Catering i Troms
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Troms
Avsluttet
Invitasjon til dialogmøte - rammeavtale på næringsmidler - Med delkontrakter
Harstad kommune har behov for å inngå en eller flere rammeavtaler på kjøp av kolonialvarer, bakervarer, frukt og grønnsaker, kjøttvarer og fisk, og har planer om å lyse ut slik konkurranse før sommeren.
i den forbindelse ønsker vi innspill fra leverandører av matvarer, og inviterer derfor til dialogmøter.
Vi ønsker innspill på hvordan anbudet best kan utformes, blant annet med tanke på å legge til rette for konkurranse mellom ulike aktører i markedet.
Vi er derfor interessert i å få tilbakemeldinger fra både grossister og dagligvarekjeder. Vi ønsker blant annet å kartlegge hvorvidt det er interessant for dagligvarekjeder å delta i konkurransen, og å få deres syn på hvordan en kan gjennomføre en slik kontrakt.
Aktuelle tema:
Hvordan kan vi dele inn kontraktene?
Hvilke muligheter ligger i markedet, og hvilke utfordringer finnes?
Hvilke løsninger kan tenkes for bestilling og levering?
Hvilken prismodell kan benyttes?
Hvilke krav skal stilles til leverandør?
Avtalen(e) skal primært dekke behovet for næringsmidler hos enheter som har liten lagringskapasitet og som bestiller mat i husholdningsforpakninger og i mindre kvanta. i hovedsak gjelder dette barnehager, skoler og sykehjem, men også andre kommunale enheter vil kunne benytte avtalen.
Det er omlag 55 enheter som forventes å bruke avtalen. Kontraktsverdien anslås å være samlet ca. 25 000 000 over en fireårsperiode.
Meierivarer i store kvanta er unntatt denne anskaffelsen, det samme er råvarer til produksjon av middag til sykehjemmene.
møter skal gjennomføres fra 13. – 16. Mai 2019. påmelding gjøres på e-post til (info fjernet) innen 6. Mai 2019. Vi tar så kontakt for å avtale møtetidspunkt.
i den forbindelse ønsker vi innspill fra leverandører av matvarer, og inviterer derfor til dialogmøter.
Vi ønsker innspill på hvordan anbudet best kan utformes, blant annet med tanke på å legge til rette for konkurranse mellom ulike aktører i markedet.
Vi er derfor interessert i å få tilbakemeldinger fra både grossister og dagligvarekjeder. Vi ønsker blant annet å kartlegge hvorvidt det er interessant for dagligvarekjeder å delta i konkurransen, og å få deres syn på hvordan en kan gjennomføre en slik kontrakt.
Aktuelle tema:
Hvordan kan vi dele inn kontraktene?
Hvilke muligheter ligger i markedet, og hvilke utfordringer finnes?
Hvilke løsninger kan tenkes for bestilling og levering?
Hvilken prismodell kan benyttes?
Hvilke krav skal stilles til leverandør?
Avtalen(e) skal primært dekke behovet for næringsmidler hos enheter som har liten lagringskapasitet og som bestiller mat i husholdningsforpakninger og i mindre kvanta. i hovedsak gjelder dette barnehager, skoler og sykehjem, men også andre kommunale enheter vil kunne benytte avtalen.
Det er omlag 55 enheter som forventes å bruke avtalen. Kontraktsverdien anslås å være samlet ca. 25 000 000 over en fireårsperiode.
Meierivarer i store kvanta er unntatt denne anskaffelsen, det samme er råvarer til produksjon av middag til sykehjemmene.
møter skal gjennomføres fra 13. – 16. Mai 2019. påmelding gjøres på e-post til (info fjernet) innen 6. Mai 2019. Vi tar så kontakt for å avtale møtetidspunkt.
Anbud id:
580852
-
Sted:Harstad
-
Registrert:Søndag 28. April 2019
Er du interessert i dette oppdraget?