IT-utstyr - Med delkontrakter
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
IT-utstyr - Med delkontrakter
Anskaffelsen omfatter et bredt produktspekter innen it-utstyr, og tilbyder skal kunne tilby alle produkter som etterspørre i kravspesifikasjonen. Anbudet omfatter blant annet; Klienter, Skjermer og projektorer, servere og dataromløsninger, videokonferanseutstyr og annet periferiutstyr, nettverkselektronikk; trådløskontrollere, enkel switch, aksesspunkt, kjerneinfrastruktur, kjerneswitch, brannmur, enkel router.
For at tilbudet skal bli vurdert må alle punkter i kundens kravspesifikasjon besvares og/eller kommenteres. Alle spesifiserte krav i vedlegget er minimumskrav, manglende besvarelse kan føre til avvisning av tilbudet. Avtalen skal omfatte hele leverandørens sortiment innenfor de kategorier som er beskrevet, se ovenfor.
Dette betyr at oppdragsgiver også skal kunne kjøpe it-utstyr som ikke oppfyller kravspesifikasjonen, basert på den samme prismekanisme* (vilkårene skal minst være like gode i hele avtaleperioden) som de forespurte volumproduktene(prislisten).
Levering skal skje i kjernetid mellom kl. 08: 00 og 15: 00.
For større bygg, f. Eks. Skoler, er det gjort unntak for (integrert) av-utstyr. Ved større kjøp over investeringsbudsjettet kan oppdragsgiver velge om kjøpet skjer over rammeavtale for kjøp av it-utstyr, eller kjøp gjennom annen leverandør f. Eks. Entreprenøren. Valget skjer utfra det oppdragsgiver i den konkrete byggeprosjektet finner mest hensiktsmessig.
For at tilbudet skal bli vurdert må alle punkter i kundens kravspesifikasjon besvares og/eller kommenteres. Alle spesifiserte krav i vedlegget er minimumskrav, manglende besvarelse kan føre til avvisning av tilbudet. Avtalen skal omfatte hele leverandørens sortiment innenfor de kategorier som er beskrevet, se ovenfor.
Dette betyr at oppdragsgiver også skal kunne kjøpe it-utstyr som ikke oppfyller kravspesifikasjonen, basert på den samme prismekanisme* (vilkårene skal minst være like gode i hele avtaleperioden) som de forespurte volumproduktene(prislisten).
Levering skal skje i kjernetid mellom kl. 08: 00 og 15: 00.
For større bygg, f. Eks. Skoler, er det gjort unntak for (integrert) av-utstyr. Ved større kjøp over investeringsbudsjettet kan oppdragsgiver velge om kjøpet skjer over rammeavtale for kjøp av it-utstyr, eller kjøp gjennom annen leverandør f. Eks. Entreprenøren. Valget skjer utfra det oppdragsgiver i den konkrete byggeprosjektet finner mest hensiktsmessig.
Anbud id:
560959
-
Sted:
-
Registrert:Lørdag 15. Desember 2018
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Bytte panel mellom kjøkkenbenken og kjøkkenskapJeg vil bytte det gamle panelet med et nytt
-
Oslo
-
Søndag 5. Januar 2025
-
-
Bygge inn IKEA PAXØnsker pristilbud på å bygge inn ikea pax. Vi kan selv montere garderobeskapene, men ønsker hjelp til å få bygget disse inn. Vi sparkler og maler selv, så det er kun selve innbyggingen vi ønsker hje...
-
Oslo
-
Søndag 5. Januar 2025
-
-
Hente SofaJeg skal kjøpe en sofa på (info fjernet). Den skal hentes et sted i Oslo(har ikke valgt spesifikk sofa enda) og levere til meg på Frogner i Oslo. Hvor mye vil en frakt+ bæring av sofa koste?
-
Oslo
-
Søndag 5. Januar 2025
-
-
Bytte av kjøkkenbenkJeg trenger en profesjonell snekker til å demontere den gamle og montere en ny kjøkkenbenkeplate. i tillegg må det bores forsiktig et hull for å montere vasken. Jobben bør gjennomføres på ettermiddage...
-
Kristiansand
-
Lørdag 4. Januar 2025
-
-
Pusse opp spisestuebordVi har ett spisestuebord der bordplata er veldig rippete og slitt. Vi tenker enten at det skulle vært lakkert eller evt bytte bordplate.
-
Tønsberg
-
Lørdag 4. Januar 2025
-
-
Service Toyota Prius 2010Trenger en god service da den forrige er lenge siden. gått 255000
-
Lier
-
Lørdag 4. Januar 2025
-