) løsningen er tett knyttet til Hemit hf sin ePROM løsning som sender ut skjema til pasienter og pårørende. Dette foregår i dag i hovedsak elektronisk, men det er behov for papirutsendelser i enkelte tilfellerDette foregår i praksis slik at en bestilling fra f. Eks et nasjonalt medisinsk kvalitetsregister sender ut et skjema til en pasient. Dette kan via pipp sendes på papir, og pasienten får da en brev i posten med med et skjema og en svarkonvolutt. Dette returneres via Posten til Posten sitt mottak, der skjema blir åpnet, scannet, tolket - for så å makulere skjemaet. Det tolkede svaret sendes til ePROM via en egen (info fjernet) er en egen prosess med etablering, testing og bruk av (info fjernet) er nødvendig at tjenesten har en sikkerhet tilpasset sensitive data og at dette er dokumentert i rutiner og at det er gjort en ros analyse - og at denne er godkjent. Oppdragsgiver har gjennomført en vurdering av unntaket i §13-4 sett opp mot oppdragsgivers konkrete situasjon, og har konkludert med at det kun er en leverandør som kan levere den tjenesten oppdragsgiver etterspør, og at det vil være umulig for de andre potensielle leverandørene å kunne levere grunnet tekniske årsaker. Det er per i dag etablert en velfungerende tjeneste med scanning og tolkning av skjema for pipp.- tolkningsmaler- Etablert teknisk infrastruktur for utsendelse av svarkonvolutt- Etablert infrastruktur for håndtering av hefter (både teknisk og merkantilt)Prosedyrer og rutiner for å ivareta sikker håndtering av svar og returnerte konvolutter. Tjenesten er skreddersydd til ePROM løsningen. Den bruker dennes skreddersydde formater grensesnitt og (info fjernet) er gjort betydelige investeringer i rutiner, sikkerhetssvurderinger, systemer og opplæring på alle sider i denne (info fjernet) er pålagt oss en effektiv bruk av samfunnets ressurser, det er da nødvendig å videreføre eksisterende praksis, da det ikke vil være mulig å reetablere dette på ny leverandør innenfor forsvarlige økonomiske/praktiske rammer.
Anbud id:
839309
  • Sted:
    Kristiansund, Molde Ålesund, Vanylven, Sande, Herøy (Møre Og Romsdal), Ulstein, Hareid, Ørsta, Stranda, Sykkylven, Sula, Giske, Vestnes, Rauma, Aukra, Averøy, Gjemnes, Tingvoll, Sunndal, Surnadal, Smøla, Aure, Volda, Fjord, Hustadvika, Haram, Trondheim, Steinkjer, Namsos, Frøya, Osen, Oppdal, Rennebu, Røros, Holtålen, Midtre Gauldal, Melhus, Skaun, Malvik, Selbu, Tydal, Meråker, Stjørdal, Frosta, Levanger, Verdal, Snåsa, Lierne, Røyrvik, Namsskogan, Grong, Høylandet, Overhalla, Flatanger, Leka, Inderøy, Indre Fosen, Heim, Hitra, Ørland, Åfjord, Orkland, Nærøysund, Rindal  Vis alle
  • Registrert:
    Lørdag 10. Desember 2022
Er du interessert i dette oppdraget?