IT-utstyr
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
IT-utstyr
Anskaffelsen omfatter et bredt produktspekter innen it-utstyr, og tilbyder skal kunne tilby alle produkter som etterspørre i kravspesifikasjonen. Anbudet omfatter blant annet; Klienter, Skjermer og projektorer, servere og dataromløsninger, videokonferanseutstyr og annet periferiutstyr, nettverkselektronikk; trådløskontrollere, enkel switch, aksesspunkt, kjerneinfrastruktur, kjerneswitch, brannmur, enkel router.
For at tilbudet skal bli vurdert må alle punkter i kundens kravspesifikasjon besvares og/eller kommenteres. Alle spesifiserte krav i vedlegget er minimumskrav, manglende besvarelse kan føre til avvisning av tilbudet. Avtalen skal omfatte hele leverandørens sortiment innenfor de kategorier som er beskrevet, se ovenfor.
Dette betyr at oppdragsgiver også skal kunne kjøpe it-utstyr som ikke oppfyller kravspesifikasjonen, basert på den samme prismekanisme* (vilkårene skal minst være like gode i hele avtaleperioden) som de forespurte volumproduktene(prislisten).
Levering skal skje i kjernetid mellom kl. 08: 00 og 15: 00.
For større bygg, f. Eks. Skoler, er det gjort unntak for (integrert) av-utstyr. Ved større kjøp over investeringsbudsjettet kan oppdragsgiver velge om kjøpet skjer over rammeavtale for kjøp av it-utstyr, eller kjøp gjennom annen leverandør f. Eks. Entreprenøren. Valget skjer utfra det oppdragsgiver i den konkrete byggeprosjektet finner mest hensiktsmessig.
For at tilbudet skal bli vurdert må alle punkter i kundens kravspesifikasjon besvares og/eller kommenteres. Alle spesifiserte krav i vedlegget er minimumskrav, manglende besvarelse kan føre til avvisning av tilbudet. Avtalen skal omfatte hele leverandørens sortiment innenfor de kategorier som er beskrevet, se ovenfor.
Dette betyr at oppdragsgiver også skal kunne kjøpe it-utstyr som ikke oppfyller kravspesifikasjonen, basert på den samme prismekanisme* (vilkårene skal minst være like gode i hele avtaleperioden) som de forespurte volumproduktene(prislisten).
Levering skal skje i kjernetid mellom kl. 08: 00 og 15: 00.
For større bygg, f. Eks. Skoler, er det gjort unntak for (integrert) av-utstyr. Ved større kjøp over investeringsbudsjettet kan oppdragsgiver velge om kjøpet skjer over rammeavtale for kjøp av it-utstyr, eller kjøp gjennom annen leverandør f. Eks. Entreprenøren. Valget skjer utfra det oppdragsgiver i den konkrete byggeprosjektet finner mest hensiktsmessig.
Anbud id:
503677
-
Sted:
-
Registrert:Fredag 12. Januar 2018
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Gelenderet/rekkverketGelenderet/rekkverket ut mot hovedveien er ødelagt, Vi trenger noen som kan bytte Gelenderet innen 01 mars.
-
Oslo
-
Søndag 26. Januar 2025
-
-
Transport av sofa innen OsloHar kjøpt sofa som ønskes transportert hjem og bæres ut og inn.
-
Oslo
-
Søndag 26. Januar 2025
-
-
FlyttevaskTirsdag 25. 02. 2025 - ca 50 kvadratmeter, 1 bad, 1 bod, 1 kjøkken, tre rom, gangen, inngangen
-
Sør-Varanger
-
Søndag 26. Januar 2025
-