IT/Web og Support i Østfold
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Østfold
Avsluttet
Invitasjon til dialog - bilforhandlersystem
Bærum kommune har behov for et nytt bilforhandlersystem. Behovene som skal dekkes er bl. a.:
- Internkunde- og leverandørregister
- Elektronisk innkalling til service, pkk, oljeskift, dekkskift og årskontroll
- Register for kommunens kjøretøy og maskiner, med timeføring og oversikt over utgifter og inntekter
- Maskinregister med service- og vedlikeholds historikk og klimaregnskap
- Bestillingsfunksjon for deler, drivstoff og forbruksmateriell
- Drift av bilverksted med produktivitetskontroll
- Ordrebehandling med timeregistrering, deler og verkstedmateriell
- Kjøp og salg av biler, maskiner og utstyr
- Standardgrensesnitt (api) mot kommunens administrative systemer, Statens vegvesen og eksterne bildelkataloger
bærum kommune har som strategi at etablering av nye it-systemer skal skje ved anskaffelse av markedsbasert programvare, som allerede er i bruk hos andre kunder. Det vil si «hyllevare» der dette er mulig. Systemet skal være på norsk.
bærum kommune er i planleggingsfasen av anskaffelsen, og vi ønsker i denne forbindelse å undersøke hvilke hyllevareløsninger som finnes i markedet. Vi ønsker samtidig å få innspill til utforming av kravspesifikasjon, og konkurransen som skal gjennomføres.
Anskaffelsen vil bli gjennomført som en etterfølgende prosess, i henhold til anskaffelsesloven og anskaffelsesforskriften.
skriftlig redegjØrelse:
Det bes om en teknisk beskrivelse av systemets muligheter:
- Programmeringsgrensesnitt (api)
- Forutsetninger/krav til driftsmiljø og it-infrastruktur
- Brukergrensesnitt via nettleser, eksternt skrivebord eller annen løsning.
Redegjørelsen leveres innen 29. 10. 2020 kl. 10: 00 i konkurranseløsningen Mercell.
Vi ber at leverandørene i besvarelsen angir om de ønsker å delta på et én-til-én møte mellom leverandøren og kommunen. Bare leverandører som har gitt skriftlig redegjørelse vil bli invitert.
Én-til-Én-mØter:
på én-til-én-møtet bes leverandøren redegjøre for hvordan behovene er dekket i leverandørens bilforhandlersystem. Demonstrere funksjonalitet i løsningen samt svare på spørsmål fra oppdragsgiver.
Det vil også være anledning til å gi innspill til utforming kravspesifikasjon, og konkurransen som skal gjennomføres. Det vil settes av inntil to timer per leverandør. møtene planlegges avholdt i begynnelsen av november 2020.
- Internkunde- og leverandørregister
- Elektronisk innkalling til service, pkk, oljeskift, dekkskift og årskontroll
- Register for kommunens kjøretøy og maskiner, med timeføring og oversikt over utgifter og inntekter
- Maskinregister med service- og vedlikeholds historikk og klimaregnskap
- Bestillingsfunksjon for deler, drivstoff og forbruksmateriell
- Drift av bilverksted med produktivitetskontroll
- Ordrebehandling med timeregistrering, deler og verkstedmateriell
- Kjøp og salg av biler, maskiner og utstyr
- Standardgrensesnitt (api) mot kommunens administrative systemer, Statens vegvesen og eksterne bildelkataloger
bærum kommune har som strategi at etablering av nye it-systemer skal skje ved anskaffelse av markedsbasert programvare, som allerede er i bruk hos andre kunder. Det vil si «hyllevare» der dette er mulig. Systemet skal være på norsk.
bærum kommune er i planleggingsfasen av anskaffelsen, og vi ønsker i denne forbindelse å undersøke hvilke hyllevareløsninger som finnes i markedet. Vi ønsker samtidig å få innspill til utforming av kravspesifikasjon, og konkurransen som skal gjennomføres.
Anskaffelsen vil bli gjennomført som en etterfølgende prosess, i henhold til anskaffelsesloven og anskaffelsesforskriften.
skriftlig redegjØrelse:
Det bes om en teknisk beskrivelse av systemets muligheter:
- Programmeringsgrensesnitt (api)
- Forutsetninger/krav til driftsmiljø og it-infrastruktur
- Brukergrensesnitt via nettleser, eksternt skrivebord eller annen løsning.
Redegjørelsen leveres innen 29. 10. 2020 kl. 10: 00 i konkurranseløsningen Mercell.
Vi ber at leverandørene i besvarelsen angir om de ønsker å delta på et én-til-én møte mellom leverandøren og kommunen. Bare leverandører som har gitt skriftlig redegjørelse vil bli invitert.
Én-til-Én-mØter:
på én-til-én-møtet bes leverandøren redegjøre for hvordan behovene er dekket i leverandørens bilforhandlersystem. Demonstrere funksjonalitet i løsningen samt svare på spørsmål fra oppdragsgiver.
Det vil også være anledning til å gi innspill til utforming kravspesifikasjon, og konkurransen som skal gjennomføres. Det vil settes av inntil to timer per leverandør. møtene planlegges avholdt i begynnelsen av november 2020.
Anbud id:
676304
-
Sted:Bærum
-
Registrert:Fredag 16. Oktober 2020
Er du interessert i dette oppdraget?