Snekker i Vestland
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Vestland
Avsluttet
Invitasjon til synfaring og dialogmøte vedr møblar/innredning til kommunestyresalen i Kvam rådhus
Kvam herad skal oppgradera kommunestyresalen og inviterer i den forbindelse til synfaring av lokalet i Kvam rådhus mandag 12. August frå kl. 13. 00. Adressa er Grovagjelet 16, 5600 Norheimsund.
Kvam herad ynskjer dialog med interesserte tilbydarar av møblar/innredning til utrustning av lokalet. Salen skal oppgraderast med nye bord, stolar, talarstol og evt møtebord. Lokalet skal samstundes utrustast med nytt av-utstyr så det er ynskjeleg å sjå på løysingar som integrerer dette og gjev funksjonell design og bruk.
Det vert lagt opp til ein felles gjennomgang av lokalet og presentasjon av våre behov, etterfulgt av éin-til-éin møte med representantar frå kommunen for dei som ynskjer dette. Tidspunkt vert avtala med kvar enkelt interessent etter påmeldinga.
i etterkant av møtet vil det bli anledning til å senda inn utfyllande materiale for dei som ynskjer. Basert på innspel og anna motteke material vil kommunen utarbeide eit konkurransegrunnlag for anskaffelse av møblar. Budsjettramma for anskaffelsen ligg i intervallet frå kr. 50. 000, - til kr. 250. 000, -. Pris er eit viktig kriterie, men også at møblane er av god kvalitet og komfortable å nytta. Alle som melder si interesse på Doffin vil bli invitert til å delta i konkurransen. Deltakelse på synfaring og dialogmøte vil ikkje gje noko fortrinn eller diskvalifisere leverandørar frå den komande anskaffelsen. målet er å senda ut invitasjon til konkurranse ultimo august.
påmelding til synfaring og møte skal sendast innkjøpsansvarleg Jahn Brattli Tolo på epost #E0# innan mandag 5. August.
Kvam herad ynskjer dialog med interesserte tilbydarar av møblar/innredning til utrustning av lokalet. Salen skal oppgraderast med nye bord, stolar, talarstol og evt møtebord. Lokalet skal samstundes utrustast med nytt av-utstyr så det er ynskjeleg å sjå på løysingar som integrerer dette og gjev funksjonell design og bruk.
Det vert lagt opp til ein felles gjennomgang av lokalet og presentasjon av våre behov, etterfulgt av éin-til-éin møte med representantar frå kommunen for dei som ynskjer dette. Tidspunkt vert avtala med kvar enkelt interessent etter påmeldinga.
i etterkant av møtet vil det bli anledning til å senda inn utfyllande materiale for dei som ynskjer. Basert på innspel og anna motteke material vil kommunen utarbeide eit konkurransegrunnlag for anskaffelse av møblar. Budsjettramma for anskaffelsen ligg i intervallet frå kr. 50. 000, - til kr. 250. 000, -. Pris er eit viktig kriterie, men også at møblane er av god kvalitet og komfortable å nytta. Alle som melder si interesse på Doffin vil bli invitert til å delta i konkurransen. Deltakelse på synfaring og dialogmøte vil ikkje gje noko fortrinn eller diskvalifisere leverandørar frå den komande anskaffelsen. målet er å senda ut invitasjon til konkurranse ultimo august.
påmelding til synfaring og møte skal sendast innkjøpsansvarleg Jahn Brattli Tolo på epost #E0# innan mandag 5. August.
Anbud id:
258631
-
Sted:Kvam
-
Registrert:Onsdag 3. Juli 2013
Er du interessert i dette oppdraget?