IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Invitasjon til markedsdialog - selvdeklarasjon av selvbetjeningssautomater
Leveranse
løsningen er første trinn i et helhetlig tilsynsverktøy for tilsyn for universell utforming av ikt. Prosjektet skal med denne anskaffelsen få utviklet et verktøy for tilsyn av selvbetjeningsautomater, hvor selvdeklarasjon og lagring og behandling av innrapporterte data står sentralt. Anskaffelsen skal legge til rette for fremtidig videreutvikling av løsningen for å innrapportere data ved tilsyn av websider og applikasjoner som tilsynet også kontrollerer, hvor målet til slutt er et felles system for sammenstilling og behandling av data fra alle tilsyn vi utfører.
Praktisk informasjon
Tid: 13. April 2018 klokken 09. 00 til 11. 00
Sted: Grev Wedels plass 9.
påmeldingsfrist: 11. April 2018.
påmelding sendes til: (info fjernet)
For spørsmål kontakt prosjektleder Martin Skifte Swartling ((info fjernet)).
Gjennomføring av dialogprosessen
Dialogen med leverandørene vil foregå i flere former. i første omgang vil det gjennomføres et dialogmøte der formålet er å gi deltagerne god innsikt i de utfordringene som skal løses og de behovene som skal dekkes. Det vil også bli mulighet for spørsmål og diskusjon. Vi vil oppfordre leverandørene til å sende innspill til Difi etter Dialogmøtet. Leverandørene som har sendt innspill som kan være interessante for utforming av endelig kravspesifikasjon kan inviteres til en-til-en møter.
Mer detaljert informasjon finner du i vedlegg.
løsningen er første trinn i et helhetlig tilsynsverktøy for tilsyn for universell utforming av ikt. Prosjektet skal med denne anskaffelsen få utviklet et verktøy for tilsyn av selvbetjeningsautomater, hvor selvdeklarasjon og lagring og behandling av innrapporterte data står sentralt. Anskaffelsen skal legge til rette for fremtidig videreutvikling av løsningen for å innrapportere data ved tilsyn av websider og applikasjoner som tilsynet også kontrollerer, hvor målet til slutt er et felles system for sammenstilling og behandling av data fra alle tilsyn vi utfører.
Praktisk informasjon
Tid: 13. April 2018 klokken 09. 00 til 11. 00
Sted: Grev Wedels plass 9.
påmeldingsfrist: 11. April 2018.
påmelding sendes til: (info fjernet)
For spørsmål kontakt prosjektleder Martin Skifte Swartling ((info fjernet)).
Gjennomføring av dialogprosessen
Dialogen med leverandørene vil foregå i flere former. i første omgang vil det gjennomføres et dialogmøte der formålet er å gi deltagerne god innsikt i de utfordringene som skal løses og de behovene som skal dekkes. Det vil også bli mulighet for spørsmål og diskusjon. Vi vil oppfordre leverandørene til å sende innspill til Difi etter Dialogmøtet. Leverandørene som har sendt innspill som kan være interessante for utforming av endelig kravspesifikasjon kan inviteres til en-til-en møter.
Mer detaljert informasjon finner du i vedlegg.
Anbud id:
514819
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Onsdag 28. Mars 2018
Er du interessert i dette oppdraget?