Invitasjon til leverandørkonferanse - Anskaffelse av vaske- og spyledekontaminatorer til Glasblokkene ved Helse Bergen HF i Vestland
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Vestland
Avsluttet
Invitasjon til leverandørkonferanse - Anskaffelse av vaske- og spyledekontaminatorer til Glasblokkene ved Helse Bergen HF
Helse Bergen hf planlegger å lyse ut en anskaffelse hvor en ønsker å inngå en eller flere rammeavtaler på spyledekontaminatorer og vaskedekontaminatorer.
Rammeavtalen skal dekke Helse Bergens behov for denne typer maskiner til nybygget «Glasblokkene» ved Haukeland universitetssykehus. Oppstart av drift i nybygget er planlagt til første halvdel 2023.
Oppdragsgiver estimerer et behov for totalt ca. 105 maskiner, fordelt på typer:
Bekkenspylere: Ca. 58 maskiner
Instrumentdekontaminatorer: Ca. 47 maskiner
Rammeavtalen(e) vil også omfatte opplæring, opsjoner på innsatser, og opsjon på årlig serviceavtale.
Potensielle tilbydere til denne konkurransen inviteres herved til leverandørkonferanse på Teams den 26. 05. 2021, fra kl. 09: 00.
Konferansen vil bli lagt opp slik at det først holdes en presentasjon av Oppdragsgiver, hvor en går gjennom den overordnede planen for anskaffelsens omfang, tidsplaner og hvordan oppdragsgiver ser for seg behovet løst. Deretter ønsker Oppdragsgiver innspill til hvordan dere leverandørene mener at konkurransen bør innrettes for å sørge for en best mulig gjennomføring. Her ønskes det innspill generelt, og Oppdragsgiver ønsker spesielt å invitere leverandørene til å komme med innspill til hvordan de mener at vi bør ta hensyn til miljø og klima i denne anskaffelsen.
Etter en felles runde med innspill og diskusjon rundt hvordan konkurransen skal gjennomføres kan tilbydere som ønsker det ha en 1-til-1-dialog med Oppdragsgiver, med varighet på ca. 20-30 minutter.
Oppdragsgiver planlegger å også legge konkurransegrunnlaget ut på høring i juni, før det lyses ut tidlig høst 2021.
Tentativ plan for dagen:
09-11: Presentasjon og felles dialog
11-12: Lunsj (hver for oss)
12: 00: Leverandørmøte 1
12: 45: Leverandørmøte 2
13: 30: Leverandørmøte 3
14: 15: Leverandørmøte 4
15: 00: Leverandørmøte.
Interesserte tilbydere bes melde interesse her via Mercell innen onsdag 19. 05. 2021. Lenke til konferansen på Teams vil bli delt direkte til dem som melder interesse. når dere melder interesse, vennligst oppgi om dere også ønsker en 1-til-1-dialog med Oppdragsgiver i tillegg.
Arrangementet avholdes på norsk språk.
Rammeavtalen skal dekke Helse Bergens behov for denne typer maskiner til nybygget «Glasblokkene» ved Haukeland universitetssykehus. Oppstart av drift i nybygget er planlagt til første halvdel 2023.
Oppdragsgiver estimerer et behov for totalt ca. 105 maskiner, fordelt på typer:
Bekkenspylere: Ca. 58 maskiner
Instrumentdekontaminatorer: Ca. 47 maskiner
Rammeavtalen(e) vil også omfatte opplæring, opsjoner på innsatser, og opsjon på årlig serviceavtale.
Potensielle tilbydere til denne konkurransen inviteres herved til leverandørkonferanse på Teams den 26. 05. 2021, fra kl. 09: 00.
Konferansen vil bli lagt opp slik at det først holdes en presentasjon av Oppdragsgiver, hvor en går gjennom den overordnede planen for anskaffelsens omfang, tidsplaner og hvordan oppdragsgiver ser for seg behovet løst. Deretter ønsker Oppdragsgiver innspill til hvordan dere leverandørene mener at konkurransen bør innrettes for å sørge for en best mulig gjennomføring. Her ønskes det innspill generelt, og Oppdragsgiver ønsker spesielt å invitere leverandørene til å komme med innspill til hvordan de mener at vi bør ta hensyn til miljø og klima i denne anskaffelsen.
Etter en felles runde med innspill og diskusjon rundt hvordan konkurransen skal gjennomføres kan tilbydere som ønsker det ha en 1-til-1-dialog med Oppdragsgiver, med varighet på ca. 20-30 minutter.
Oppdragsgiver planlegger å også legge konkurransegrunnlaget ut på høring i juni, før det lyses ut tidlig høst 2021.
Tentativ plan for dagen:
09-11: Presentasjon og felles dialog
11-12: Lunsj (hver for oss)
12: 00: Leverandørmøte 1
12: 45: Leverandørmøte 2
13: 30: Leverandørmøte 3
14: 15: Leverandørmøte 4
15: 00: Leverandørmøte.
Interesserte tilbydere bes melde interesse her via Mercell innen onsdag 19. 05. 2021. Lenke til konferansen på Teams vil bli delt direkte til dem som melder interesse. når dere melder interesse, vennligst oppgi om dere også ønsker en 1-til-1-dialog med Oppdragsgiver i tillegg.
Arrangementet avholdes på norsk språk.
Anbud id:
721542
-
Sted:Bergen
-
Registrert:Onsdag 12. Mai 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Vestland
6 anbud
-
Transport av dobbeltseng fra Lalm til BergenTrenger hjelp til å få kjørt en dobbeltseng fra Lalm til Bergen.
-
Vågå
-
Søndag 22. Desember 2024
-
-
Frakt av hjørneskapHei, Ønsker hjelp til å få fraktet hjørneskap i eik fra førde til Bergen. mål: høyde 133 bredde 63 dybde 52.
-
Bergen
-
Lørdag 21. Desember 2024
-
-
Julevask rekkehus 110kvmStøvsuge, vask og støvtørking av overflate. Stue, lekerom, 2 soverom, bad/vaskerom, trapp o. l.
-
Bergen
-
Lørdag 21. Desember 2024
-
-
Hente avfall / knust taksteinVi har noe knust takstein som ønskes hentet og kjørt på bir/avfall. Ca 1 kubikk, fleste delene er ca 40x20 cm store, ingen større deler enn Max 60-70 cm. Det er mest sannsynlig asbest i steinen, pg...
-
Bergen
-
Mandag 16. Desember 2024
-
-
Motorsykkel transport fra Trondheim til BergenMotorsykkel transport fra Trondheim til Bergen. Mc på 162kg og en eske med utstyr.
-
Bergen
-
Fredag 20. Desember 2024
-
-
Motor bergen-østfoldSkulle ha fått fraktet en motor fra bergen til østfold før 3 januar, helst så fort som mulig. Motor er plukket ut. Og de kan være behjelpelig med og få den på henger eller bil.
-
Bergen
-
Fredag 20. Desember 2024
-