IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Kataloghåndteringsverktøy til Statens innkjøpssenter
Systemet må være funksjonelt nok til at vi kan ivareta katalogmottakernes brukeropplevelse og understøtte de respektive anskaffelsesstrategiene.
Systemet skal leveres av en leverandør som yter høy grad av service og innenfor våre økonomiske rammer.
Kort om omfang:
- Staten består av ca. 190 virksomheter med 150 000 ansatte og 130 000 årsverk.
- i dag har vi 6 ulike leverandører som sender flere ulike kataloger via Statens innkjøpssenter.
- i dag mottar 64 ulike virksomheter kataloger fra Statens innkjøpssenter.
Se nærmere beskrivelse i bilag 1 til vedlagt avtale (ssa-l).
Minimum to tilbydere vil bli invitert til forhandlinger og testing av funksjonaliteten av systemet.
Tilbudsutforming:
1. Utfylt tilbudsbrev (under "Krav" i portalen)
2. Beskrivelse av leveransen iht. Kravspesifikasjonen i bilag 2 til avtalen
3. Sladdet versjon av tilbudet iht. Vedlagte retningslinjer
Systemet skal leveres av en leverandør som yter høy grad av service og innenfor våre økonomiske rammer.
Kort om omfang:
- Staten består av ca. 190 virksomheter med 150 000 ansatte og 130 000 årsverk.
- i dag har vi 6 ulike leverandører som sender flere ulike kataloger via Statens innkjøpssenter.
- i dag mottar 64 ulike virksomheter kataloger fra Statens innkjøpssenter.
Se nærmere beskrivelse i bilag 1 til vedlagt avtale (ssa-l).
Minimum to tilbydere vil bli invitert til forhandlinger og testing av funksjonaliteten av systemet.
Tilbudsutforming:
1. Utfylt tilbudsbrev (under "Krav" i portalen)
2. Beskrivelse av leveransen iht. Kravspesifikasjonen i bilag 2 til avtalen
3. Sladdet versjon av tilbudet iht. Vedlagte retningslinjer
Anbud id:
590108
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Torsdag 13. Juni 2019
Er du interessert i dette oppdraget?