IT/Web og Support i Østfold
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Østfold
Avsluttet
Invitasjon til markedsdialog - saksbehandlingssystem
Ved opprettelse av sak, vil det være behov for å motta og senere komplettere med ytterligere informasjon fra partene og håndtere kommunikasjon med partene på en sikker måte. Det er behov for håndtering av et høyt antall filer av ulikt format. Det må være mulig å definere og sette opp arbeidsflyter i tråd med NNDs behov. løsningen må ha god integrasjon med Microsoft Office-produktene (Office365). løsningen må ha funksjonalitet for innebygd og direkte arkivering til en frittstående noark 5 arkivkjerne, her benytter nnd arkivkjerne fra Documaster. løsningen må også legge til rette for å innfri bestemmelser som er av betydning for forvaltningen, som offentleglova, forvaltningsloven m. Fl. i tillegg må løsningen ha mulighet til integrasjon mot ulike offentlige registre, eksempelvis Enhetsregisteret og Folkeregisteret, for innhenting og oppdatering av data gjennom hele saksbehandlingsløpet. Videre må det kunne kobles på nasjonale fellesløsninger, eksempelvis eFormidling. løsningen må ha oversikt over virksomhetens saksbehandling og sporbarhet på beslutninger. Det bør kunne legges inn standardtekster og maler i løsningen. løsningen bør gi den enkelte saksbehandler en oversikt over pågående saker og oppgaver gjennom tilpasset rollebasert dashboard og oversikt over bla. Aktive saker og restanselister. løsningen må også inkludere en database der saksinformasjon som sakstyper, behandlingstider, datoer, klassifiseringer osv. Lagres. Data og metadata skal kunne tilgjengeliggjøres via standard APIer til eksterne systemer og visualiseringsverktøy for aggregert rapportering og (info fjernet) av hensiktene med å anskaffe saksbehandlersystem er å effektivisere og sikre NNDs saksbehandling. Det må derfor være mulig å forbedre og endre oppsatte arbeidsflyter (prosesser), automatisere saksflyt og saksbehandling basert på regler, bruke software-roboter og eventuelt kunstig intelligens på (info fjernet) er i tillegg ønskelig å høre om følgende utvalgte funksjoner: • Kunne sende brev som vedlegg i e-post hvor (info fjernet) står som avsender• Bidra til å kunne journalføre på en enklere måte, helst en automatisert prosess• søkefunksjonalitet som gir treff fra arkivkjerne, med visning i saksbehandlingssystemetTidspunkt for markedsdialogen: 12. Og 13. Januar 2023. Dialogen kan foregå fysisk i NNDs lokaler i Halden eller digitalt via teams. påmelding med informasjon om hvor mange som skal delta fra leverandøren i møtet, navn, telefonnummer og epostadresse til kontaktperson og om det ønskes fysisk eller digitalt møte sendes via eu-supply innen 4. Januar kl 12.
Anbud id:
839286
-
Sted:Halden
-
Registrert:Lørdag 10. Desember 2022
Er du interessert i dette oppdraget?