Alarm og sikkerhet, Utleie i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Kjøp av vektertjenester under rehabiliteringen av vigelandsmuseet
I forbindelse med rehabiliteringen av Vigelandsmuseet vil oppdragsgiver ha behov for ekstra vakthold. i hovedsak gjelder oppdraget adgangskontroll, oppsyn og låsekontroll. De spesifikke oppgavene og instruksene for vaktmannskap og vakthold vil først bli informert om etter kontraktsinngåelsen.
Bemanningsbehovet vil variere avhengig av virksomheten på byggeplassen. i utgangspunktet ser vi for oss at behovet vil være 1 fast person pr. Dag som forestår adgangskontrollen (sjekker id for inn- og utpasseringer). Videre vil det kunne være behov for opptil 3 personer samtidig i deler av rehabiliteringsperioden. Den gjennomsnittlige bemanningen i rehabiliteringsperioden anslås å være 1-2 personer pr. Dag.
Det vil også kunne være behov for nattlige streifvakter.
Anskaffelsen gjelder også opsjon på de tilleggstjenester vaktselskapet kan tilby på mobilt alarmanlegg.
Anskaffelsen er også kunngjort i Oslo kommunes anskaffelsesportal, se
#URL0#
Leverandørene må registrere seg i denne anskaffelsesportalen for å hente ut konkurransegrunnlaget. All kommunikasjon vedrørende anskaffelsen vil foregå via Oslo kommunes anskaffelsesportal. Unntak er innsendelse av leverandørenes spørsmål til konkurransegrunnlaget, og innlevering av tilbud.
Bemanningsbehovet vil variere avhengig av virksomheten på byggeplassen. i utgangspunktet ser vi for oss at behovet vil være 1 fast person pr. Dag som forestår adgangskontrollen (sjekker id for inn- og utpasseringer). Videre vil det kunne være behov for opptil 3 personer samtidig i deler av rehabiliteringsperioden. Den gjennomsnittlige bemanningen i rehabiliteringsperioden anslås å være 1-2 personer pr. Dag.
Det vil også kunne være behov for nattlige streifvakter.
Anskaffelsen gjelder også opsjon på de tilleggstjenester vaktselskapet kan tilby på mobilt alarmanlegg.
Anskaffelsen er også kunngjort i Oslo kommunes anskaffelsesportal, se
#URL0#
Leverandørene må registrere seg i denne anskaffelsesportalen for å hente ut konkurransegrunnlaget. All kommunikasjon vedrørende anskaffelsen vil foregå via Oslo kommunes anskaffelsesportal. Unntak er innsendelse av leverandørenes spørsmål til konkurransegrunnlaget, og innlevering av tilbud.
Anbud id:
82587
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Torsdag 25. Februar 2010
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
4 anbud
-
Overvåking med 16 kameraerTrenger nytt overvåkningsutstyr med ca 16 kameraer eller flere.
-
Oslo
-
Onsdag 24. April 2024
-
-
Brannalarmanlegg og røykvarslerTrenger hjelp å se på bananinnlegget som er i bygningen og kanskje installere nytt. Ta service på den, se igjennom røykvarslerne, led lysene og brann apparatene/brann pulverne. Det kommer en feil ko...
-
Oslo
-
Onsdag 17. April 2024
-
-
Mistet nøkler - Ønsker tilbud på åpning av postkasse og kryptonite u-låsJeg mistet nøklene til postkassa og til låsen til sykkelen. Postkassa er helt vanlig leilighet postkasse, men låsen til sykkelen er u(info fjernet)form fra kryptonite, og av det jeg vet er det litt vanskeligere...
-
Oslo
-
Fredag 15. Desember 2023
-
-
Bytte ut røykvarslereBytte ut 8-9 røykvarslere i fellesareale i blokk. Seriekobles (bluetooth?). mÅ kunne få faktura til sameiet.
-
Oslo
-
Søndag 31. Mars 2024
-