Snekker i Vestland
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Vestland
Avsluttet
Invitasjon til synfaring og dialogmøte vedr møblar/innredning til kommunestyresalen i Kvam rådhus
Kvam herad skal oppgradera kommunestyresalen og inviterer i den forbindelse til synfaring av lokalet i Kvam rådhus mandag 12. August frå kl. 13. 00. Adressa er Grovagjelet 16, 5600 Norheimsund.
Kvam herad ynskjer dialog med interesserte tilbydarar av møblar/innredning til utrustning av lokalet. Salen skal oppgraderast med nye bord, stolar, talarstol og evt møtebord. Lokalet skal samstundes utrustast med nytt av-utstyr så det er ynskjeleg å sjå på løysingar som integrerer dette og gjev funksjonell design og bruk.
Det vert lagt opp til ein felles gjennomgang av lokalet og presentasjon av våre behov, etterfulgt av éin-til-éin møte med representantar frå kommunen for dei som ynskjer dette. Tidspunkt vert avtala med kvar enkelt interessent etter påmeldinga.
i etterkant av møtet vil det bli anledning til å senda inn utfyllande materiale for dei som ynskjer. Basert på innspel og anna motteke material vil kommunen utarbeide eit konkurransegrunnlag for anskaffelse av møblar. Budsjettramma for anskaffelsen ligg i intervallet frå kr. 50. 000, - til kr. 250. 000, -. Pris er eit viktig kriterie, men også at møblane er av god kvalitet og komfortable å nytta. Alle som melder si interesse på Doffin vil bli invitert til å delta i konkurransen. Deltakelse på synfaring og dialogmøte vil ikkje gje noko fortrinn eller diskvalifisere leverandørar frå den komande anskaffelsen. målet er å senda ut invitasjon til konkurranse ultimo august.
påmelding til synfaring og møte skal sendast innkjøpsansvarleg Jahn Brattli Tolo på epost (info fjernet) innan mandag 5. August.
Kvam herad ynskjer dialog med interesserte tilbydarar av møblar/innredning til utrustning av lokalet. Salen skal oppgraderast med nye bord, stolar, talarstol og evt møtebord. Lokalet skal samstundes utrustast med nytt av-utstyr så det er ynskjeleg å sjå på løysingar som integrerer dette og gjev funksjonell design og bruk.
Det vert lagt opp til ein felles gjennomgang av lokalet og presentasjon av våre behov, etterfulgt av éin-til-éin møte med representantar frå kommunen for dei som ynskjer dette. Tidspunkt vert avtala med kvar enkelt interessent etter påmeldinga.
i etterkant av møtet vil det bli anledning til å senda inn utfyllande materiale for dei som ynskjer. Basert på innspel og anna motteke material vil kommunen utarbeide eit konkurransegrunnlag for anskaffelse av møblar. Budsjettramma for anskaffelsen ligg i intervallet frå kr. 50. 000, - til kr. 250. 000, -. Pris er eit viktig kriterie, men også at møblane er av god kvalitet og komfortable å nytta. Alle som melder si interesse på Doffin vil bli invitert til å delta i konkurransen. Deltakelse på synfaring og dialogmøte vil ikkje gje noko fortrinn eller diskvalifisere leverandørar frå den komande anskaffelsen. målet er å senda ut invitasjon til konkurranse ultimo august.
påmelding til synfaring og møte skal sendast innkjøpsansvarleg Jahn Brattli Tolo på epost (info fjernet) innan mandag 5. August.
Anbud id:
258631
-
Sted:Kvam
-
Registrert:Onsdag 3. Juli 2013
Er du interessert i dette oppdraget?