IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
IT-drifts- og servicetjenester
Det søkes etter en leverandør som kan etablere og forvalte den nye it driftsmodellen, og fungere som driftspartner i samarbeid med Flytoget.
Det er opp til leverandøren å tilby den skytjenesten som vurderes best egnet for å dekke Flytogets nåværende og fremtidige behov, enten skytjenesten er offentlig, privat, eller hybrid. Forutsetningen er at Kunden selv eier, lisensierer, eller på annet vis kan opprettholde tjenestene i driftsmodellen ved eventuelt fremtidig delvis eller fullt skifte av leverandør.
Tilbudt løsning må være blant leverandørens strategiske og langsiktige satsningsområder og en kjernetjeneste i leverandørs tilbudte tjenesteområder.
Anskaffelsen er basert på ssa-d med tilhørende bilag, og vil bli gjennomført som en to-trinns konkurranse med forhandlinger i henhold til forsyningsforskriften § 9-1 (1). Det kan bli aktuelt å forhandle uten at det avholdes eget forhandlingsmøte. Blant de kvalifiserte leverandørene vil Flytoget velge ut minimum tre, gitt at det er nok kvalifiserte leverandører, som får delta i konkurransen.
Avtalens signeringsdato er beregnet å være i november 2018, med oppstartdato medio desember 2018. Kontraktlengde med opsjoner er satt til åtte år som lengste mulighet fra signeringsdato.
Tildelingskriteriene er todelt; Kvalitet (70 %) og kostnad (30 %). Under kvalitet vil følgende bli vektlagt:
- Oppdragsforståelse
- Servicetjenester
- Driftstjenester
- Etablering
- sla
Under kostnad er det totalkostnader med vektlegging på følgende:
- Servicetjenester
- Driftstjenester
- Refusjoner/Kompensasjoner
- Etableringen
nb! Husk påmelding til tilbyderkonferanse 8. Juni. Se konkurransegrunnlaget.
Det er opp til leverandøren å tilby den skytjenesten som vurderes best egnet for å dekke Flytogets nåværende og fremtidige behov, enten skytjenesten er offentlig, privat, eller hybrid. Forutsetningen er at Kunden selv eier, lisensierer, eller på annet vis kan opprettholde tjenestene i driftsmodellen ved eventuelt fremtidig delvis eller fullt skifte av leverandør.
Tilbudt løsning må være blant leverandørens strategiske og langsiktige satsningsområder og en kjernetjeneste i leverandørs tilbudte tjenesteområder.
Anskaffelsen er basert på ssa-d med tilhørende bilag, og vil bli gjennomført som en to-trinns konkurranse med forhandlinger i henhold til forsyningsforskriften § 9-1 (1). Det kan bli aktuelt å forhandle uten at det avholdes eget forhandlingsmøte. Blant de kvalifiserte leverandørene vil Flytoget velge ut minimum tre, gitt at det er nok kvalifiserte leverandører, som får delta i konkurransen.
Avtalens signeringsdato er beregnet å være i november 2018, med oppstartdato medio desember 2018. Kontraktlengde med opsjoner er satt til åtte år som lengste mulighet fra signeringsdato.
Tildelingskriteriene er todelt; Kvalitet (70 %) og kostnad (30 %). Under kvalitet vil følgende bli vektlagt:
- Oppdragsforståelse
- Servicetjenester
- Driftstjenester
- Etablering
- sla
Under kostnad er det totalkostnader med vektlegging på følgende:
- Servicetjenester
- Driftstjenester
- Refusjoner/Kompensasjoner
- Etableringen
nb! Husk påmelding til tilbyderkonferanse 8. Juni. Se konkurransegrunnlaget.
Anbud id:
523962
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Torsdag 17. Mai 2018
Er du interessert i dette oppdraget?