IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
IT service desk
I 2017 kom det noe over 15 000 henvendelser fra rundt 750 sluttbrukere, spredt på kontorer i alle landets fylker og i ca. Tretti land. Rundt regnet 7000 av henvendelsene kom via telefon, hvorav under 5% var fra land utenfor europeisktidssone (dekket av 24/7 tjeneste), resten via epost eller skjema-innmeldinger. Omtrent 200 ansatte er lokalisert på hovedkontoret i Oslo, rundt 350 holder til på distriktskontorene i Norge, mens den resterende gruppen er spredt utenland si Amerika, Asia, Afrika, Midtøsten og Europa. For mer informasjon om kontoreneslokaliseringer, anbefales det å ta en titt på Innovasjon Norges (info fjernet).
Supporten blir i dag håndtert av tre instanser i henhold til følgende prinsipper, se konkurransegrunnlaget for mer informasjon.
Supporten blir i dag håndtert av tre instanser i henhold til følgende prinsipper, se konkurransegrunnlaget for mer informasjon.
Anbud id:
552394
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Fredag 19. Oktober 2018
Er du interessert i dette oppdraget?