Kjøkken- og garderobeinnredning - Med delkontrakter i Innlandet
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Innlandet
Avsluttet
Kjøkken- og garderobeinnredning - Med delkontrakter
Levering av kjøkken- og garderobeinnredninger til kommunens boliger, skoler, institusjoner og barnehager ifm vedlikehold og oppgradering.
Se eget vedlegg til konkurransen; Kvalitetskrav.
Oppdragsgiver har til intensjon å inngå rammeavtale med en leverandør.
håndverksleverandører som har avtale med Hamar kommune skal kunne benytte denne avtalen under denne anbudskonkurransen for kjøkken- og garderobeinnredninger for å få gjennomført et tildelt oppdrag for Hamar kommune. Leverandørene vil derfor få i oppdrag å samarbeide med håndverksleverandører når det gjelder avtale om levering og montering av oppdragsgivers bestilte innredninger.
Ved prosjekter med antatt kostnad over kr. 100. 000, - forbeholder Hamar kommune seg retten til å forhandle med andre leverandører.
Det vil i hovedsak være oppdragsgiver som bestiller spesifisert innredning under avtaler som inngås etter denne anbudskonkurransen.
Komplett levering skal omfatte levering av den bestilte kjøkkeninnredningen, inkl. Alt nødvendig utstyr og materiell, iht. Spesifisert rombeskrivelse/tegninger og målskisser.
Det vil forekomme behov der kjøkkenleverandøren leverer ferdig montert men i hovedsak vil kommunens egne håndverkere utføre monteringen.
For hver bestilling (avrop) skal leverandør, etter befaring på "stedet" utarbeide tegninger og målskisser og inngi sin pris i henhold til avtale. Leverandør er alltid ansvarlig for egen måltaking.
Kjøkkeninnredningene skal leveres uten hvitevarer hvis ikke annet er avtalt.
rådgivning og konsulentbistand er en viktig del av avtalen.
nødvendige befaringer med måltagning og utarbeidelse av forslag med tegninger i elektronisk format, beskrivelser og pris skal inngå i avtalen og utføres uten ekstra omkostninger av kjøkkenleverandør som får tildelt avtalen. Forslaget skal sendes Hamar kommune ved oppdragsbestiller for godkjennelse med eventuelle justeringer og tilpasninger.
Det forventes at tilbyder prioriter kommunen som kunde og stiller med konsulentbistand på kort varsel (maksimalt 4 virkedager etter henvendelse).
Se eget vedlegg til konkurransen; Kvalitetskrav.
Oppdragsgiver har til intensjon å inngå rammeavtale med en leverandør.
håndverksleverandører som har avtale med Hamar kommune skal kunne benytte denne avtalen under denne anbudskonkurransen for kjøkken- og garderobeinnredninger for å få gjennomført et tildelt oppdrag for Hamar kommune. Leverandørene vil derfor få i oppdrag å samarbeide med håndverksleverandører når det gjelder avtale om levering og montering av oppdragsgivers bestilte innredninger.
Ved prosjekter med antatt kostnad over kr. 100. 000, - forbeholder Hamar kommune seg retten til å forhandle med andre leverandører.
Det vil i hovedsak være oppdragsgiver som bestiller spesifisert innredning under avtaler som inngås etter denne anbudskonkurransen.
Komplett levering skal omfatte levering av den bestilte kjøkkeninnredningen, inkl. Alt nødvendig utstyr og materiell, iht. Spesifisert rombeskrivelse/tegninger og målskisser.
Det vil forekomme behov der kjøkkenleverandøren leverer ferdig montert men i hovedsak vil kommunens egne håndverkere utføre monteringen.
For hver bestilling (avrop) skal leverandør, etter befaring på "stedet" utarbeide tegninger og målskisser og inngi sin pris i henhold til avtale. Leverandør er alltid ansvarlig for egen måltaking.
Kjøkkeninnredningene skal leveres uten hvitevarer hvis ikke annet er avtalt.
rådgivning og konsulentbistand er en viktig del av avtalen.
nødvendige befaringer med måltagning og utarbeidelse av forslag med tegninger i elektronisk format, beskrivelser og pris skal inngå i avtalen og utføres uten ekstra omkostninger av kjøkkenleverandør som får tildelt avtalen. Forslaget skal sendes Hamar kommune ved oppdragsbestiller for godkjennelse med eventuelle justeringer og tilpasninger.
Det forventes at tilbyder prioriter kommunen som kunde og stiller med konsulentbistand på kort varsel (maksimalt 4 virkedager etter henvendelse).
Anbud id:
694173
-
Sted:Hamar
-
Registrert:Fredag 22. Januar 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Innlandet
6 anbud
-
Legge avretningsmasse på ca 4 kvm tregulv og spongulvVi har et gangparti med ca 1, 5 kvm gammelt tregulv med mye ujevnheter og gamle limrester, samt tilstøtende 3 trappetrinn med spongulv. Ønsker å skape helhetlig gulv med en form for utjevningsmasse...
-
Hamar
-
Onsdag 8. Mai 2024
-
-
Maling av hus og verandaØnsker maling av 2-etasjes hus i kjede, levegg, veranda og rundt garasjeport. Grunnflate til huset er 6, 55 m x 9, 0 m, og levegg kommer i tillegg. Forarbeid, dvs. Vasking av hus før maling ønskes...
-
Hamar
-
Torsdag 9. Mai 2024
-
-
Montere benkeplate og list kjøkken samt noe utesnekringJeg har et hjørne på kjøkkenet som ikke fikk benkeplate da kjøkkenet ble montert (jeg har benkeplaten), samt at det trengs en list. Jeg ønsker også anbud på snekring av noen store plantekasser. Ønske...
-
Hamar
-
Torsdag 9. Mai 2024
-
-
Maling vegger og gulvlister soveromØnsker å få malt vegger og gulvlister på soverom. En del skråtak. Veggene (brystpanel og strie) er hvitmalte. Ønsker å få malt i en ny farge.
-
Hamar
-
Onsdag 8. Mai 2024
-
-
Utvask av leilighet 61kvm ! Alt på en flate!Ønsker utvask av hele leiligheten Vask av alt Ønsker hjelp før 7. Juni !
-
Hamar
-
Tirsdag 7. Mai 2024
-